Van Ilse kan ik wel wat hebbenquote:Op zondag 21 december 2008 01:09 schreef Marc63 het volgende:
Ilse kent Go niet? Normaal gesproken een minpuntje, maar bij Ilse is dat geenszins het geval.
dat waren we ook vrij snel bij de zaterdagquote:Op zondag 21 december 2008 01:09 schreef DaMook het volgende:
We zijn al over het normal aantal zondag posts heen.
[ afbeelding ]
Klopt. Lekkere plaatjesquote:Op zondag 21 december 2008 01:09 schreef evert het volgende:
met de muziek is in deze uurtjes weer niets mis
http://www.3fmfan.nl/page/eventlogquote:Op zondag 21 december 2008 01:08 schreef Mokus het volgende:
Oh... heb ik vandaag nog dingen gemist?
Hoogtepunten?
als hij zo nodig de boel kort en klein wilt slaan moet hij ook maar opde blaren zitten.quote:Op zondag 21 december 2008 01:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dat zit niet in de familie dus
.
Kijk in het logboek (zie m'n sig).quote:Op zondag 21 december 2008 01:08 schreef Mokus het volgende:
Oh... heb ik vandaag nog dingen gemist?
Hoogtepunten?
Vraag de jailhouse rock voor hem aanquote:Op zondag 21 december 2008 01:08 schreef weirdofm het volgende:
[..]
ja sorry hoor, ik ga niet in de holst van de nacht hem bij de politie oppikken.
ik heb altijd gezegd dat ze voetbalapen anaal moeten afslachten, en ik ga dus echt niet rennen voor hem.(hij hoeft niet afgeslacht te worden)
ik haat voetbal
Thnx, ff doorlezen.quote:Op zondag 21 december 2008 01:09 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/eventlog
Mee eensch.quote:Op zondag 21 december 2008 01:10 schreef weirdofm het volgende:
[..]
als hij zo nodig de boel kort en klein wilt slaan moet hij ook maar opde blaren zitten.
Ja ok, maar niet al binnen 1 uurquote:Op zondag 21 december 2008 01:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat waren we ook vrij snel bij de zaterdag
Trustenquote:Op zondag 21 december 2008 01:11 schreef peaceman het volgende:
Mensen ik ga zo pitten, maar speciaal voor Paaskonijn zal ik eerst nog wat smileys posten.
Van ilse kan ik alles hebben. Behalve een afwijzingquote:Op zondag 21 december 2008 01:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Van Ilse kan ik wel wat hebben.
Ik volg zometeen je voorbeeld.quote:Op zondag 21 december 2008 01:11 schreef peaceman het volgende:
Mensen ik ga zo pitten, maar speciaal voor Paaskonijn zal ik eerst nog wat smileys posten.
* JJH switchquote:Op zondag 21 december 2008 01:11 schreef 3FMaster het volgende:
En we zijn weer terug met de streams in de stu stu studio waar we een dansende (!) Coen zien
quote:Op zondag 21 december 2008 01:11 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2008 01:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Van ilse kan ik alles hebben. Behalve een afwijzing.
zou het niet gedaan hebben, pas rond uurtje of 11 na uitgeslapen te hebben.quote:Op zondag 21 december 2008 01:11 schreef Impry het volgende:
[..]
Zeker mee eens! Alhoewel ik denk ik toch m'n pa gewoon op zou halen
In ieder geval niet koud en hele kleine kans op wat regen.quote:Morgen is het grotendeels grijs en soms miezerig. De zuidwestenwind trekt weer aan. Het is opnieuw zacht met 's middags een graad of 10.
Dat vindt jij niet zo lèùkquote:Op zondag 21 december 2008 01:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Van ilse kan ik alles hebben. Behalve een afwijzing.
Ik voorlopig niet, ben alweer over mijn slaap heen...quote:Op zondag 21 december 2008 01:11 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2008 01:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is ook van voor jouw tijd.
Pilsje ?quote:Op zondag 21 december 2008 01:12 schreef evert het volgende:
wat is het leven mooi. prachtige muziek, ilse in beeld en een heerlijk glas champagne (kut, de fles is al bijna leeg)
Oeh... een pilsje... lekkerquote:Op zondag 21 december 2008 01:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Pilsje ?, ik heb nog een redelijke voorraad
.
Elke cent waard!quote:Op zondag 21 december 2008 01:13 schreef Noshiba het volgende:
150 euro voor purpe rain
Namen?quote:Op zondag 21 december 2008 01:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]!!!
Ik vind oude muziek juist leuker dan die van nu[ afbeelding ]
Ja, heel slecht inderdaad. Het moet toch echt 'Koen' en 'sak' zijn.quote:Op zondag 21 december 2008 01:12 schreef djkoelkast het volgende:
Kan iemand dan die enorme spelfout aanpassen:
[..]
Die zijn dan wel weer leuk.quote:Op zondag 21 december 2008 01:12 schreef peaceman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pfoe, maar wel net aan..quote:Op zondag 21 december 2008 01:09 schreef DaMook het volgende:
We zijn al over het normal aantal zondag posts heen.
[ afbeelding ]
Geen reden om te giechelen iig neequote:
quote:Op zondag 21 december 2008 01:14 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, heel slecht inderdaad. Het moet toch echt 'Koen' en 'sak' zijn.
Jupiler?quote:Op zondag 21 december 2008 01:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Betaalt is met een t, neukt is ook niet neukd, onthoud dat nou eens.quote:Op zondag 21 december 2008 01:14 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, heel slecht inderdaad. Het moet toch echt 'Koen' en 'sak' zijn.
nee, dan trek ik liever nog een fles champi openquote:Op zondag 21 december 2008 01:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Mag van mij wel wat meer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
Beatles, Police, John Denver, John Lennon etc.quote:
Hier een vaatje Cheersch van Grolschquote:
Jupiler vd tap of Dommelsch uit de flesquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 01:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hier een vaatje Cheersch van Grolsch![]()
Veel lekkerder dan die zooi uit de Perfect Draft overigens.
Camera op een bestuurbaar autootje. Giel had 'em kapot gemaakt, maar nu doet hij 'et dus weer.quote:
Grolsch..quote:Op zondag 21 december 2008 01:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En Boudewijn de Groot natuurlijkquote:Op zondag 21 december 2008 01:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Beatles, Police, John Denver, John Lennon etc.
onder anderequote:
Ilse was ook met haar poezelige voetjes erop gaan staanquote:Op zondag 21 december 2008 01:16 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Camera op een bestuurbaar autootje. Giel had 'em kapot gemaakt, maar nu doet hij 'et dus weer.
IK WILquote:Op zondag 21 december 2008 01:16 schreef Impry het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan is die foto leuker
Grolschquote:Op zondag 21 december 2008 01:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
huggs met uggsquote:Op zondag 21 december 2008 01:16 schreef Impry het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan is die foto leuker
Alfa is lekkerder maar niet in thuistapvorm, dan toch liever tapbier. Cheersch werkt met aparte CO2, niet zoals Beertender/Perfect Draft waar het al in het vat zit. Daarom is het zo lekker.quote:Op zondag 21 december 2008 01:16 schreef Mokus het volgende:
[..]
Grolsch..![]()
Damn, dat heb ik nou 4 maanden moeten missen
Jaloers op Paul is...quote:Op zondag 21 december 2008 01:16 schreef JJH het volgende:
Zou Ilse Paul straks gaan wakker maken?
Alleen al om de reclame koop ik dat nietquote:Op zondag 21 december 2008 01:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dan geef ik liever geen euroquote:Op zondag 21 december 2008 01:16 schreef Impry het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan is die foto leuker
Ik dacht dat jij voor de bejaarde variant zou gaan:quote:Op zondag 21 december 2008 01:16 schreef Impry het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan is die foto leuker
HOho niet zo he, het is wel een echte rovioquote:Op zondag 21 december 2008 01:16 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Camera op een bestuurbaar autootje. Giel had 'em kapot gemaakt, maar nu doet hij 'et dus weer.
Laat me raden, jij bent weg van Amstel/Heineken. Dat is pas bocht.quote:Op zondag 21 december 2008 01:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Grolsch
Slootwater heeft nog meer smaak
Jongens, jongens er is maar 1 baas en die baas is de hertogquote:Op zondag 21 december 2008 01:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent weg van Amstel/Heineken. Dat is pas bocht.
Of nog leuker: Jupiler lekker vinden en Bavaria vies. Smaakt namelijk hetzelfde.
Cool dingquote:Op zondag 21 december 2008 01:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
HOho niet zo he, het is wel een echte rovio, google verder maar
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |