Welke laydeesquote:Op zondag 21 december 2008 22:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sanex roller als anti transpirant en een lucht je in de nek voor de laydees zo hoort t
Komt vanzelf wel manquote:
als je de post erboven leest, dan lijkt het er wel op hequote:Op zondag 21 december 2008 22:24 schreef jslavenburg het volgende:
[SES FB] Meld nakijkfouten om een hoger cijfer te krijgen << Zijn jullie het ermee eens?
Haha, krijg je ze niet eens cadeauquote:Op zondag 21 december 2008 22:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Liever wat geld uitgeven dan stinken. Ach en met de meeste potjes kan je nog best lang doen
als je niet geheel merkgebonden bent dan kan je natuurlijk altijd op verjaardagen vragen.quote:
Hij is ook echt niet de enige mod die er moeilijk over doet/deed.quote:Op zondag 21 december 2008 22:24 schreef jslavenburg het volgende:
[SES FB] Meld nakijkfouten om een hoger cijfer te krijgen << Zijn jullie het ermee eens?
Je moet ook wel willen proberen en experimenteren hequote:Op zondag 21 december 2008 22:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
als je niet geheel merkgebonden bent dan kan je natuurlijk altijd op verjaardagen vragen.
Ow en ik heb nog ergens een douglas bon liggen
Ik ook niet.quote:Op zondag 21 december 2008 22:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Officieel zou een reclame aan moeten tonen dat het ook daadwerkelijke werkt... Ik spray soms Axe.. maar 100 lekkere wijven rennend achter mij aan.. Heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik ook, vind het een hel om zulke dingen cado te doen, en om te krijgen, daarom heb ik er nu nog twee waar ik verder niets mee doenquote:
zonde.quote:Op zondag 21 december 2008 22:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ook, vind het een hel om zulke dingen cado te doen, en om te krijgen, daarom heb ik er nu nog twee waar ik verder niets mee doen
quote:Op zondag 21 december 2008 22:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ook, vind het een hel om zulke dingen cado te doen, en om te krijgen, daarom heb ik er nu nog twee waar ik verder niets mee doen
Held, inderdaadquote:Op zondag 21 december 2008 22:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zonde.
zelf kopen is prima, kan je 't zelf bepalen.
Heb er nog wel een hoop maar moet meer.
Anders raakt alles zo snel op
Ben geen fan van rollers.. weet eig niet waarom.. maar vind het niksquote:Op zondag 21 december 2008 22:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar ik gebruik dan ook geen Axe.
Heb sanex en rexona cobalt.
Rollers, werken prima
Precies, heerlijkquote:Op zondag 21 december 2008 22:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Held, inderdaad.
Elke dag een andere op.
Ik vind het prima.quote:Op zondag 21 december 2008 22:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben geen fan van rollers.. weet eig niet waarom.. maar vind het niks
Ik heb beidequote:Op zondag 21 december 2008 22:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind het prima.
Ik heb altijd het idee dat rollers beter werken dan spuitbussen.
Wie is datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |