Dat kloptquote:Op maandag 5 januari 2009 20:28 schreef veldmuis het volgende:
Ik herken een Bierparadijsbon, klopt dat?.
Die had ik van het weekend ook ja, erg zuur.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:49 schreef henkhenkhenkhenk het volgende:
[..]
De normale wel ja. daarom heb ik het ook over de grand cru van rodenbach die is echt erg zuur.
Ik heb ook een fles gekocht, om te drinken op een overwinning van Feyenoord vanavondquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
Blauwe Bijl geprobeerd, niet slecht!
8 Maart naar het Zythos Bierfestival
Deze vind ik wel een lekkere tripplequote:Op maandag 19 januari 2009 15:20 schreef Chimay het volgende:
Kent iemand nog een goede (onbekendere) tripel om te proberen?
De standaard tripels zoals westmalle tripel, chimay tripel, leffe tripel,.... heb ik al allemaal gedronken,
persoonlijk vind ik een ietwat bittere tripel het beste.
Maar das toch fantastisch om in de donkere maanden op vrijdag middag met vrienden van verschillende studies bij te kleppen in de specialebierkroeg bij jou in de stad?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:50 schreef The6thgate het volgende:
Ah hier is het topic. De laatste tijd nauwelijks meer aan de speciaalbiertjes gezeten eigenlijk, snel weer even de oude gewoonte oppakken na de tentamens
klopt, maar met door elkaar lopende agenda's komt het niet altijd even uit en zeker niet voor de tentamensquote:Op zondag 25 januari 2009 21:54 schreef kless het volgende:
[..]
Maar das toch fantastisch om in de donkere maanden op vrijdag middag met vrienden van verschillende studies bij te kleppen in de specialebierkroeg bij jou in de stad?
Kwestie van preoriteiten stellen, en als 3 van de 5 niet kunnen is toch geen ramp. Het is vaak wel kwestie van preoriteiten stellen.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:05 schreef The6thgate het volgende:
[..]
klopt, maar met door elkaar lopende agenda's komt het niet altijd even uit en zeker niet voor de tentamens
Ken gelukkig sinds afgelopen jaar een kroegje waar je lekker om de open haard kan zitten en waar het bier ook nog wat goedkoper is. Zo relaxt
Tripel Karmeliet en Val Dieu tripel zijn mijn persoonlijke favorieten (qua tripels).quote:Op maandag 19 januari 2009 15:20 schreef Chimay het volgende:
Kent iemand nog een goede (onbekendere) tripel om te proberen?
De standaard tripels zoals westmalle tripel, chimay tripel, leffe tripel,.... heb ik al allemaal gedronken,
persoonlijk vind ik een ietwat bittere tripel het beste.
Karmeliet vind ik zelf ook zeer goed, Val Dieu is niets bijzonders.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:19 schreef mrnewbee het volgende:
[..]
Tripel Karmeliet en Val Dieu tripel zijn mijn persoonlijke favorieten (qua tripels).
Laatst heb ik Pater Witkap tripel op. Ook wel aardig voor de afwisseling.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:16 schreef Chimay het volgende:
[..]
Karmeliet vind ik zelf ook zeer goed, Val Dieu is niets bijzonders.
Mijn favoriete tripels blijven toch Chimay tripel en Westmalle tripel.
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de Optimo Bruno van Grimbergenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:17 schreef WJMW het volgende:
Een van mijn favorieten:
Grimbergen Cuvee de la hermitage
(tip voor alle bierliefhebbers in Brabant: Cafe kandinsky in Tilburg!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |