quote:
Paul vind ik persoonlijk erg goed. Valt mij heel erg mee. Coen vind ik toch een stuk minder. Giel weet precies wat hij moet doen en doet dat ook goed/leuk.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:34 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hoe vinden jullie dat Koen en Paul het doen?
Giel is sowieso, naast Gerard, The King van the Request
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:34 schreef gateway het volgende:
haha HUSAKEE, STOPPEN! dan moeten ze maar meer dokken! vinnuk owk!
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:34 schreef 00paul het volgende:
Het wordt een Ilse deLange nacht vandaag
Owja. Geweldig, So Incrediblequote:Op zaterdag 20 december 2008 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ach levert vast weer 100+ euro op
Veenstra, ekdom en Rudyquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:35 schreef tha_dark het volgende:
Volgend jaar Giel, Paul en Gerard?
Of moet Veenstra Veenstra weer meedoen?
Vraag bij hans een biertje , dan ontnuchter je watquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:34 schreef Miam het volgende:
Ik ben niet zo onder de indruk van Ilse.mischien ben ik te kritisch en te nuchter.
Ja Fries he.
Dat laatste en dus zonder Paulquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:35 schreef tha_dark het volgende:
Teken ik voor!quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:36 schreef tha_dark het volgende:
Of gewoon Ilse volgend jaar in het huis?
Ik krijg de fles wijn niet open.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vraag bij hans een biertje , dan ontnuchter je wat
Gerard en Michiel sowieso! En daarbij dan misschien wel iemand anders. Paul zou wel leuk zijn, maar een nieuwe DJ als Rudy of Annemieke lijkt me ook wel leuk.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:35 schreef tha_dark het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:36 schreef Marc63 het volgende:
Omdat het niet vaak genoeg gezegd kan worden: Ilse
Ilse, Katelijn (jeremy's) en Jacqueline (krezip)quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:36 schreef tha_dark het volgende:
Of gewoon Ilse volgend jaar in het huis?
nee deze combi is lijkt me leuk, al vind ik Stenders ook leukquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:35 schreef tha_dark het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |