Bij sommige gesprekken vraag je je af: Hoe kwamen we hier nou weer op uit?quote:Op zondag 21 december 2008 13:33 schreef kwaakvaak het volgende:
dus de hamvraag is, hoeveel moeten we neer gaan leggen voor een naakt sessie van Kluts en MLI?
* kwaakvaak heeft wel een camera met bijpassende studio zut!
Ik heb al genoeg "fotosessies "van vrouwen.quote:Op zondag 21 december 2008 13:33 schreef kwaakvaak het volgende:
dus de hamvraag is, hoeveel moeten we neer gaan leggen voor een naakt sessie van Kluts en MLI?
* kwaakvaak heeft wel een camera met bijpassende studio zut!
De vraag is.. hoe kom je er weer vanafquote:Op zondag 21 december 2008 13:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij sommige gesprekken vraag je je af: Hoe kwamen we hier nou weer op uit?
Dit is zo'n gesprek.
Heel simpel. Door te zeggen dat ik veel leuker in het echt ben dan op de foto, dus dat het de moeite niet is.quote:Op zondag 21 december 2008 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De vraag is.. hoe kom je er weer vanaf
Dat kan ik dus nog niet zeggen natuurlijk.quote:Op zondag 21 december 2008 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heel simpel. Door te zeggen dat ik veel leuker in het echt ben dan op de foto, dus dat het de moeite niet is.
Zie mijn bovenstaande post als antwoordquote:Op zondag 21 december 2008 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heel simpel. Door te zeggen dat ik veel leuker in het echt ben dan op de foto, dus dat het de moeite niet is.
Dan zul je me op mijn woord moeten geloven.quote:Op zondag 21 december 2008 13:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat kan ik dus nog niet zeggen natuurlijk.
Dit is zo'n onverwachte gespreksdraai die wel vaker gebeurt bij mensen met een beperkte toerekeningsvatbaarheid.quote:Op zondag 21 december 2008 13:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij sommige gesprekken vraag je je af: Hoe kwamen we hier nou weer op uit?
Dit is zo'n gesprek.
Daar zou ik wel eerder aan meewerken nog dan die foto's maar toch.quote:Op zondag 21 december 2008 13:39 schreef mrbox het volgende:
Foto's zijn toch niet zo interessant, gezien de populariteit van kluts / MLI zou ze eerder geld ophalen met het veilen van een date.
De grote singels date veilingquote:Op zondag 21 december 2008 13:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar zou ik wel eerder aan meewerken nog dan die foto's maar toch.
quote:
Niet als je je huis nooit uit komt, en je idee van een middagje weg boodschappen doen bij de C1000 isquote:Op zondag 21 december 2008 13:52 schreef Edwinuss het volgende:
Daten is overrated. Je komt vanzelf iemand tegen die je aanspreekt.
Jij haat zoveel reclmesquote:
Die mensen hebbenquote:Op zondag 21 december 2008 13:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Niet als je je huis nooit uit komt, en je idee van een middagje weg boodschappen doen bij de C1000 is
Die reclame is gewoon irritantquote:
Hmm.. daar heb je wel een puntquote:Op zondag 21 december 2008 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik SHE dr lijf had (of iig het lijf dat ik gok dat ze heeft)
Was ik ook de hele dag naakt en waren er meer naakt fotos dan geklede fotos van me te vinden waarschijnlijk
naah hoor, op een bepaald moment heb je dat ook weer wel gezien. God daar heb jij mijn doos ook weer, oh leuk mijn kont.. Tjemmig zie ik daar nu een klein pukkeltje op mijn reet? Alles went, ook het lichaam van een 62Kg wegende 1.64 grote SHEquote:Op zondag 21 december 2008 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik SHE dr lijf had (of iig het lijf dat ik gok dat ze heeft)
Was ik ook de hele dag naakt en waren er meer naakt fotos dan geklede fotos van me te vinden waarschijnlijk
Ik denk het nietquote:Op zondag 21 december 2008 14:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
naah hoor, op een bepaald moment heb je dat ook weer wel gezien. God daar heb jij mijn doos ook weer, oh leuk mijn kont.. Tjemmig zie ik daar nu een klein pukkeltje op mijn reet? Alles went, ook het lichaam van een 62Kg wegende 1.64 grote SHE
Ik ben al heel erg lang ontevreden over mijn voeten, kan nergens normale schoenen krijgen heb dus eigenlijk altijd All-stars aan.quote:Op zondag 21 december 2008 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk het niet
Ik vind zelf mn haar na 23 jaar nog steeds erg mooi en ik kan er erg vrolijk van worden als het goed zit
Het zelfde geld voor mn tieten
Ja maar je loopt toch niet heel de dag topless in huis, en je zit toch ook niet heel de dag met je tieten te spelen omdat je ze zo mooi vind? Tuurlijk, als je s'ochtends de douche uit gelopen komt, en je kijkt een keer in de spiegel denk je "DAMN wat heb ik toch een paar lekkere tieten, en neemt ze een keertje in de hand"quote:Op zondag 21 december 2008 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk het niet
Ik vind zelf mn haar na 23 jaar nog steeds erg mooi en ik kan er erg vrolijk van worden als het goed zit
Het zelfde geld voor mn tieten
Er is natuurlijk het verschil dat als je voor de spiegel staat en denkt: joh, dit kan er goed mee door en ikb en blij met mezelf.. Dan dat je denkt: Gadver jammer dat die spiegel hier satat en ik erin heb gekekenquote:Op zondag 21 december 2008 14:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ja maar je loopt toch niet heel de dag topless in huis, en je zit toch ook niet heel de dag met je tieten te spelen omdat je ze zo mooi vind? Tuurlijk, als je s'ochtends de douche uit gelopen komt, en je kijkt een keer in de spiegel denk je "DAMN wat heb ik toch een paar lekkere tieten, en neemt ze een keertje in de hand"
quote:Op zondag 21 december 2008 14:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik bedoelde dat ik dan graag mooie naakt fotos van mezelf zou hebben en die ook best zou willen delen, vooral voor het goede doel
Dat hadden ze niet gelijk doorquote:
Maar ik bedoelde ik heb nu niet het lijf dat een naakt reportage waard isquote:Op zondag 21 december 2008 14:17 schreef Edwinuss het volgende:
Oh. Maar je hoeft niet het lijf van SHE te hebben om mooi te zijn.
wat een onzin, en ik neem hier even voor het gemak aan dat je geen 150 Kilo weegt, maar gewoon een wat voller figuur hebt. Geloof me, dat is prima op de foto te zetten zonder dat het een genante aangespoelde walvis vertoning wordtquote:
Maar het kost wel wat meer moeite om er leuke foto's uit te krijgenquote:Op zondag 21 december 2008 14:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wat een onzin, en ik neem hier even voor het gemak aan dat je geen 150 Kilo weegt, maar gewoon een wat voller figuur hebt. Geloof me, dat is prima op de foto te zetten zonder dat het een genante aangespoelde walvis vertoning wordt
Wie weet weeg ik wel 200 kiloquote:Op zondag 21 december 2008 14:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wat een onzin, en ik neem hier even voor het gemak aan dat je geen 150 Kilo weegt, maar gewoon een wat voller figuur hebt. Geloof me, dat is prima op de foto te zetten zonder dat het een genante aangespoelde walvis vertoning wordt
Nop, dan leef je wel, maar of het leuk is is dan een tweedequote:Op zondag 21 december 2008 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wie weet weeg ik wel 200 kilo
Of ga je dan automatisch al dood?
Is dat niet koud ?quote:Op zondag 21 december 2008 14:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik bedoelde dat ik dan graag mooie naakt fotos van mezelf zou hebben en die ook best zou willen delen, vooral voor het goede doel
En btw ik ben bijna wel altijd naakt als ik thuis ben
Ooit van de verwarming gehoor?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |