precies. ik denk dat de Huntelaar lovers nu of binnenkort ook wel zullen inzien dat Huntelaar ons ondanks z'n doelpunten toch erg belemmerd heeft met voetballend onvermogen.quote:Op zondag 21 december 2008 14:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Cvita brengt echt zoveel voetbal mee he, eindelijk weer veel 1-2tjes gezien en zowaar een hele rits aan 1x-raken voetbalNotabene tegen de graaf fucking schap!
In de wintersportquote:Op zondag 21 december 2008 14:31 schreef Pritt het volgende:
Ik maak me toch wel zorgen over het terughalen van AZ, die hebben al 14 wedstrijden niet meer verloren. Hopelijk worden ze flink kaalgeplukt tijdens de wintersport.
quote:Op zondag 21 december 2008 14:32 schreef Roi het volgende:
godver, de wedstrijd is dus al geweest. Wat een kuttijd toch!!
ja precies ik heb alles gemistquote:Op zondag 21 december 2008 14:32 schreef Roi het volgende:
godver, de wedstrijd is dus al geweest. Wat een kuttijd toch!!
Ach, geen enkel team verliest geen wedstrijd meer en zodra ze de fout maken slaan wij toe. Ajax heeft meer klasse en als het team zo goed blijft spelen als vandaag (lees: elkaar blijft vinden zoals vandaag) dan komt het helemaal goed.quote:Op zondag 21 december 2008 14:31 schreef Pritt het volgende:
Ik maak me toch wel zorgen over het terughalen van AZ, die hebben al 14 wedstrijden niet meer verloren. Hopelijk worden ze flink kaalgeplukt tijdens de wintersport.
Absoluut, Cvita kaatst ook heel goed en snel, fijne speler!quote:Op zondag 21 december 2008 14:32 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
precies. ik denk dat de Huntelaar lovers nu of binnenkort ook wel zullen inzien dat Huntelaar ons ondanks z'n doelpunten toch erg belemmerd heeft met voetballend onvermogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |