Je moet ook eerder gaan slapen he! Foeiquote:Op zondag 21 december 2008 13:37 schreef HostiMeister het volgende:
Ja hoor ik welLag er alleen laat in, en verwachte vanochtend nog een pmetje in mijn inbox
Lekker gedroomd dus?
is goed maat.quote:Op zondag 21 december 2008 13:45 schreef Houniet het volgende:
Ik tik je nog wel een keer aan op msn eer-ik.
Als je het over inhoud gaat hebben, verwacht ik grotere tietenquote:Op zondag 21 december 2008 13:46 schreef mash_ het volgende:
[ afbeelding ]
zo dat is aardig wat inhoud
Ik hou niet van grote tieten.quote:Op zondag 21 december 2008 13:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je het over inhoud gaat hebben, verwacht ik grotere tieten
Rachelquote:Op zondag 21 december 2008 13:46 schreef mash_ het volgende:
[ afbeelding ]
zo dat is aardig wat inhoud
mwa helemaal nergens voor nodigquote:Op zondag 21 december 2008 13:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Toch zeker Cup Dquote:Op zondag 21 december 2008 13:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat wel, maar betekend nog niet dat het dan inhoud is..quote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
mwa helemaal nergens voor nodigpast goed zo bij haar
Sowieso zegt alleen de cup niksquote:
Juistquote:Op zondag 21 december 2008 13:50 schreef eer-ik het volgende:
Sowieso vind ik gematigde tieten veel mooier dan die grote jetsers.
een handje vol vind ik goed genoeg...! Meer kun je toch niet vasthouden!quote:Op zondag 21 december 2008 13:50 schreef eer-ik het volgende:
Sowieso vind ik gematigde tieten veel mooier dan die grote jetsers.
hoooooooooooooooooooooooooooooohoooooooooooooooooooooiquote:
exactly.quote:Op zondag 21 december 2008 13:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
een handje vol vind ik goed genoeg...! Meer kun je toch niet vasthouden!
ik vind goedemorgen enzo heel inhoudelijk. Het denkt volledig de lading van wat je als openingszin kwijt wil.quote:Op zondag 21 december 2008 13:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Waardeloos! Sluit deze tent!![]()
(Nee even serieus jongens, wat beter gaan posten he? Ik heb 350 topics geprobeerd dit topic te verneuken en dat lukte me bijna, als jullie het nu met zn allen moeten doen...? Kom op nu weer gewoon posten! Inhoudend!)
een enkele keer wat meer (als je dan wisselt van bedpartners) is het niet zo heel erg vind ikquote:Op zondag 21 december 2008 13:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
exactly.
't is imo alleen maar irritant anders.
hier ook kerstvakantiequote:Op zondag 21 december 2008 13:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoooooooooooooooooooooooooooooohoooooooooooooooooooooiAlles goed met jullie? Met mij alles goed, hard aan de studie en strax even een fietsband plakken !
Heeeerlijk! kerstvakantie!
ja hallo... we hebben het nu over tietjes niet meer over dat, die discussie gaat al ergens anders verderquote:Op zondag 21 december 2008 13:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik vind goedemorgen enzo heel inhoudelijk. Het denkt volledig de lading van wat je als openingszin kwijt wil.
Dus ik zie het probleem niet zo eigenlijk
zei ik net niet al in mijn vorige post dat het met mij goed ging hard aan de studie en dat ik een band moet plakken?quote:Op zondag 21 december 2008 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hier ook kerstvakantie![]()
Met mij gaat het wel goed. Lekker rustig aan doen. En met jou?
uhm... jaquote:Op zondag 21 december 2008 13:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zei ik net niet al in mijn vorige post dat het met mij goed ging hard aan de studie en dat ik een band moet plakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |