Bij sommige gesprekken vraag je je af: Hoe kwamen we hier nou weer op uit?quote:Op zondag 21 december 2008 13:33 schreef kwaakvaak het volgende:
dus de hamvraag is, hoeveel moeten we neer gaan leggen voor een naakt sessie van Kluts en MLI?
* kwaakvaak heeft wel een camera met bijpassende studio zut!
Ik heb al genoeg "fotosessies "van vrouwen.quote:Op zondag 21 december 2008 13:33 schreef kwaakvaak het volgende:
dus de hamvraag is, hoeveel moeten we neer gaan leggen voor een naakt sessie van Kluts en MLI?
* kwaakvaak heeft wel een camera met bijpassende studio zut!
De vraag is.. hoe kom je er weer vanafquote:Op zondag 21 december 2008 13:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij sommige gesprekken vraag je je af: Hoe kwamen we hier nou weer op uit?
Dit is zo'n gesprek.
Heel simpel. Door te zeggen dat ik veel leuker in het echt ben dan op de foto, dus dat het de moeite niet is.quote:Op zondag 21 december 2008 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De vraag is.. hoe kom je er weer vanaf
Dat kan ik dus nog niet zeggen natuurlijk.quote:Op zondag 21 december 2008 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heel simpel. Door te zeggen dat ik veel leuker in het echt ben dan op de foto, dus dat het de moeite niet is.
Zie mijn bovenstaande post als antwoordquote:Op zondag 21 december 2008 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heel simpel. Door te zeggen dat ik veel leuker in het echt ben dan op de foto, dus dat het de moeite niet is.
Dan zul je me op mijn woord moeten geloven.quote:Op zondag 21 december 2008 13:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat kan ik dus nog niet zeggen natuurlijk.
Dit is zo'n onverwachte gespreksdraai die wel vaker gebeurt bij mensen met een beperkte toerekeningsvatbaarheid.quote:Op zondag 21 december 2008 13:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij sommige gesprekken vraag je je af: Hoe kwamen we hier nou weer op uit?
Dit is zo'n gesprek.
Daar zou ik wel eerder aan meewerken nog dan die foto's maar toch.quote:Op zondag 21 december 2008 13:39 schreef mrbox het volgende:
Foto's zijn toch niet zo interessant, gezien de populariteit van kluts / MLI zou ze eerder geld ophalen met het veilen van een date.
De grote singels date veilingquote:Op zondag 21 december 2008 13:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar zou ik wel eerder aan meewerken nog dan die foto's maar toch.
quote:
Niet als je je huis nooit uit komt, en je idee van een middagje weg boodschappen doen bij de C1000 isquote:Op zondag 21 december 2008 13:52 schreef Edwinuss het volgende:
Daten is overrated. Je komt vanzelf iemand tegen die je aanspreekt.
Jij haat zoveel reclmesquote:
Die mensen hebbenquote:Op zondag 21 december 2008 13:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Niet als je je huis nooit uit komt, en je idee van een middagje weg boodschappen doen bij de C1000 is
Die reclame is gewoon irritantquote:
Hmm.. daar heb je wel een puntquote:Op zondag 21 december 2008 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik SHE dr lijf had (of iig het lijf dat ik gok dat ze heeft)
Was ik ook de hele dag naakt en waren er meer naakt fotos dan geklede fotos van me te vinden waarschijnlijk
naah hoor, op een bepaald moment heb je dat ook weer wel gezien. God daar heb jij mijn doos ook weer, oh leuk mijn kont.. Tjemmig zie ik daar nu een klein pukkeltje op mijn reet? Alles went, ook het lichaam van een 62Kg wegende 1.64 grote SHEquote:Op zondag 21 december 2008 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik SHE dr lijf had (of iig het lijf dat ik gok dat ze heeft)
Was ik ook de hele dag naakt en waren er meer naakt fotos dan geklede fotos van me te vinden waarschijnlijk
Ik denk het nietquote:Op zondag 21 december 2008 14:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
naah hoor, op een bepaald moment heb je dat ook weer wel gezien. God daar heb jij mijn doos ook weer, oh leuk mijn kont.. Tjemmig zie ik daar nu een klein pukkeltje op mijn reet? Alles went, ook het lichaam van een 62Kg wegende 1.64 grote SHE
Ik ben al heel erg lang ontevreden over mijn voeten, kan nergens normale schoenen krijgen heb dus eigenlijk altijd All-stars aan.quote:Op zondag 21 december 2008 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk het niet
Ik vind zelf mn haar na 23 jaar nog steeds erg mooi en ik kan er erg vrolijk van worden als het goed zit
Het zelfde geld voor mn tieten
Ja maar je loopt toch niet heel de dag topless in huis, en je zit toch ook niet heel de dag met je tieten te spelen omdat je ze zo mooi vind? Tuurlijk, als je s'ochtends de douche uit gelopen komt, en je kijkt een keer in de spiegel denk je "DAMN wat heb ik toch een paar lekkere tieten, en neemt ze een keertje in de hand"quote:Op zondag 21 december 2008 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk het niet
Ik vind zelf mn haar na 23 jaar nog steeds erg mooi en ik kan er erg vrolijk van worden als het goed zit
Het zelfde geld voor mn tieten
Er is natuurlijk het verschil dat als je voor de spiegel staat en denkt: joh, dit kan er goed mee door en ikb en blij met mezelf.. Dan dat je denkt: Gadver jammer dat die spiegel hier satat en ik erin heb gekekenquote:Op zondag 21 december 2008 14:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ja maar je loopt toch niet heel de dag topless in huis, en je zit toch ook niet heel de dag met je tieten te spelen omdat je ze zo mooi vind? Tuurlijk, als je s'ochtends de douche uit gelopen komt, en je kijkt een keer in de spiegel denk je "DAMN wat heb ik toch een paar lekkere tieten, en neemt ze een keertje in de hand"
quote:Op zondag 21 december 2008 14:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik bedoelde dat ik dan graag mooie naakt fotos van mezelf zou hebben en die ook best zou willen delen, vooral voor het goede doel
Dat hadden ze niet gelijk doorquote:
Maar ik bedoelde ik heb nu niet het lijf dat een naakt reportage waard isquote:Op zondag 21 december 2008 14:17 schreef Edwinuss het volgende:
Oh. Maar je hoeft niet het lijf van SHE te hebben om mooi te zijn.
wat een onzin, en ik neem hier even voor het gemak aan dat je geen 150 Kilo weegt, maar gewoon een wat voller figuur hebt. Geloof me, dat is prima op de foto te zetten zonder dat het een genante aangespoelde walvis vertoning wordtquote:
Maar het kost wel wat meer moeite om er leuke foto's uit te krijgenquote:Op zondag 21 december 2008 14:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wat een onzin, en ik neem hier even voor het gemak aan dat je geen 150 Kilo weegt, maar gewoon een wat voller figuur hebt. Geloof me, dat is prima op de foto te zetten zonder dat het een genante aangespoelde walvis vertoning wordt
Wie weet weeg ik wel 200 kiloquote:Op zondag 21 december 2008 14:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wat een onzin, en ik neem hier even voor het gemak aan dat je geen 150 Kilo weegt, maar gewoon een wat voller figuur hebt. Geloof me, dat is prima op de foto te zetten zonder dat het een genante aangespoelde walvis vertoning wordt
Nop, dan leef je wel, maar of het leuk is is dan een tweedequote:Op zondag 21 december 2008 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wie weet weeg ik wel 200 kilo
Of ga je dan automatisch al dood?
Is dat niet koud ?quote:Op zondag 21 december 2008 14:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik bedoelde dat ik dan graag mooie naakt fotos van mezelf zou hebben en die ook best zou willen delen, vooral voor het goede doel
En btw ik ben bijna wel altijd naakt als ik thuis ben
Ooit van de verwarming gehoor?quote:
Dat weet ik niet, ik weeg geen 200kilo en ik ken je voor de rest niet. Enige wat ik probeer aan te geven is dat er best goede foto's te maken zijn van iemand die niet het lijf van SHE heeft. Kijk naar de fotosessie van DO in de playboy. Ze ziet er goed uit, maar als je haar rechtop naakt langs zij fotografeert durf ik te wedden dat ze een buikje heeft en haar tieten niet recht naar voren wijzen. Het is niet voor niets dat die fotograaf heeft gekozen voor huppelende en liggende foto'squote:Op zondag 21 december 2008 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wie weet weeg ik wel 200 kilo
Of ga je dan automatisch al dood?
Betrek mij er niet bij als ik alleen een uitleg geef over hoe iemand anders het doetquote:
Natuurlijk zijn er goede foto's te maken. Maar het is natuurlijk ook de vraag in hoeverre je het zelf mooi vindt en daarbij kost het echt wel meer gedoe en werk dan wanneer je het 'perfecte' figuur heb waar weini mis mee is.quote:Op zondag 21 december 2008 14:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik weeg geen 200kilo en ik ken je voor de rest niet. Enige wat ik probeer aan te geven is dat er best goede foto's te maken zijn van iemand die niet het lijf van SHE heeft. Kijk naar de fotosessie van DO in de playboy. Ze ziet er goed uit, maar als je haar rechtop naakt langs zij fotografeert durf ik te wedden dat ze een buikje heeft en haar tieten niet recht naar voren wijzen. Het is niet voor niets dat die fotograaf heeft gekozen voor huppelende en liggende foto's
Eerlijk gezegd kan het me weinig schelen.quote:Op zondag 21 december 2008 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
Nee dat ben ik zeker niet stout he
Maar mn appartement zit ingesloten tussen allemaal andere en als ik de verwarming niet aan heb word het nog niet kouder dan 17 graden dus vaak heb ik hem niet eens aan
quote:Op zondag 21 december 2008 14:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Betrek mij er niet bij als ik alleen een uitleg geef over hoe iemand anders het doet
Geloof me, het is net zoveel werk om een magere lat netjes op de foto te krijgen dan iemand met wat meer vet op de botten. Als je denkt dat het voor iemand als SHE gewoon ff staan en klaar is, kom je helaas bedrogen uit.quote:Op zondag 21 december 2008 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er goede foto's te maken. Maar het is natuurlijk ook de vraag in hoeverre je het zelf mooi vindt en daarbij kost het echt wel meer gedoe en werk dan wanneer je het 'perfecte' figuur heb waar weini mis mee is.
Ow dat geloof ik absoluut. Ben nog niet zo naief dat ik denk dat alles gelijk perfect isquote:Op zondag 21 december 2008 14:47 schreef kwaakvaak het volgende:
Geloof me, het is net zoveel werk om een magere lat netjes op de foto te krijgen dan iemand met wat meer vet op de botten. Als je denkt dat het voor iemand als SHE gewoon ff staan en klaar is, kom je helaas bedrogen uit.
Let wel ik heb het hier over mooie foto's, gewoon een naakt persoon op de foto zetten lukt met een gsm ook nog wel![]()
Ik sponsor de Hartstichting met 6E in de maandquote:Op zondag 21 december 2008 14:37 schreef John.Milton het volgende:
Ik zou er geen geld voor overhebben in ieder geval. Daarnaast ben ik ook niet zo van de goede doelen.
Alleen onderzoek naar ziektes wil ik wel eens sponsoren.
Wat zeg je dat toch weer mooiquote:Op zondag 21 december 2008 14:50 schreef rhubarbje het volgende:
Het is wat Cue zegt denk ik
Ik vraag me af of ik er zelf vrolijk van zou worden om me naakt te laten fotograferen en zo
Al dat gedoe om je vet kwabben niet te laten zien
Het is leuker als je die moeite allemaal niet hoeft te doen
Dat negatieve zelfbeeld praat je er niet zomaar uitquote:Op zondag 21 december 2008 14:47 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Geloof me, het is net zoveel werk om een magere lat netjes op de foto te krijgen dan iemand met wat meer vet op de botten. Als je denkt dat het voor iemand als SHE gewoon ff staan en klaar is, kom je helaas bedrogen uit.
Let wel ik heb het hier over mooie foto's, gewoon een naakt persoon op de foto zetten lukt met een gsm ook nog wel
Het hangt van zowel de fotograaf als het model af. En iemand die zelfverzekerd is en blij met zichzelf zal dat ook uitstralen op een foto. En een goeie foto is een hoop werk!quote:Op zondag 21 december 2008 14:47 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Let wel ik heb het hier over mooie foto's, gewoon een naakt persoon op de foto zetten lukt met een gsm ook nog wel
Die zijn vaak idd wel een stuk leuker ja.quote:Op zondag 21 december 2008 15:35 schreef John.Milton het volgende:
Ik heb liever spontane foto's dan geposeerde foto's.
dat blijkt inderdaad.. Wat een gedoe... En dat terwijl het volgens mij allemaal reuze meevalt.quote:Op zondag 21 december 2008 15:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat negatieve zelfbeeld praat je er niet zomaar uit
Skinny's zijn een privelege, geen recht... En daar komt bij, ik vind ze foeilelijk om te zien. Zeker bij iemand met nauwelijks tot geen vet op de bips.quote:Op zondag 21 december 2008 16:08 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb helemaal geen negatief zelfbeeld!
Alleen kijk het is als proberen in een skinny jeans te passen als het model toch echt niet voor jou gemaakt is
Dan word je sjaggo en ongelukkig en uiteindelijk verlaat je de stad met 5 paar schoenen omdat schoenen wel altijd passen en leuk staan
Ik bedoel dus je word er niet blij van
En wat krijgen ze dit jaar?quote:Op zondag 21 december 2008 16:35 schreef Feitosa het volgende:
pff, wat een drukte in de stad zeg! maar wel geslaagd voor cadeaus voor m,n ouders iig.
Plooirokjesquote:Op zondag 21 december 2008 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
Ik hou ook niet van skinny jeans hoor
Maar het ging om het voorbeeld
Ik vond die plooirokjes van een aantal jaar geleden wel leuk maar die waren altijd zo kort...
Dat waren mijn skinny jeans
Of praat ik nu vrouws?
Das waar, een plooirokje waar een paar olifantpoten onderuit steken is niet echt potentie bevorderend.quote:Op zondag 21 december 2008 16:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Plooirokjesdaar moet je niet al te dik voor zijn idd.
Nee hoor, ondanks dat jij hier illegaal in singeltjes post, ben je niet de eerste vrouw die we tegen komen.. Althans voor mij niet danquote:Op zondag 21 december 2008 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
Ja zo bedoelde ik het!
Ik was al bang dat ik voor mannen onbegrijpbaar aan het praten was
Je moet wat hebben om vast te pakken tochquote:Op zondag 21 december 2008 16:37 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Skinny's zijn een privelege, geen recht... En daar komt bij, ik vind ze foeilelijk om te zien. Zeker bij iemand met nauwelijks tot geen vet op de bips.
* kwaakvaak komt er eerlijk voor uit, ik vind beetje steviger gewoon leuker dan een wandelende spare-rib zonder saus!
en dan nu eerst eens wat eten, ben al sinds vanochtend bezig een server in te richten en een site te optimizen en verhuizen. Meer dan 1Gb mySQL data is best een onhandelbare brok data als je het moet re-in dexen
Bierbuikjes zijn vaak wel wat minderquote:Op zondag 21 december 2008 18:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind wat vet meestal ook leuker hoor
Van die gezonde hollandse meiden om het zo maar te zeggen
Sowiezo vrouwen die bier drinkenquote:Op zondag 21 december 2008 18:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Bierbuikjes zijn vaak wel wat minder
Geen idee maar muffin tops zijn even erg, zeker i.c.m een piercing.quote:Op zondag 21 december 2008 19:06 schreef rhubarbje het volgende:
Kan een vrouw een bierbuik hebben dan?
computerbrain says no....quote:
het is ook ditquote:
Dat ligt er net aan waar je woont en zulks.quote:Op zondag 21 december 2008 13:52 schreef Edwinuss het volgende:
Daten is overrated. Je komt vanzelf iemand tegen die je aanspreekt.
quote:Op zondag 21 december 2008 19:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
het is ook dit
[ afbeelding ]
strakke jeans + kort truitje
Dat iddquote:Op zondag 21 december 2008 19:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jammer hoor, als ze nu ff een paar normale jeans aan had getrokken ziet de achterkant er voor de rest prima uit
quote:Op zondag 21 december 2008 19:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat idd
Stevig/dik hoeft niet lelijk te zijn
Doe dan alleen niet alsof je dun bent
quote:Op zondag 21 december 2008 19:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat idd
Stevig/dik hoeft niet lelijk te zijn
Doe dan alleen niet alsof je dun bent
en daarom kan het nou nooit wat worden tussen onsquote:Op zondag 21 december 2008 20:05 schreef dawg het volgende:
Ik vind dik meestal toch niet echt aantrekkelijk.
En nu?quote:Op zondag 21 december 2008 20:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en daarom kan het nou nooit wat worden tussen ons
Hij zegt toch meestal!quote:Op zondag 21 december 2008 20:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en daarom kan het nou nooit wat worden tussen ons
Op zoek maar naar iemand andersquote:
Wie ben jij?quote:
kwaak houdt er wel van, las ik!quote:Op zondag 21 december 2008 20:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Op zoek maar naar iemand anders
quote:Op zondag 21 december 2008 20:19 schreef rhubarbje het volgende:
Over dik gesproken en zo
In 2009 ga ik wel echt gezonder eten
Ik geloof dat ik mn lichaam niet als een tempeltje behandeld heb
Arm lichaam
Je lichaam is geen tempel maar een speeltuin.quote:Op zondag 21 december 2008 20:19 schreef rhubarbje het volgende:
Over dik gesproken en zo
In 2009 ga ik wel echt gezonder eten
Ik geloof dat ik mn lichaam niet als een tempeltje behandeld heb
Arm lichaam
ik ben Esse, ik liep langs op weg naar het kopieerapparaat en ik hoorde wat hij zei. Wilde je even een hart onder de riem steken, jij kan toch de uitzoindering zijn die de regel bevestigt?quote:
In theorie is alles mogelijk.quote:Op zondag 21 december 2008 20:26 schreef Esse_est het volgende:
[..]
ik ben Esse, ik liep langs op weg naar het kopieerapparaat en ik hoorde wat hij zei. Wilde je even een hart onder de riem steken, jij kan toch de uitzoindering zijn die de regel bevestigt?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:30 schreef SHE het volgende:
[..]
helaas
Ik heb wel ooit hele ranzige, betekenisloze sex gehad in de 'waskamer' van een hotel ( no shit )
Lang verhaal , kort...ik was daar om O&N te vieren..vlak voor een feestje. SHE komt leuke jongen tegen in de lobby...over en weer geloer..blabla
Hij wist het, ik wist het...pure oerdriften.
Alsof je even buiten je lichaam treed...te bizar
Anyway, hij komt bij me staan bij de sigarettenautomaat en vraagt waarom ik kijk, SHE inmiddels beneveld door een 4tal whiskeys zegt dat ze hem wel geil vind
Jongen pakt SHE's hand, loopt naar de eerste de beste deur die opengaat , duwt SHE voorover tegen 1 of andere bak. Steekt paar vingers in haar mond; trekt broekje va mijn kont , slipje opzij en schuift 'm zo up my ass
Het is de meest ordinaire, low , down , dirty shame neukpartij van mijn leven geweest...en zelfs nu type ik het met blosjes op de wangen![]()
Vreselijk plastisch...puur lichamelijk...met alleen pure geilheid als drijfveer, maar zo allejezus geil!
Dat koester je toch een beetje![]()
Kwam ik ergens in een topic tegenquote:Op zondag 21 december 2008 20:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Echt he, waar trek je dat nou opeens weer vandaan.
das gewoon suikerwaterquote:Op zondag 21 december 2008 21:00 schreef rhubarbje het volgende:
Ow maar ik ga ook niet op dieet
Daar hou ik niet van
Maar ik heb een enge voorliefde voor chemische troep zoals fernandez
Dat lijkt me niet gezond
quote:Op zondag 21 december 2008 20:58 schreef SHE het volgende:
Wat zijn jullie allemaal lief
Ik heb alleen nog een prangende vraag. Kent u, of bent u iemand die heer en meester is met photoshop of een soortgelijk product, en wilt u belangeloos meewerken aan de shoot?
Natuurlijk moet er her en der wel wat weggemoffeld en strakgetrokken worden, want ik ben zowaar menselijk!
Uiteraard gezellig samen met mij, en een flesje wijn, of twee.
Voordeel; je ziet de foto's als eerste en je zult de enige zijn die weet waar mijn flaws zitten
Gaan we het in dit topic nu ook al daarover hebben?quote:
Zie dames zelfs SHE is menselijkquote:
quote:
Dat was mijn punt.quote:Op zondag 21 december 2008 21:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gaan we het in dit topic nu ook al daarover hebben?
No offence maar dat soort meiden maken meestal van een mug een olifantquote:
Ze zijn vaak ook heel onzeker, maar dan vaak over spul waarvan wij denken.. stel je niet zo aan er kunnen grotere problemen zijnquote:Op zondag 21 december 2008 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
No offence maar dat soort meiden maken meestal van een mug een olifant
Misschien zijn zij nog wel onzekerder of iig er meer mee bezig
Ff generaliserend he
Ik vind het eerder een behoorlijk saai filmpjequote:Op zondag 21 december 2008 21:53 schreef Adolecens het volgende:
Tegen de tijd dat zij onderstaand filmpje maakt wil ik misschien doneren![]()
http://www.liveleak.com/view?i=9c4_1229829804
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 21 december 2008 21:58 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben niet zo van de naakt fotos/filmpjes
Ik heb altijd zoiets van owja leuk en nu?
Ik bedoel dan zit je nog steeds alleen op de bank en zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die dame met die gestreepte kniekousenquote:Op zondag 21 december 2008 21:53 schreef Adolecens het volgende:
Tegen de tijd dat zij onderstaand filmpje maakt wil ik misschien doneren![]()
http://www.liveleak.com/view?i=9c4_1229829804
ik ben wel altijd even benieuwd.. gewofon nieuwsgierig hoe het eruit ziet.quote:Op zondag 21 december 2008 21:58 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben niet zo van de naakt fotos/filmpjes
Ik heb altijd zoiets van owja leuk en nu?
Ik bedoel dan zit je nog steeds alleen op de bank en zo
hmm ik liever in m'n eentje dan met z'n tweeenquote:Op zondag 21 december 2008 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
Porno is tof
Maar in je eentje ook weer niet zo
Ow serieus?quote:Op zondag 21 december 2008 22:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hmm ik liever in m'n eentje dan met z'n tweeen
Uhu.. ik weet niet, als ik alleen ben kan ik er wel opgewonden van raken enzo. Want mijn fantasie werkt niet zoals ik graag zou willen. Dus dan is het wel handigquote:Op zondag 21 december 2008 22:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ow serieus?
Als ik alleen ben heb ik niks nodig zeg maar
Met zn tweeen ook niet hoor maar dan vind ik het nog wel eens een leuke afwisseling
Pornofilms kijken en naspelen kan best geil zijn.quote:Op zondag 21 december 2008 22:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhu.. ik weet niet, als ik alleen ben kan ik er wel opgewonden van raken enzo. Want mijn fantasie werkt niet zoals ik graag zou willen. Dus dan is het wel handig
Met z'n tweeen kun je idd wat Ado zegt naar een soort van lachfilm kijken ofzo. En is het vaak niet echt een toevoeging, amar het is idd met wie je het kijkt. En meestal kijk je toch niet lang
Hoe werkt jouw fantasie dan?quote:Op zondag 21 december 2008 22:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhu.. ik weet niet, als ik alleen ben kan ik er wel opgewonden van raken enzo. Want mijn fantasie werkt niet zoals ik graag zou willen. Dus dan is het wel handig
Met z'n tweeen kun je idd wat Ado zegt naar een soort van lachfilm kijken ofzo. En is het vaak niet echt een toevoeging, amar het is idd met wie je het kijkt. En meestal kijk je toch niet lang
Tot er anaal in voor komt, dan gaat de TV uit.quote:Op zondag 21 december 2008 22:18 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Pornofilms kijken en naspelen kan best geil zijn.
Eigenlijk haast nietquote:
Nou niet perse de was haha.. of de echte vrouwendingen. Maar ik kan me er gewoon niet op concentreren. Ik zie het niet voor me, ik ervaar het dan zeg maar niet.quote:Op zondag 21 december 2008 22:20 schreef rhubarbje het volgende:
Heb je zo'n vrouwen brein dat afdwaalt naar de was en de boodschappen?
Tja, smaken verschillen.quote:Op zondag 21 december 2008 22:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Tot er anaal in voor komt, dan gaat de TV uit.
Weer vrijgezel sinds kort?quote:
Nasty of niet.. het is wel hanidg/leuk om te hebben lijkt me. Maar dat heb ik dus totaal niet. Tja en dan kan porno, wat toch uh tastbaarder is wel eens helpenquote:Op zondag 21 december 2008 22:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ow ik heb echt een enorm levendige fantasie
Maar niet alleen in nasty dingen hoor
Nee?quote:
Jij als man houdt niet van anale sex, zelfs niet om te zien?quote:Op zondag 21 december 2008 22:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Tot er anaal in voor komt, dan gaat de TV uit.
Ned 3 ; Ronald Goedemonthquote:Op zondag 21 december 2008 22:31 schreef Edwinuss het volgende:
Leuke film op RTL5
Die film zovaak gezien en blijft zo leuk
Nee. Het is walgelijk.quote:Op zondag 21 december 2008 22:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij als man houdt niet van anale sex, zelfs niet om te zien?
Grappigquote:
Nou, zo vaak hoor je niet dat mannen het "walgelijk" vinden. No offense verder, gewoon opmerkelijkquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 22:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou, zo vaak hoor je niet dat mannen het "walgelijk" vinden. No offense verder, gewoon opmerkelijk
Dat horloge verhaal is wel waarquote:Op zondag 21 december 2008 22:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kijk lekker bij ons in de PC
Al die suffe nieuw geld mannetjes en zo
Ja erg bevredigend Adoquote:Op zondag 21 december 2008 22:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee?
Hoe was je "aktiefilm" gisteren dan?
Wat dat het een status ding is?quote:
Wat heb je nu weer zitten kijken? Ten clowns, twenty cocks en forty whores?quote:
Moskouquote:Op zondag 21 december 2008 22:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kijk lekker bij ons in de PC
Al die suffe nieuw geld mannetjes en zo
Dat een horloge het enige sieraad is van een manquote:Op zondag 21 december 2008 22:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat dat het een status ding is?
In de PC is alles een status ding
Neequote:Op zondag 21 december 2008 22:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer zitten kijken? Ten clowns, twenty cocks en forty whores?
Van de meeste mannen wel ja.quote:Op zondag 21 december 2008 22:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat een horloge het enige sieraad is van een man
Hahaha dan is die toestemming wel handig.. Tenminste, woont ie er zelf ook of woon je gewoon puur in zijn huis en hij verder neitquote:Op zondag 21 december 2008 22:55 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb net voor kei veel geld spullen voor mn toekomstige kat gekocht
Ik heb de kat nog niet eens en ik was even vergeten mn papa om toestemming te vragen (ik woon in zijn huis)
Ik heb soms mijn mobiel en soms een horloge in mijn zak! Ja, ik heb nog een zakhorloge met zo'n ketting! Zo wat dat ik nog zo 1912 ben!quote:Op zondag 21 december 2008 22:55 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het mooier eigenlijk als een man niet eens een horloge draagt
Maar ja horloges kunnen wel handig zijn hoewel er op je mobi nu ook altijd een klok zit
Vast welquote:Op zondag 21 december 2008 22:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ik huur het van hem
Maja officieel is hij de huisbaas natuurlijk
Heb net ff een "oeps" smsje gestuurd
Komt goed hoop ik
WOW....quote:Op zondag 21 december 2008 22:55 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het mooier eigenlijk als een man niet eens een horloge draagt
Deze is echt helemaalquote:Op zondag 21 december 2008 22:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Wel gaaf.. katjes zijn
hoezo?quote:Op zondag 21 december 2008 23:12 schreef rhubarbje het volgende:
dat ligt er aan aan wie natuurlijk he
Ik schrijf het opquote:Op zondag 21 december 2008 23:14 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ja is ze ergens goed in of zo?
bv een geweldige kok dan vraag een etentje
Of in schilderen dan een schilderij
etc
Zij krijgt de computer en dan mag ze ook nog eens bepalen wat te doen?quote:Op zondag 21 december 2008 23:17 schreef Cuegirllie het volgende:
En anders gewoon iets gaan doen wat je normaal samen bepaald en nu alleen zij.
En was het een kerel geweest, dan een kratje bier en een gezellig avond..
Ja, raar begrip hequote:Op zondag 21 december 2008 23:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zij krijgt de computer en dan mag ze ook nog eens bepalen wat te doen?
Uh.. betaald bedoelde ikquote:Op zondag 21 december 2008 23:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zij krijgt de computer en dan mag ze ook nog eens bepalen wat te doen?
De computer interesseert me niet, juist de tegenprestatiequote:Op zondag 21 december 2008 23:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ja, raar begrip he![]()
Waarom geef je dat hok niet gewoon en zie je wel wat er voor terug komt? Of is de computer je zoveel waard dat je perse een tegenprestatie moet hebben?
Ok, duidelijker zo jaquote:
Sushi laten eten van haar buik?quote:Op zondag 21 december 2008 23:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ow je vind haar leuk?
Dan vraag een etentje
Of gewoon een date hoewel dat een beetje hoerig word
Dat iddquote:Op zondag 21 december 2008 23:32 schreef Cuegirllie het volgende:
In iedergeval niet te ver gaan![]()
Weet niet hoe zij dan over jou denkt en wat je wil bereiken. Maar gewoon iets simpels/luchtigs bedenken en dan kan het nog alle kanten op
Ja maarje weet niet uit welke situatie he?quote:Op zondag 21 december 2008 23:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als het een vriendin is, zal hij haar toch wel al kennen?
Dat hoeft dan dus niet.
Ze heeft potentie jaquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 23:32 schreef Cuegirllie het volgende:
In iedergeval niet te ver gaan![]()
Weet niet hoe zij dan over jou denkt en wat je wil bereiken. Maar gewoon iets simpels/luchtigs bedenken en dan kan het nog alle kanten op
Hmzz, zij krijgt iets van me en dan nog zelf al het werk moeten doen... Ik denk dat ze er erg blij mee zal zijn, ze het fijn vind dat ze hem van mij krijgt en er graag iets voor terug wil doen. Hoever ze daarin wil gaan weet ik niet. Zou ik dat eerst moeten aftasten dan?quote:Op zondag 21 december 2008 23:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat idd
En als je dan iets vraagt zorg dat het iets is wat je samen doet, veel tijd kost en waarin ze je echt kan leren kennen op je leukst en zo
pardon?quote:
Ik weet toch niet hoe dat gesprek over dat ding is gegaan?quote:Op zondag 21 december 2008 23:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze heeft potentie ja![]()
[..]
[..]
Hmzz, zij krijgt iets van me en dan nog zelf al het werk moeten doen... Ik denk dat ze er erg blij mee zal zijn, ze het fijn vind dat ze hem van mij krijgt en er graag iets voor terug wil doen. Hoever ze daarin wil gaan weet ik niet. Zou ik dat eerst moeten aftasten dan?
Ze heeft nu een heel oude computer waar bijna niks op kan, ze wil graag meer met de pc doen, webcammen, foto's laden en dat soort dingen. Ze wil er graag iets voor terug doen en we kennen elkaar al een tijdje. We praten over van alles en nog wat en wat we zoal leuk vinden en niet leuk...quote:Op zondag 21 december 2008 23:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik weet toch niet hoe dat gesprek over dat ding is gegaan?
En als je slim bent hou je de controle nu een beetje in je eigen hand
Dit is een situatie die je goed in je voordeel zou kunnen draaien
Als je het aan haar over laat zegt ze misschien ow super joh! bedankt
Einde verhaal
quote:Op zondag 21 december 2008 23:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik stelde me dus voor dat je legbatterijkipjes ging redden
iddquote:Op zondag 21 december 2008 23:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Niet teveel aftasten, dan wordt het zo'n onderhandeling
Gewoon iets bedenken dat je leuk lijkt.
Als je bv uit eten gaat ofzo dan kan het alle kanten op en kan het de hele avond duren
Zij vind het leuk om klaar te staan voor andere mensen, ze praat graag over haar kinderen, wil graag laten zien dat ze zelfstandig is en haar trots heeft en daarom ook eigenlijk die pc niet zo graag aan wil nemen. Daarnaast wil ze ook graag onderdanig zijn en keihard genomen worden en ik heb aangeboden dat ik me daarin wel wil verdiepen voor haarquote:Op zondag 21 december 2008 23:42 schreef rhubarbje het volgende:
Wat vinden jullie zoals allebei leuk?
Dan zijn we al een heel eind op weg
Dat heeft ze je al verteld ?quote:Op zondag 21 december 2008 23:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zij vind het leuk om klaar te staan voor andere mensen, ze praat graag over haar kinderen, wil graag laten zien dat ze zelfstandig is en haar trots heeft en daarom ook eigenlijk die pc niet zo graag aan wil nemen. Daarnaast wil ze ook graag onderdanig zijn en keihard genomen te worden en ik heb aangeboden dat ik me daarin wel wil verdiepen voor haar
Jaquote:Op zondag 21 december 2008 23:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat heeft ze je al verteld ?Anders een etentje bij haar thuis ?
Nee, ik zit niet te fucken. Vind het gewoon zelf wat tever gaan, om gelijk maar iets extreems te ondernemen...quote:Op zondag 21 december 2008 23:48 schreef rhubarbje het volgende:
Oke nu zit je te fucken?
Anders is het toch een done deal
Subtiel, rhu.quote:Op zondag 21 december 2008 23:51 schreef rhubarbje het volgende:
Als een vrouw tegen een man zegt ik wil hard genomen worden betekend dat dat je erniet bepaald veel moeite meer in hoeft te steken
Leuke woordspeling!quote:Op zondag 21 december 2008 23:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ja maar wat doe je dan nog ingewikkeld?
Als een vrouw tegen een man zegt ik wil hard genomen worden betekend dat dat je erniet bepaald veel moeite meer in hoeft te steken
Maar ja als je het toch nog prettig vind dat dingen voor je uitgespeld worden:
Ga voor een etentje thuis dan
Dan kan er altijd nog gebeuren wat je wil
Niet over denken vooralquote:Op zondag 21 december 2008 23:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Leuke woordspeling!Misschien doe ik inderdaad wat moeilijk...
Maar goed, hoe pak je zoiets aan, met de pc naar binnen wandelen en gelijk de kleren van het lijf rukken en haar keihard over de keukentafel nemen?!![]()
Of in jouw suggestie, voor een etentje langskomen en dan.. Zeggen dat ik het toetje heb geregeld en als ze de tafel afruimt, haar volgen naar de keuken als ze voor het aanrecht staat en d'r eenf linke tik op de billen geef en d'r daar neem?![]()
Ow men.. ik ben hier geen held in... Misschien dat ik daarom al zo lang single ben
ach ja, je hebt gelijk, normaal maak ik me niet zo druk over dat soort zaken. Ik ben meer het type wat een vrouw graag verleidt en haar het gevoel wil geven dat ze echt super tof is. Me uitsloven, lekker koken, wijntje erbij, kaarsje aan en relaxte muziek... Arm om d'r heen slaan en meer met de erotiek en spanning bezig zijn!quote:Op zondag 21 december 2008 23:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet over denken vooral
Je hebt het al binnen!
Etentje organiseren, subtiel verlicht en zo gezellig sfeertje scheppen
En dan het gesprek op het onderwerp brengen of je ass off flirten tijdens het eten
Dan komt het vast vanzelf
Als zich nu al voor je voeten werpt!
Waarschijnlijk slaat ze nog wel toe als je niks doet want ze was al dapper genoeg om er over te beginnen dus dan heeft ze waarschijnlijk ook de ballen om wel iets te ondernemen als jij het niet doet (mits je wel al hebt laten merken dat je haar wel ziet zitten anders denkt ze waarschijnlijk dat je niet geinterreseert bent)
Misschien wil ze wel allebei?quote:Op maandag 22 december 2008 00:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ach ja, je hebt gelijk, normaal maak ik me niet zo druk over dat soort zaken. Ik ben meer het type wat een vrouw graag verleidt en haar het gevoel wil geven dat ze echt super tof is. Me uitsloven, lekker koken, wijntje erbij, kaarsje aan en relaxte muziek... Arm om d'r heen slaan en meer met de erotiek en spanning bezig zijn!
Interesse in haar tonen en naar haar luisteren![]()
Alleen heb ik nu het idee dat het allemaal wat ruwer is gewenst en weet niet of ik daar wel zo'n ster in ben
quote:Op maandag 22 december 2008 00:04 schreef rhubarbje het volgende:
Doe gewoon wat je normaal doet
Ze kan toch ook niet van jou verwachten dat je bij je eerste keer al volleerd sm meester bent en zo
True! Ach, ik zie het wel. Ik heb genoeg kwaliteiten die ze vast wel kan waarderenquote:Op maandag 22 december 2008 00:04 schreef rhubarbje het volgende:
Doe gewoon wat je normaal doet
Ze kan toch ook niet van jou verwachten dat je bij je eerste keer al volleerd sm meester bent en zo
Van FOK! Maar dan een kloon accountjequote:Op maandag 22 december 2008 00:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd waar je haar van kent
Straks sla ik te hardquote:Op maandag 22 december 2008 00:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Misschien wil ze wel allebei?
En anders probeer je dat laatste gewoon. Het zou je zomaar kunnen liggen.
En jij was de beste in de klas met rekenen he?quote:Op maandag 22 december 2008 00:05 schreef kwaakvaak het volgende:
* kwaakvaak was onderweg om te gaan slapen, moest nog ff wat klaar zetten voor morgen ochtend.
Ik lees dit topic, doe een kleine rekensom en gaat dan vrolijk verder slapen
Ze zal vast blij zijn met die computer en hopelijk hoeft deze niet op de grond te staan
Of zoek ik er iemand bijquote:Op maandag 22 december 2008 00:10 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ja veel succes er mee
Wie weet mag je je hier binnenkort afmelden
Ze is bisexueelquote:
Maar als ze van FOK! is dan leest ze dit toch wrs ookquote:
Ze legt de link niet en deze naam kent ze niet... Daar maak ik me niet zo druk over. En dan erbij. de SC's gaan zo hard, dat dat toch niet bij te houden isquote:Op maandag 22 december 2008 00:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar als ze van FOK! is dan leest ze dit toch wrs ook(of is dit gewoon part of the game ? )
Jij beschrijft haar en ze krijgt een computer en nog zou ze de link niet leggen?quote:Op maandag 22 december 2008 00:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze legt de link niet en deze naam kent ze niet... Daar maak ik me niet zo druk over. En dan erbij. de SC's gaan zo hard, dat dat toch niet bij te houden is
Zo bedoelde ik het niet eens, maar meer om haar iets leuks te laten doen. Hoef er niet eens deelgenoot van te zijn... Bin there, did thatquote:Op maandag 22 december 2008 00:15 schreef rhubarbje het volgende:
Omg ik heb zo'n hekel aan die reactie van mannen als iemand bi is
Ik zal eens polsen, ik verwacht toch echt wel dat ze in jouw ogen een suf meisje is danquote:Op maandag 22 december 2008 00:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij beschrijft haar en ze krijgt een computer en nog zou ze de link niet leggen?
Seriously als ze zo suf is zou ik dr niet daten haha
Mja, als zij deze naam niet kent en niet in de SC "thuishoort" komt ze hier ws nooit...quote:Op maandag 22 december 2008 00:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij beschrijft haar en ze krijgt een computer en nog zou ze de link niet leggen?
Seriously als ze zo suf is zou ik dr niet daten haha
Ja, eye openers hier...quote:Op maandag 22 december 2008 00:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze wordt wel vrij gemakkelijk gedegradeerd he
Maar anders vraag je haar om iets kleins maar wat wel speciaal en persoonlijk is voor jouw... als tegenprestratiequote:Op maandag 22 december 2008 00:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet eens, maar meer om haar iets leuks te laten doen. Hoef er niet eens deelgenoot van te zijn... Bin there, did that
een blowjob?quote:Op maandag 22 december 2008 00:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar anders vraag je haar om iets kleins maar wat wel speciaal en persoonlijk is voor jouw... als tegenprestratie
Ik bedoel:quote:Op maandag 22 december 2008 00:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, eye openers hier...![]()
misschien is ze te makkelijk en slutty
Ik heb het idee dat het JB is.quote:Op maandag 22 december 2008 00:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd waar je haar van kent
Ze leest hier niet mee, vandaar dat ik zei dat ze de link niet legt. Als ze dit wel zou lezen, dan waarschijnlijk wel en krijg ik waarschijnlijk een PM dat het of niet meer hoeft, of het eten over geslagen wordtquote:Op maandag 22 december 2008 00:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedoel:
Ik verwacht toch wel in een date dat hij (of in dit geval zij) wel een beetje inzicht heeft
Als je een omschrijving leest die precies zo is als jij bent en je krijgt net een computer van iemand die je via fok kent en je legt geen link (wat hij zelf zei: als ze dit leest legt ze de link waarschijnlijk niet) dan hoeft het van mij niet zo nodig
Maar ja iedereen zoekt wat anders in een date dus ja
Nou, dan zeg je haar dat ze naaktfoto's maakt en naar je mailt en een webcamsessie doet waarbij jij zegt wat ze verder moet doen.quote:Op zondag 21 december 2008 23:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze heeft nu een heel oude computer waar bijna niks op kan, ze wil graag meer met de pc doen, webcammen, foto's laden en dat soort dingen. Ze wil er graag iets voor terug doen en we kennen elkaar al een tijdje. We praten over van alles en nog wat en wat we zoal leuk vinden en niet leuk...![]()
Slim ben ik wel, ook in controle houden
Als het een r&P topic was okee, maar een draadje als singles leest toch lang niet iedereen.quote:Op maandag 22 december 2008 00:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedoel:
Ik verwacht toch wel in een date dat hij (of in dit geval zij) wel een beetje inzicht heeft
Als je een omschrijving leest die precies zo is als jij bent en je krijgt net een computer van iemand die je via fok kent en je legt geen link (wat hij zelf zei: als ze dit leest legt ze de link waarschijnlijk niet) dan hoeft het van mij niet zo nodig
Maar ja iedereen zoekt wat anders in een date dus ja
Dat staat er toch niet?quote:Op maandag 22 december 2008 00:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als het een r&P topic was okee, maar een draadje als singles leest toch lang niet iedereen.
Er zijn veel te veel SC's om ze allemaal te volgen, dan moet je maar net binnenvallen op een moment dat het over jou gaat.
Ik zou me er ook niet zo druk om maken, en anders gaat ze vast verhaal halen bij hem toch?
Leuk idee, dan zeg ik erbij dat het voor Serious Request isquote:Op maandag 22 december 2008 00:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nou, dan zeg je haar dat ze naaktfoto's maakt en naar je mailt en een webcamsessie doet waarbij jij zegt wat ze verder moet doen.
Opgelost, slotje
Hoi!quote:
Ik bedoelde niet dat jij je er druk over maakt, ik bedoel dat ik me er niet druk om zou maken als ik het zo in een SC zou hebben gezet.quote:Op maandag 22 december 2008 00:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat staat er toch niet?
er staat ze legt de link niet
En daar reageer ik op zoals dat gaat in een SC
Dat noem ik ook niet echt me ergens druk over maken maar ja
Maar ik zit al vaak met jou te webcammen! Hoewel het beeld ietwat belabberd is, zie ik je wel in bed liggen enzoquote:Op maandag 22 december 2008 00:36 schreef MLI het volgende:
[..]
Hoi!
Ik dacht eerst 'oh wat lief, ik krijg een computer!'. Maar toen begon je over tegenprestaties en toen haakte ik af.
Ja ho maar, dat ik af en toe mijn kop via de webcam laat zien, wil niet zeggen dat ik een nieuwe laptop nodig heb. Bovendien, mij koop je niet om met een laptop.quote:Op maandag 22 december 2008 00:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar ik zit al vaak met jou te webcammen! Hoewel het beeld ietwat belabberd is, zie ik je wel in bed liggen enzoDaarvoor hoef je geen nieuwe pc toch? Of wil jij ook een nieuwe?
Daarom probeer ik het bij jou ook niet via een laptop, maar gewoon mijn eigen charme in intrigerendheid. En wellicht mijn tong en kreunen in je oor misschienquote:Op maandag 22 december 2008 00:40 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja ho maar, dat ik af en toe mijn kop via de webcam laat zien, wil niet zeggen dat ik een nieuwe laptop nodig heb. Bovendien, mij koop je niet om met een laptop.. In ur dreams misschien.
Pff, daar heb jij toch helemaal geen smoesjes voor nodig? Waar is je overredingskracht?quote:Op maandag 22 december 2008 00:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Leuk idee, dan zeg ik erbij dat het voor Serious Request is![]()
mijn serieuze vraag wel te verstaan
Welterusten.quote:Op maandag 22 december 2008 00:42 schreef Elegy het volgende:
Tis nog niet gelukt MLI
En ik ga nu slapenMisschien dat het van de week lukt?
in de zweep, maar een beetje raar om daar mee binnen te komen wandelenquote:Op maandag 22 december 2008 00:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Pff, daar heb jij toch helemaal geen smoesjes voor nodig? Waar is je overredingskracht?
Je gaat met heel wat beters over de brug moeten komen. We weten allebei dat ik geen laptop nodig heb. Maar wat dan wel mijn triggers zijn, zul je waarschijnlijk nooit achter komen.quote:Op maandag 22 december 2008 00:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daarom probeer ik het bij jou ook niet via een laptop, maar gewoon mijn eigen charme in intrigerendheid. En wellicht mijn tong en kreunen in je oor misschien
Time will tellquote:Op maandag 22 december 2008 00:45 schreef MLI het volgende:
[..]
Je gaat met heel wat beters over de brug moeten komen. We weten allebei dat ik geen laptop nodig heb. Maar wat dan wel mijn triggers zijn, zul je waarschijnlijk nooit achter komen.
quote:
quote:
Wil jij eigenlijk geen langere relatie dan elke keer deze "korte" avontuurtjes ?quote:Op maandag 22 december 2008 00:45 schreef MLI het volgende:
[..]
Je gaat met heel wat beters over de brug moeten komen. We weten allebei dat ik geen laptop nodig heb. Maar wat dan wel mijn triggers zijn, zul je waarschijnlijk nooit achter komen.
Insinueer je een kort avontuurtje met Ado? Want die is er niet. En ook nooit geweest. We weten allemaal dat ik het hier ook wel zou vertellen als het wel zo was.quote:Op maandag 22 december 2008 00:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wil jij eigenlijk geen langere relatie dan elke keer deze "korte" avontuurtjes ?
Nee ik Insinueer geen avontuurtje met ado... Maar vroeg het me gewoon af dat relatie gebeurenquote:Op maandag 22 december 2008 00:55 schreef MLI het volgende:
[..]
Insinueer je een kort avontuurtje met Ado? Want die is er niet. En ook nooit geweest. We weten allemaal dat ik het hier ook wel zou vertellen als het wel zo was.
En ja, af en toe verlang ik naar een relatie. Aan de andere kant ben ik daar nu totaal niet aan toe. Ik sta op het punt om voor de eerste keer voor mezelf te stoppen met alle verdovende middelen. Als ik dat een half jaar tot een jaar volhou, kijk ik weer eens verder. Als ik nu een relatie aanga, is dat een motivatie om te stoppen en die motivatie moet voor de verandering eens totaal uit mijzelf komen.
Goed, dan wip ik nu wel ff langs, kan je er morgen een topique over openenquote:
Jep. Wish me luck.quote:Op maandag 22 december 2008 00:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee ik Insinueer geen avontuurtje met ado... Maar vroeg het me gewoon af dat relatie gebeuren
Maar ga je stoppen met ALLE verdovende middelen !? ook alcohol ?
Is goed. Kijk *hier* voor het uitgebreide verslag van de date tussen MLI en Adolecens.quote:Op maandag 22 december 2008 00:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Goed, dan wip ik nu wel ff langs, kan je er morgen een topique over openen
Ik moest lachenquote:Op maandag 22 december 2008 01:04 schreef MLI het volgende:
Is goed. Kijk *hier* voor het uitgebreide verslag van de date tussen MLI en Adolecens.
Wow, why !? alleen drugs niet voldoende ? maakt het niet veel lastiger vol te houden ? En natuurlijk heel veel suc6quote:
Staat allemaal met elkaar in verband. Dus vandaar.quote:Op maandag 22 december 2008 01:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wow, why !? alleen drugs niet voldoende ? maakt het niet veel lastiger vol te houden ? En natuurlijk heel veel suc6
Dan moet ik dus snel zijnquote:Op maandag 22 december 2008 01:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Staat allemaal met elkaar in verband. Dus vandaar.
Oke heftige tijd ga je dan tegemoet. Heel veel suc6 meis hoop dat je bereikt wat je wil bereiken !quote:Op maandag 22 december 2008 01:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Staat allemaal met elkaar in verband. Dus vandaar.
Je weet!quote:Op maandag 22 december 2008 01:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zonder verdovende middelen ben je vast net zo onweerstaanbaar
quote:Op maandag 22 december 2008 01:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zonder verdovende middelen ben je vast net zo onweerstaanbaar
Kom je dan weer mee terug naar mijn bedje?quote:
ouw bedje is te ver weg van het mijne.quote:Op maandag 22 december 2008 01:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kom je dan weer mee terug naar mijn bedje?
quote:Op maandag 22 december 2008 01:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kom je dan weer mee terug naar mijn bedje?
Wat betaald hij je?quote:
Dan is er nog maar 1 vraag over!quote:Op maandag 22 december 2008 01:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ouw bedje is te ver weg van het mijne.
waarom kom ik die makkelijke vrouwen niet tegen...quote:
Ok, dan ben jij de eerste op mijn lijstje voor het nieuwe jaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |