Hoe oud dan?quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
ha-ha zelfs ik ben ouder [ afbeelding ]
Vannacht waren er volgens mij wel continu mensen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:59 schreef D.Rose het volgende:
zijn er hier trouwens 24/7 mensen?
Veel foto's denk ikquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:00 schreef weirdofm het volgende:
[..]
ik post niet veel meer dan andere![]()
![]()
![]()
bedoeld hij dat ik mijn link teveel spam?
Sick.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Damook heeft op 1 topic na vandaag in alle topics gepost sinds 00:17
ze waren toch van de buis af toen jij geboren werdquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:59 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Jeuuuuuh! Dat betekend dat ik nog over Bassie en Adriaan mag praten zonder ik raar aangekeken word.
Jaquote:
Allememaggiesquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:59 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Jeuuuuuh! Dat betekend dat ik nog over Bassie en Adriaan mag praten zonder ik raar aangekeken word.
Liever een deja-vu moment met Annemieke dan een deja-vu moment met Sander Lantinga met die irritante piep op de achtergrond.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:00 schreef Krambo het volgende:
Ik heb echt veel last van Deja-vu momenten vanavond, met Annemieke in de hoofdrol
Trusten en sterktequote:Op zaterdag 20 december 2008 23:01 schreef Miam het volgende:
ik ga m`n nest opzoeken, morgenochtend weer vroeg, ziekenhuisbezoek.
fijne avond/nacht allemaal!
quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vannacht waren er volgens mij wel continu mensen.
ik heb geen oude usernamequote:Op zaterdag 20 december 2008 23:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zijn oude username ken je ook wel
Sterkte + trustenquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:01 schreef Miam het volgende:
ik ga m`n nest opzoeken, morgenochtend weer vroeg, ziekenhuisbezoek.
fijne avond/nacht allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |