Toen was deze in het nederlands, de meest slechte versie ook.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:29 schreef weirdofm het volgende:
ik krijg hier een bnn for warchild(als ik me niet vergis) gevoel bij
jaquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:29 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Nee, dat was voor de C-status.
Wij gaan voor C!
zou jou ook wel is leuk staanquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:30 schreef Cee het volgende:
Wat een lelijk peroxide-haar heeft die Ilse toch gekregen.
Dat was heel erg ja *ril*quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Toen was deze in het nederlands, de meest slechte versie ook.
Wij gaan voor C
Hij wordt een grote!quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Toen was deze in het nederlands, de meest slechte versie ook.
Wij gaan voor C
Ilse trekt dat aan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:29 schreef Cee het volgende:
Ehh...wie heeft al die mensen er op het plein bij gezet in dat half uur dat ik even weg ben?
hey 't werkt. Prima toch, meer knaken voor de actie...quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:30 schreef gateway het volgende:
wel flauw met die euro per seconde........ tsssss
Alles voor de centen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:30 schreef gateway het volgende:
wel flauw met die euro per seconde........ tsssss
Je kent hem nogquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij wordt een grote!
We gaan er tegenaan met BNN, de rest is klote!
Honderdduizend leden....! etc.
60.000!quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij wordt een grote!
We gaan er tegenaan met BNN, de rest is klote!
Honderdduizend leden....! etc.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou jou ook wel is leuk staan
Heej, niet zo hequote:Op zaterdag 20 december 2008 21:30 schreef Cee het volgende:
Ik ben behoorlijk naar de klte geweest van die whiskey van gisteravond, ik geloof dat ik ook nog martini heb.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog geen 22.00 uur en nu al toeter!
Beetje jalours op Ilse?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:30 schreef Cee het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk naar de klte geweest van die whiskey van gisteravond, ik geloof dat ik ook nog martini heb.
Welkom !quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:31 schreef Miam het volgende:
Ik meld me hier ook maar.
TV staat hier al de gehele dag aan![]()
verslavend maar kei gezellig
Ik weet 't uit m'n hoofd, da's toch wel wat apart eigenlijk...quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zat al te checken op Google maar zo schrijf je het dus.
dat heet nou SRquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:31 schreef SimK het volgende:
Al die toeters & bellen rondom die actie ook
Brabant!quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:31 schreef Miam het volgende:
En met ons erbij NOG gezelligerquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:31 schreef Miam het volgende:
Welkom! Gezelligquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:31 schreef Miam het volgende:
Friesland !quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:32 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Brabant!
Jij eet ook friet of niet?
Moet ook wel, want wat moet je anders intypen als je het googlet?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik weet 't uit m'n hoofd, da's toch wel wat apart eigenlijk...
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:32 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Brabant!
Jij eet ook friet of niet?
Tenminste nog es iets origineels op de Nederlandsche radio en tv. En iets om voor thuis te blijvenquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:31 schreef SimK het volgende:
Al die toeters & bellen rondom die actie ook
neeuh dat meen je niet?! dat is wel een beetje apart jaquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik weet 't uit m'n hoofd, da's toch wel wat apart eigenlijk...
welkom is ons midden , meeposten is trouwens ook erg verslavendquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:31 schreef Miam het volgende:
Iets met een woordspeling enzoquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tenminste nog es iets origineels op de Nederlandsche radio en tv. En iets om voor thuis te blijven.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:32 schreef JJH het volgende:
Lekker vrolijk nummer zeg!
* JJH schrijft titel weer op
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
welkom is ons midden , meeposten is trouwens ook erg verslavend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |