Die wedstrijd voor Vitesse - Volendam was me ook al opgevallenquote:Op maandag 22 december 2008 12:27 schreef Mark het volgende:
Donderdag was de voorkant van de Gelderlander wel een mooi voorbeeld van de huidige situatie in Gelderland: een foto van juichende NEC'ers die Europees overwinteren en een wedstrijd om kaartjes te winnen voor Vitesse - Volendam....
Dus?quote:Op donderdag 25 december 2008 19:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
Er is nog een Tweede Kerstdag
Theo Bos niet mogelijk? Daar hoeven we zelfs geen afkoopsom voor te hebben.quote:Op zondag 21 december 2008 12:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat was toch ook het idee bij Vitesse dacht ik? Westerhof voor een seizoen, omdat Bos nog niet mogelijk was. Daarna zouden Bos en Sturing het samen moeten doen.
So?quote:
Nee. Maar ze hadden het erover dat het bestuur had aangekondigd in de winterstop maatregelen te nemen. En hij deed er een beetje onduidelijk over of het bestuur hem steunde etc. Nou ik neem aan dat je ongeveer wel kan invullen wat dat betekent in de voetballerijquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:11 schreef Mark het volgende:
Dus hij ligt er uit, ongeacht het resultaat van vanavond?
Iets met in het zicht van de haven enzo..quote:‘Dinsdag besluit over Westerhof’
AMSTERDAM - Het einde van Hans Westerhof als trainer van Vitesse lijkt nabij. Het bestuur van de Arnhemse club neemt dinsdag een beslissing over de positie van de coach.
Algemeen directeur Paul van der Kraan wilde nog niet vertellen met welke insteek hij het gesprek met Westerhof ingaat. “Ik sta nog steeds achter mijn uitspraak dat er harde maatregelen zullen worden genomen, maar vind ook dat er te makkelijk naar één persoon wordt gewezen.”
Het ontslaan van de trainer is echter wel degelijk een optie voor Van der Kraan. Het probleem daarbij is dat het moeilijk is om het contract van Westerhof af te kopen. “Het is geen geheim dat we financieel net hele stappen hebben gemaakt en dat dit het niet makkelijk maakt om allerlei geldbronnen aan te boren. Aan de andere kant zijn we in het verleden ook creatief genoeg gewees,” zegt hij in De Telegraaf.
Die vechtarend moeten ze gewoon in de verdediging opstellen. Die houdt meer aanvallers tegen dan Sprockel, Van der Struijk en Sansoni samen...quote:Op zondag 21 december 2008 15:45 schreef methodmich het volgende:
Die vechtarend, haalt die de kerst wel? Lijkt me ook wel een interessante vraag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |