onder anderequote:
Ilse was ook met haar poezelige voetjes erop gaan staanquote:Op zondag 21 december 2008 01:16 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Camera op een bestuurbaar autootje. Giel had 'em kapot gemaakt, maar nu doet hij 'et dus weer.
IK WILquote:Op zondag 21 december 2008 01:16 schreef Impry het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan is die foto leuker
Grolschquote:Op zondag 21 december 2008 01:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hier een vaatje Cheersch van Grolsch![]()
Veel lekkerder dan die zooi uit de Perfect Draft overigens.
huggs met uggsquote:Op zondag 21 december 2008 01:16 schreef Impry het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan is die foto leuker
Alfa is lekkerder maar niet in thuistapvorm, dan toch liever tapbier. Cheersch werkt met aparte CO2, niet zoals Beertender/Perfect Draft waar het al in het vat zit. Daarom is het zo lekker.quote:Op zondag 21 december 2008 01:16 schreef Mokus het volgende:
[..]
Grolsch..![]()
Damn, dat heb ik nou 4 maanden moeten missen
Jaloers op Paul is...quote:Op zondag 21 december 2008 01:16 schreef JJH het volgende:
Zou Ilse Paul straks gaan wakker maken?
Alleen al om de reclame koop ik dat nietquote:Op zondag 21 december 2008 01:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hier een vaatje Cheersch van Grolsch![]()
Veel lekkerder dan die zooi uit de Perfect Draft overigens.
dan geef ik liever geen euroquote:Op zondag 21 december 2008 01:16 schreef Impry het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan is die foto leuker
Ik dacht dat jij voor de bejaarde variant zou gaan:quote:Op zondag 21 december 2008 01:16 schreef Impry het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan is die foto leuker
HOho niet zo he, het is wel een echte rovioquote:Op zondag 21 december 2008 01:16 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Camera op een bestuurbaar autootje. Giel had 'em kapot gemaakt, maar nu doet hij 'et dus weer.
Laat me raden, jij bent weg van Amstel/Heineken. Dat is pas bocht.quote:Op zondag 21 december 2008 01:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Grolsch
Slootwater heeft nog meer smaak
Jongens, jongens er is maar 1 baas en die baas is de hertogquote:Op zondag 21 december 2008 01:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent weg van Amstel/Heineken. Dat is pas bocht.
Of nog leuker: Jupiler lekker vinden en Bavaria vies. Smaakt namelijk hetzelfde.
Cool dingquote:Op zondag 21 december 2008 01:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
HOho niet zo he, het is wel een echte rovio, google verder maar
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |