quote:
iemand moest het doenquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:05 schreef SHE het volgende:
Tegen sommige mensen ga ik ZO niet meer niet aardig doen.
Nee moppie.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
ik ga even op de vrouwentoer en me aangesproken voelen
![]()
Bedoel je mij?
de crewmeet wat niet zo'n succes?quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:05 schreef SHE het volgende:
Tegen sommige mensen ga ik ZO niet meer niet aardig doen.
Ohh lekker kaasfondue! Heb je ervan genoten? Want dat is een must als je zo ongezond eet!quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee moppie.
En ik wil het er ook niet eens meer over hebben. Onzekere kutwijven![]()
Bah bah.
Ontopic: ik heb echt schandalig gegeten. @ crewmeet had ik kaasfondue
en tatjes
en stokbrood.
Ik barst uit mijn voegen
Heerlijk!
Maar ik snak gek genoeg nu naar iets voedzaams!
Jammer dan. Ik ben het kwijt, daar ging het om.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:09 schreef Greys het volgende:
SHE, mopje, als je door een slotje heen gaat zitten posten leest niemand (nou ja, bijna niemand) het meer
Zaten je krullen goed op de crewmeet?
sorry, lieverd, maar dat klinkt niet als iets dat ik zou doen...quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:12 schreef -Nienna- het volgende:
Abbadon, ging je nu mijn afwas erbij doen?
Nee, dat dacht ik alquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:13 schreef Abbadon het volgende:
[..]
sorry, lieverd, maar dat klinkt niet als iets dat ik zou doen...
Ik heb een cheesecake gemaakt gekocht bij de IKEAquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Jammer dan. Ik ben het kwijt, daar ging het om.
Steeds dat gesteek en gestook, ik word er kotsmisselijk van
Oh wacht, ik ging het er niet meer over hebben
Mijn haar zat toch wel zooo fantastisch.
En het mooiste was, dat toen ik het restaurant in wilde lopen ik vanuit het achterste gedeelte een keihard ' Zoooo wat een lekker wijf zeg ' hoorde
Waren het de fokkers
Doet je zelfvertrouwen altijd goed. Vind ik stiekem wel leuk om te horen![]()
Hoe was het met de puppels? Hebben jullie het leuk gehad vanavond?
We hebben trips down memory lane gehouden op Youtube!quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:13 schreef SHE het volgende:
Hoe was het met de puppels? Hebben jullie het leuk gehad vanavond?
Welnee, was hartstikke leuk joh! Ik doelde niet daaropquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:11 schreef Abbadon het volgende:
[..]
de crewmeet wat niet zo'n succes?
Die waren leuk!quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:16 schreef -Nienna- het volgende:
Wie of wat zijn Puppels?
Het klinkt als een tekenfilm van vroeger, ik had er ook knuffels van: The Popples
Ik ben een wannabe-Puppelquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:16 schreef -Nienna- het volgende:
Wie of wat zijn Puppels?
Het klinkt als een tekenfilm van vroeger, ik had er ook knuffels van: The Popples
Ah ok...dank je welquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Die waren leuk!
Puppels zijn de dames hier; naja, sommige dames. Lang verhaal!
Welkom trouwens, leuk dat je er bent.
Pothuis!quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb een cheesecake gemaakt gekocht bij de IKEA.
Waar heb je gegeten SHE?
goed ingeschtquote:
Natuurlijk...ze hebben zich vrij netjes gedragen vanavond....quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:17 schreef SHE het volgende:
Heb je goed op de puppeltjes gepast, Abba?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 @ 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben trips down memory lane gehouden op Youtube!
Oh en speciaal voor jou nog even in de herhaling want dat moet je gezien hebben:
BWAHAHAHAHA!
Ik heb een zeer nette invloedquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:20 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Natuurlijk...ze hebben zich vrij netjes gedragen vanavond....![]()
jammer wel...
Voor zover wezens wiens binnenkant je naar buiten kan klappen en vervolgens over hun kop kan trekken leuk kunnen zijn dan.quote:
W T F!quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben trips down memory lane gehouden op Youtube!
Oh en speciaal voor jou nog even in de herhaling want dat moet je gezien hebben:
BWAHAHAHAHA!
Volgens mij moet jij eerst nog een stuk of 7 schoenen opeten cheater!quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:20 schreef SHE het volgende:
[Serious Request Actie] Naaktreportage van SHE
Vergeten jullie niet om te doneren?
Ik had ze allemaalquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Voor zover wezens wiens binnenkant je naar buiten kan klappen en vervolgens over hun kop kan trekken leuk kunnen zijn dan.
7 schoenen, 3.5 paarquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij eerst nog een stuk of 7 schoenen opeten cheater!
Be nice bitch!quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij eerst nog een stuk of 7 schoenen opeten cheater!
Ik vind het wel stoerquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Be nice bitch!
Ik vind het al eng genoeg
En heeft de kaasfondue geholpen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Be nice bitch!
Ik vind het al eng genoeg
bij dezequote:Op zaterdag 20 december 2008 23:20 schreef SHE het volgende:
[Serious Request Actie] Naaktreportage van SHE
Vergeten jullie niet om te doneren?
Nee, ik kijk Miss Marple!quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Kijken jullie ook Serious Request?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |