Ja, en daarom is het schijtirritant dat Wegereef (die verder prima floot) gewoon NUL seconden blessuretijd bijtrekt. Natuurlijk geloofde Ajax het wel, maar het is ook weer niet ondenkbaar dat er een goal valt. De blessuretijd hoort er gewoon bij hoor, die is er niet voor niets.quote:Op zondag 21 december 2008 17:40 schreef Espabilado het volgende:
Nuttig voor jullie, zo'n uitslag... want kan wel eens weer op doelsaldo aankomen aan het einde van het seizoen.
Ik vond het niet erg, die lompe boeren waren toch alleen maar aan het schoppen het laatste half uur. Met een beetje pech kan er een van het veld gedragen worden.quote:Op zondag 21 december 2008 17:43 schreef Espabilado het volgende:
Ja dat vind ik ook de grootste bullshit ever verzonnen; geen extra tijd bijtrekken als een team dik voorstaat... waar slaat dat op?
Sowieso is extra tijd in NL grote bullshit... het is bijna standaard 1 min voor 1e helft en 3 min voor de 2de... ookal gebeurd er soms 1e helft meer dan 2e...
quote:Op zondag 21 december 2008 16:30 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Misschien was je in een trance ofzo en kreeg je het door
Haha nee. Het was meer gekscherend bedoeld. Maar dan zal je bij mij altijd zien dat dat soort voorspellingen juist wel uitkomt.quote:
idd ben benieuwd..!quote:Op zondag 21 december 2008 18:00 schreef Houniet het volgende:
Straks maar eens die elleboog bekijken.
quote:
Hij had geluk dat ie niet 10 cm dichterbij stond anders had ie nu z'n neus gebroken denk ik.quote:Op zondag 21 december 2008 18:00 schreef Houniet het volgende:
Straks maar eens die elleboog bekijken.
Gaat leuk wordenquote:za 27/12 PSV - FC Twente 18.45
zo 28/12 AZ - NEC 14.30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |