quote:Op zondag 21 december 2008 13:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Viel opzich wel mee..
Vooral grpapig gedroomd.. Een hele aflevering van Prison Break zelf in elkaar geknutseld in mijn droom
Echt ontsnappen, en vernuftige dingetjes.. de kerel moest nog een meisje redden, wantja die kon niet achtergelaten worden (wat de snol van het werk was) . Maar hoe het nou precies tot in de details gebeurde, dat weet ik niet, want daarvoor was ik net wat te wakker
Lees maar het einde van het vorige topic door. Zegt wel genoeg denk ik. Of misschien de omschrijving Cali-Hosti ook wel..quote:Op zondag 21 december 2008 13:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik heb het allemaal gemist maar waarom een laatste topic?
Ik heb het niet in eigen hand hequote:
Das mooi kut. What happened precies? En wat zei de politie? Lekker verzekeringswerk zo vlak voor kerstquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 13:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Laatste topic evt van Calidus de SC gaat gewoon lekker door
En Hou.. kut man!! gewoon alle duren spullen of wat?
oooow, niets belangrijks dus?quote:Op zondag 21 december 2008 13:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Lees maar het einde van het vorige topic door. Zegt wel genoeg denk ik. Of misschien de omschrijving Cali-Hosti ook wel..
Nee oke, maar mijn dromen zijn altijd weg zodra ik wakker wordquote:Op zondag 21 december 2008 13:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb het niet in eigen hand he
Meestal die van mij ook, behalve als ik kan uitslapen, dan lukt het mij soms nog wel om het te rekken, maar dan is het minde rleuk, want je denkt dan teveel na erover. Ik had even het gevoel dat ik alles stuurde en dus de controle had, wat je niet wil bij een droom. Maar gelukkig viel het wel meequote:Op zondag 21 december 2008 13:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee oke, maar mijn dromen zijn altijd weg zodra ik wakker word
Ja man echt kutquote:Op zondag 21 december 2008 13:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Das mooi kut. What happened precies? En wat zei de politie? Lekker verzekeringswerk zo vlak voor kerst
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
heb je geen beteren dingen tedoen dan te zeuren op dit topicquote:Op zondag 21 december 2008 13:37 schreef GlowMouse het volgende:
Dit dus, een selectie uit de laatste 150 posts uit het vorige topic.
[..]
Dat dusquote:Op zondag 21 december 2008 13:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
heb je geen beteren dingen tedoen dan te zeuren op dit topic
Waardeloos! Sluit deze tent!quote:Op zondag 21 december 2008 13:37 schreef GlowMouse het volgende:
Dit dus, een selectie uit de laatste 150 posts uit het vorige topic.
[..]..[..]..[..]..[..]..[..]..[..]..[..]..[..]..[..]..[..]..[..]..[..]..[..]..[..]..[..]..[..]..[..]..[..]
Mooi kut Hou...! Khoop dat alles goed komt! Ze hebben toch niet je bier mee genomen?quote:Op zondag 21 december 2008 13:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja man echt kut. Ik ga er verder niet teveel over vertellen trouwens.
Nu je het zegt, notes zetten mag ik ook graag doenquote:Op zondag 21 december 2008 13:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
heb je geen beteren dingen tedoen dan te zeuren op dit topic
Pretty fucking nasty.quote:
"hier is de koning" is al meer dan "quote:Op zondag 21 december 2008 13:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nu je het zegt, notes zetten mag ik ook graag doen. Maar is het nou zo moeilijk om wat meer in je post te zetten dan een smiley of een hoi?
Je moet ook eerder gaan slapen he! Foeiquote:Op zondag 21 december 2008 13:37 schreef HostiMeister het volgende:
Ja hoor ik welLag er alleen laat in, en verwachte vanochtend nog een pmetje in mijn inbox
Lekker gedroomd dus?
is goed maat.quote:Op zondag 21 december 2008 13:45 schreef Houniet het volgende:
Ik tik je nog wel een keer aan op msn eer-ik.
Als je het over inhoud gaat hebben, verwacht ik grotere tietenquote:Op zondag 21 december 2008 13:46 schreef mash_ het volgende:
[ afbeelding ]
zo dat is aardig wat inhoud
Ik hou niet van grote tieten.quote:Op zondag 21 december 2008 13:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je het over inhoud gaat hebben, verwacht ik grotere tieten
Rachelquote:Op zondag 21 december 2008 13:46 schreef mash_ het volgende:
[ afbeelding ]
zo dat is aardig wat inhoud
mwa helemaal nergens voor nodigquote:Op zondag 21 december 2008 13:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Toch zeker Cup Dquote:Op zondag 21 december 2008 13:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat wel, maar betekend nog niet dat het dan inhoud is..quote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
mwa helemaal nergens voor nodigpast goed zo bij haar
Sowieso zegt alleen de cup niksquote:
Juistquote:Op zondag 21 december 2008 13:50 schreef eer-ik het volgende:
Sowieso vind ik gematigde tieten veel mooier dan die grote jetsers.
een handje vol vind ik goed genoeg...! Meer kun je toch niet vasthouden!quote:Op zondag 21 december 2008 13:50 schreef eer-ik het volgende:
Sowieso vind ik gematigde tieten veel mooier dan die grote jetsers.
hoooooooooooooooooooooooooooooohoooooooooooooooooooooiquote:
exactly.quote:Op zondag 21 december 2008 13:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
een handje vol vind ik goed genoeg...! Meer kun je toch niet vasthouden!
ik vind goedemorgen enzo heel inhoudelijk. Het denkt volledig de lading van wat je als openingszin kwijt wil.quote:Op zondag 21 december 2008 13:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Waardeloos! Sluit deze tent!![]()
(Nee even serieus jongens, wat beter gaan posten he? Ik heb 350 topics geprobeerd dit topic te verneuken en dat lukte me bijna, als jullie het nu met zn allen moeten doen...? Kom op nu weer gewoon posten! Inhoudend!)
een enkele keer wat meer (als je dan wisselt van bedpartners) is het niet zo heel erg vind ikquote:Op zondag 21 december 2008 13:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
exactly.
't is imo alleen maar irritant anders.
hier ook kerstvakantiequote:Op zondag 21 december 2008 13:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoooooooooooooooooooooooooooooohoooooooooooooooooooooiAlles goed met jullie? Met mij alles goed, hard aan de studie en strax even een fietsband plakken !
Heeeerlijk! kerstvakantie!
ja hallo... we hebben het nu over tietjes niet meer over dat, die discussie gaat al ergens anders verderquote:Op zondag 21 december 2008 13:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik vind goedemorgen enzo heel inhoudelijk. Het denkt volledig de lading van wat je als openingszin kwijt wil.
Dus ik zie het probleem niet zo eigenlijk
zei ik net niet al in mijn vorige post dat het met mij goed ging hard aan de studie en dat ik een band moet plakken?quote:Op zondag 21 december 2008 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hier ook kerstvakantie![]()
Met mij gaat het wel goed. Lekker rustig aan doen. En met jou?
uhm... jaquote:Op zondag 21 december 2008 13:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zei ik net niet al in mijn vorige post dat het met mij goed ging hard aan de studie en dat ik een band moet plakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |