Helaas heb ik geen geld maar anders was ik zeker gegaan.quote:Op maandag 29 december 2008 13:24 schreef ThE_ED het volgende:
Ik ga 2 januari naar Hail of Bullets, Dictated en Onheil in de Bibelot in Dordt.
Okequote:Op maandag 29 december 2008 15:56 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
"Haat"
Ik heb hem al heel lang niet gezien hoor, en slechts sporadisch via internet gesproken.
Vrijdagavond dat is toch juist een goede avond voor een concert.quote:Op maandag 29 december 2008 19:48 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Okeben benieuwd of het die avond nog een beetje druk wordt, kut datum en best prijzig ook nog..
Jah alleen is het 2 Januari, vind ik een lastige datum omdat ik weet dat veel mensen nog langs familie moeten en zulks. (Nieuwe jaar endezo)quote:Op maandag 29 december 2008 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrijdagavond dat is toch juist een goede avond voor een concert.
Ja moet dat? laatste keer dat ik ze zag was op Dynamo outdoor ofzo denk ikquote:Op maandag 29 december 2008 21:53 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ga 31 januari maar weer eens naar Heidevolk. Ik zal wel moeten..
Ach die familie kan best wel een dagje wachten. Toch?quote:Op maandag 29 december 2008 20:04 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Jah alleen is het 2 Januari, vind ik een lastige datum omdat ik weet dat veel mensen nog langs familie moeten en zulks. (Nieuwe jaar endezo)
Vind ik wel..ik doe er zelf ook niet aan eigenlijk (familiequote:Op dinsdag 30 december 2008 12:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach die familie kan best wel een dagje wachten. Toch?
Ik denk dat ie voor die andere band die daar speelt gaat.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:42 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Ja moet dat? laatste keer dat ik ze zag was op Dynamo outdoor ofzo denk ik
Misschien. Ik denk het welquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik kom er niet onderuit nee..
Kom je ook?
aangezien ik me zo ziek als een hond voel denk ik toch niet dat ik ga.quote:Op maandag 29 december 2008 20:04 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Jah alleen is het 2 Januari, vind ik een lastige datum omdat ik weet dat veel mensen nog langs familie moeten en zulks. (Nieuwe jaar endezo)
Jammer de bammer, het was wel gezellig..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 07:41 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
aangezien ik me zo ziek als een hond voel denk ik toch niet dat ik ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |