Ik hoor een uitdaging.quote:Op zondag 21 december 2008 00:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mijn record zal toch niet in gevaar komen verwacht ik
je postrecords per topic zullen nog wel even blijven staan, gezien het aantal mensen wat meepost in de SRquote:Op zondag 21 december 2008 00:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mijn record zal toch niet in gevaar komen verwacht ik
Voor merel was dat wel ok, voor ilse is dat te minquote:Op zondag 21 december 2008 00:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd ja. Al is beeldvulling ook prettig.
geilquote:
Sorry.quote:Op zondag 21 december 2008 00:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
moet je ook niet doen zo vroeg opstaan
Die was dan ook dik, dus behoorlijk beeldvullend.quote:Op zondag 21 december 2008 00:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Voor merel was dat wel ok, voor ilse is dat te min.
Dat doet de grootvader van Prince alquote:Op zondag 21 december 2008 00:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Leid jij effe de kerkdienst . . .![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 00:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tja, meeste posts, minste toevoeging die gast. Zo kan ik het ook.
quote:Op zondag 21 december 2008 00:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die was dan ook dik, dus behoorlijk beeldvullend.
Was namens de gemeente Tilburg. Misschien goed ook dat dat ding niet hier staat, had ik helemaal de neiging om als een leipe buiten te staan.quote:Op zondag 21 december 2008 00:07 schreef idsme het volgende:
Had Guus Meeuwis vorig jaar er niet 10000 euri voor over om het glazenhuis in Tilbugr te zetten. Dat heeft Breda echt weer goed gedaan!!
Tuurlijk, de inhoud-o-meter.quote:Op zondag 21 december 2008 00:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Weet niet waar je op doelt, maar volgens mij is hier iedereen gewoon om lol te trappen of beoordeel je alle posts op inhoud?
Nu alquote:Op zondag 21 december 2008 00:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
om 1 uur is dat laatste rare frubbeltje hersteld onderaan
Nee hoor maar ik zie gewoon steeds van dezelfde persoon dezelfde inhoudsloze posts om er maar zo veel mogelijk te kunnen posten. Voegt niets toequote:Op zondag 21 december 2008 00:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Weet niet waar je op doelt, maar volgens mij is hier iedereen gewoon om lol te trappen of beoordeel je alle posts op inhoud?
Precies... die gast moet niet zeuren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |