abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64207656
Vanavond even lekker voetbal kijken
pi_64207670
Ook wel eens fijn, zo'n wedstrijd er tussendoor.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_64207681
Ik vond Oleguer reuze meevallen. Van der Wiel deed het niet veel beter of slechter.
Dit is gewoon zeiken.. We hebben de 0 gehouden toch?
-
pi_64207712
Oleguer speelde in de eerste helft slecht en in de tweede helft heeft hij eigenlijk niets hoeven te doen.
De keren dat De Graafschap gevaarlijk werd in de eerste helft daar was Oleguer weer steeds bij betrokken.
pi_64207722
Cvita brengt echt zoveel voetbal mee he, eindelijk weer veel 1-2tjes gezien en zowaar een hele rits aan 1x-raken voetbal Notabene tegen de graaf fucking schap!
pi_64207754
Ik reserveer deze postruimte alvast voor HeatWave.
pi_64207762
Ik maak me toch wel zorgen over het terughalen van AZ, die hebben al 14 wedstrijden niet meer verloren. Hopelijk worden ze flink kaalgeplukt tijdens de wintersport.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_64207799
quote:
Op zondag 21 december 2008 14:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Cvita brengt echt zoveel voetbal mee he, eindelijk weer veel 1-2tjes gezien en zowaar een hele rits aan 1x-raken voetbal Notabene tegen de graaf fucking schap!
precies. ik denk dat de Huntelaar lovers nu of binnenkort ook wel zullen inzien dat Huntelaar ons ondanks z'n doelpunten toch erg belemmerd heeft met voetballend onvermogen.
pi_64207807
godver, de wedstrijd is dus al geweest . Wat een kuttijd toch!!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_64207857
quote:
Op zondag 21 december 2008 14:31 schreef Pritt het volgende:
Ik maak me toch wel zorgen over het terughalen van AZ, die hebben al 14 wedstrijden niet meer verloren. Hopelijk worden ze flink kaalgeplukt tijdens de wintersport.
In de wintersport

En die gaan vanzelf weer verliezen. Straks hebben ze en rust en dan moeten ze hun draai maar weer zien te vinden
stupidity has become as common as common sense was before
pi_64207867
quote:
Op zondag 21 december 2008 14:32 schreef Roi het volgende:
pi_64207875
quote:
Op zondag 21 december 2008 14:32 schreef Roi het volgende:
ja precies ik heb alles gemist

6-0 is wel lekker wakker worden natuurlijk.
No bitch to me
pi_64207933
quote:
Op zondag 21 december 2008 14:31 schreef Pritt het volgende:
Ach, geen enkel team verliest geen wedstrijd meer en zodra ze de fout maken slaan wij toe. Ajax heeft meer klasse en als het team zo goed blijft spelen als vandaag (lees: elkaar blijft vinden zoals vandaag) dan komt het helemaal goed.
pi_64207948
quote:
Op zondag 21 december 2008 14:32 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

precies. ik denk dat de Huntelaar lovers nu of binnenkort ook wel zullen inzien dat Huntelaar ons ondanks z'n doelpunten toch erg belemmerd heeft met voetballend onvermogen.
Absoluut, Cvita kaatst ook heel goed en snel, fijne speler!
pi_64207971
We moeten de vreugde wel een beetje temperen door het feit dat het 'maar' De Graafschap is he..
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')