Jaquote:Op zondag 21 december 2008 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk;
Weet je wel wie ik denk dat ik ben
Ik heb net Replay gehad, en die nieuwe van Hugo gevraagd voor Kerstquote:Op zondag 21 december 2008 21:48 schreef eer-ik het volgende:
Ik wil een paar nieuwe luchtjes.
Ik heb altijd wel wat liggenquote:Op zondag 21 december 2008 21:50 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb al tijden geen lekker luchtje meer
Laatste die ik had was van Hugo, Boss in motion die Bal, die blauwe... heerlijk
Ik heb er ook nog twee, zo'n knock off luchtje en zo eentje van euhm... armani volgens mij maar die vind ik niet echt geweldig..quote:
Je mag die van mij wel hebbenquote:Op zondag 21 december 2008 21:50 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb al tijden geen lekker luchtje meer
Laatste die ik had was van Hugo, Boss in motion die Bal, die blauwe... heerlijk
Vrouwen luchtjes zijn niet zo mijn ding joh, alhoewel ik wel vaak naar vrouwen deo heb gerokenquote:
Daar kan ik ook wel uren naar ruiken, die zoete luchtquote:Op zondag 21 december 2008 22:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vrouwen luchtjes zijn niet zo mijn ding joh, alhoewel ik wel vaak naar vrouwen deo heb geroken
Ik welquote:Op zondag 21 december 2008 22:11 schreef The_Dean het volgende:
Axe is wel lekker
Gebruik ik ook altijd... heb altijd alleen maar deo's, nooit van die echte luchtjes...
Officieel zou een reclame aan moeten tonen dat het ook daadwerkelijke werkt... Ik spray soms Axe.. maar 100 lekkere wijven rennend achter mij aan.. Heb ik nog nooit meegemaakt.quote:
Haha, vrouwenluchtjes zijn echt heerlijk. Al is er met axe absoluut niets mis. Kan er uren naar ruiken. De enige afknapper is als je pa net zo lekker ruikt als je vriendquote:Op zondag 21 december 2008 22:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vrouwen luchtjes zijn niet zo mijn ding joh, alhoewel ik wel vaak naar vrouwen deo heb geroken
quote:Op zondag 21 december 2008 22:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Officieel zou een reclame aan moeten tonen dat het ook daadwerkelijke werkt... Ik spray soms Axe.. maar 100 lekkere wijven rennend achter mij aan.. Heb ik nog nooit meegemaakt.
Die rommel is mij te duur, deo werkt ook welquote:
Eu de toilette is toch andersquote:Op zondag 21 december 2008 22:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die rommel is mij te duur, deo werkt ook wel
Gadverquote:Op zondag 21 december 2008 22:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, vrouwenluchtjes zijn echt heerlijk. Al is er met axe absoluut niets mis. Kan er uren naar ruiken. De enige afknapper is als je pa net zo lekker ruikt als je vriend
Sanex roller als anti transpirant en een lucht je in de nek voor de laydees zo hoort tquote:Op zondag 21 december 2008 22:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die rommel is mij te duur, deo werkt ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |