"Draaien jullie ook verzoekjes?" dat moet de TT worden van het volgende deelquote:Op zondag 21 december 2008 02:57 schreef Ambrosius het volgende:
"Draaien jullie ook verzoekjes?", aldus een blonde dame bij de microfoon.
quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 03:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
"Draaien jullie ook verzoekjes?" dat moet de TT worden van het volgende deel
Eensch.quote:Op zondag 21 december 2008 03:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
"Draaien jullie ook verzoekjes?" dat moet de TT worden van het volgende deel
Trustenquote:Op zondag 21 december 2008 03:03 schreef 3FMaster het volgende:
Ik ben er weg van. Ten minste, van FOK! Blijf natuurlijk wel SR checken, maar ik zoek 'et niet om telkens te typen. Houdoej & tot mûrgen!
Dat heb ik nou bijna nooitquote:Op zondag 21 december 2008 03:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]![]()
Ik heb er zin in, deze avond 5,5 uur gewerkt en het leek echt alsof het maar een uurtje was. 't Was zó gezellig
Trustenquote:Op zondag 21 december 2008 03:03 schreef 3FMaster het volgende:
Ik ben er weg van. Ten minste, van FOK! Blijf natuurlijk wel SR checken, maar ik zoek 'et niet om telkens te typen. Houdoej & tot mûrgen!
Trusten!quote:Op zondag 21 december 2008 03:03 schreef 3FMaster het volgende:
is dat high tea ineens hip tegenwoordig ofzoquote:Op zondag 21 december 2008 03:01 schreef Noortje. het volgende:
[..]![]()
Ik ben zó dood morgen op het personeelsfeestdingGelukkig is het een high-tea en niet iets actiefs doen.
Ik ook niet!quote:
Ik ben over de 2000 heenquote:Op zondag 21 december 2008 03:04 schreef Noortje. het volgende:
Nog 5 post en dan heb ik de 2700 gehaald vandaag.
* JJH kijkt of hij nog een mijlpaal kan halen vandaagquote:Op zondag 21 december 2008 03:04 schreef Noortje. het volgende:
Nog 5 post en dan heb ik de 2700 gehaald vandaag.
Nicequote:Op zondag 21 december 2008 03:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Maar degene met wie ik in de koude keuken stond praatte en praatte en toen was het ineens 12 uur en was ik klaar! Terwijl ik alleen maar moest afwassen.
Thee (of iets anders) drinken en kleine hapjes eten, en dan door het restaurant oid verzorgd. Is wel gezellig, deden mijn ouders ook voor hun 25-jarig huwelijk.quote:Op zondag 21 december 2008 03:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is dat high tea ineens hip tegenwoordig ofzoen wtf houdt het eigenlijk precies in?
't Kanquote:Op zondag 21 december 2008 03:05 schreef JJH het volgende:
[..]
* JJH kijkt of hij nog een mijlpaal kan halen vandaag
Neuh, bijna duizend posts op een dag is een beetje veel vandaag.
Je kan het proberen? Hans had er ook iets van 850 gisterquote:Op zondag 21 december 2008 03:05 schreef JJH het volgende:
[..]
* JJH kijkt of hij nog een mijlpaal kan halen vandaag
Neuh, bijna duizend posts op een dag is een beetje veel vandaag.
Dik 500quote:Op zondag 21 december 2008 03:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je kan het proberen? Hans had er ook iets van 850 gister
Slaap lekker!quote:
Ik heb dit topic ook nog maar net ontdektquote:Op zondag 21 december 2008 03:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daar doet Hans maar een dag of 3 over.
Ik mis hem nu al een tijdje trouwens.
Je normalemensennaamquote:Op zondag 21 december 2008 03:08 schreef JJH het volgende:
Ik moet iedere keer twee keer lezen, mijn normalemensennaam is ook Hans namelijk.
quote:DENVER - NEWSCHANNEL 13 is just learning that a 737 has crashed near Denver International Airport. At this point we don't know if the plane was landing or taking off. Stick with krdo.com. We will continue to track this developing story as details become available.
wtfquote:Op zondag 21 december 2008 03:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.krdo.com/global/story.asp?s=9560241
[..]
Hans is een extreem geval. Alleen Roel komt bij hem in de buurt.quote:Op zondag 21 december 2008 03:08 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik heb dit topic ook nog maar net ontdekt
WTFquote:Op zondag 21 december 2008 03:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.krdo.com/global/story.asp?s=9560241
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |