John Lennon is een held!quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:43 schreef Aisumasen het volgende:
Hm, John Lennon afschieten gaat mij persoonlijk wat ver.
Best lang eigenlijk.quote:
Ik werd al enthousiast, maar helaas.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Imagine afknallen en dan wel voor de 7876ste keer Keane draaien.......
tja een pepersapje met colaquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:47 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Sapje is wel een succes, aan Giel te zien
Ik woon daar ook en ik vind het accent juist cute. Ik hoor dat liever dan dat westerse geknauw. Maar goed ieder zijn voorkeur.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wie dan wel? Ik vind het nooit klinken op tv of radio hoor. Ik kom en woon zelf uit/in Enschede... Het Almelose accent is trouwens nog wel wat erger.
So true!quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:48 schreef DaMook het volgende:
Die wachttijd tussen 2 topics is trouwens wel fijn om snel een ander topic door te kijken.
Smakelijk!quote:Anyway, ik ga eventjes eten, tot straks
.
Smakelijk, tot het volgende topic.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:48 schreef DaMook het volgende:
Die wachttijd tussen 2 topics is trouwens wel fijn om snel een ander topic door te kijken.
Anyway, ik ga eventjes eten, tot straks
.
Ik had ook al een post klaar staanquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik werd al enthousiast, maar helaas.
Dat lelijke gezicht is chronischquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:47 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Sapje is wel een succes, aan Giel te zien
Westerse accenten zijn soms grappig, maar meestal irritant. Vooral het Amsterdamse accent kan ik slecht verdragen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:48 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ik woon daar ook en ik vind het accent juist cute. Ik hoor dat liever dan dat westerse geknauw. Maar goed ieder zijn voorkeur.
Ach ik heb altijd al "iets" tegen het Twentse accent of nog erger het Twentse dialict. Maar dat is een tik van mequote:Op zaterdag 20 december 2008 18:48 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ik woon daar ook en ik vind het accent juist cute. Ik hoor dat liever dan dat westerse geknauw. Maar goed ieder zijn voorkeur.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat lelijke gezicht is chronisch
Haha... Ik heb geen tijd om altijd te lezen wie wat post, maar bij dit soort opmerkingen hoeft dat ook nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat lelijke gezicht is chronisch
Eensquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:48 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ach joh, da's gewoon Giel zijn humor... dat er mensen zijn die dat niet leuk vindenquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Imagine afknallen en dan wel voor de 7876ste keer Keane draaien.......
Kom je oorspronkelijk ook uit het beloofde land (aka Twente)?quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach ik heb altijd al "iets" tegen het Twentse accent of nog erger het Twentse dialict. Maar dat is een tik van me
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:50 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Kom je oorspronkelijk ook uit het beloofde land (aka Twente)?
Tuulk.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:50 schreef peaceman het volgende:
Lachen! Iedereen is hier aan t kloten en 2 mensen zijn serieus in gesprek over Nederlands spreken met een plaatselijke tongval!
nee gewoon zo veel mogelijk rennen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:51 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat is dat met die lopende band eigenlijk? Moet je je dan een vluchteling voelen ofzo?
Yeps geboren en getogen Twentse, maar ik zie het niet als het beloofde land hoorquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:50 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Kom je oorspronkelijk ook uit het beloofde land (aka Twente)?
Er word ook gevoetbald?quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:52 schreef peaceman het volgende:
SPA-HEE 0-0 tussenstand.
Dat zou ook vreemd zijn, aangezien ik in dat beloofde land ontwikkelingswerk doe.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps geboren en getogen Twentse, maar ik zie het niet als het beloofde land hoor
Geh, ik ook niet, maar roep dat altijd tegen het volk wat Twente "zo ver weg" vind.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps geboren en getogen Twentse, maar ik zie het niet als het beloofde land hoor
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Er word ook gevoetbald?
Ajax moet morgen pas geloof ik.
Sloeg nergens op nee.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:53 schreef Sirolf het volgende:
Irritante klok door het gesprek...
En een beetje Bart onderbreken, wat een onzin...
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat zou ook vreemd zijn, aangezien ik in dat beloofde land ontwikkelingswerk doe.
Jij bent er de laatste 2 jaar ook enorm op vooruit gegaan.quote:
Ik ben blij dat jij het wel een leuk accent vindquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:53 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Geh, ik ook niet, maar roep dat altijd tegen het volk wat Twente "zo ver weg" vind.
Maar goed, punt is dat ik dat wel vaker merk dat mensen die uit Twente komen een hekel aan hun accent hebben. Ik kom hier niet vandaan en vind het juist wel leuk. Maf.
ow ennuh Rancid!
Jaag je de vluchtelingen op ofzo?quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:54 schreef weirdofm het volgende:
[ afbeelding ]
in godsnaam rem eens af
Ik vraag me af of zijn collega's Giel onderhand ook niet behoorlijk beginnen uit te kotsen...quote:
Kun je het niet bijhouden?quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:54 schreef weirdofm het volgende:
[ afbeelding ]
in godsnaam rem eens af
nee die tank zijn jullie/het topicquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jaag je de vluchtelingen op ofzo?
Haaaaaai! Nog een platencontract aangeboden gekregen na je optreden met Bertolf?quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:56 schreef antiroos het volgende:
Haaaaaaaaai! Zo! En hoe is het hier??!
Wat accent betreft? Enne we wonen alweer bijna 3 jaar samen hoorquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij bent er de laatste 2 jaar ook enorm op vooruit gegaan.
Haai!quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:56 schreef antiroos het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:56 schreef antiroos het volgende:
Gesellig!quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:56 schreef antiroos het volgende:
Als ze een euro per hand van Gerard betalen mag dat wel van mijquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:56 schreef Ambrosius het volgende:
De reclame van Ziggo mag wel op tv?
waarom?quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:56 schreef weirdofm het volgende:
[..]
nee die tank zijn jullie/het topic
en die man dat ben ik , die wanhopig het topic tegen probeert te houden,omdat het veel te snel gaat.
Nee, je weet niet wat je mist.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat echt helemaal nergens meer over..
Ik ga dat ook niet allemaal meer terug lezen.
Ow ja..quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat accent betreft? Enne we wonen alweer bijna 3 jaar samen hoor
Roos !!quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:56 schreef antiroos het volgende:
Haaiquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:56 schreef antiroos het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:57 schreef antiroos het volgende:
Neen, ik moest glas bij elkaar vegen :-)
LOLquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:57 schreef antiroos het volgende:
Die komt rond negenen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:57 schreef Ambrosius het volgende:
Serious Request Update begint bijna op Ned. 3. Daarna zal Ilsewel komen.
Sneller lezenquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:58 schreef weirdofm het volgende:
[..]
ik probeer alles te lezen,maar jullie walsen maar door![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:57 schreef antiroos het volgende:
Mag jij nu hilarische uitdagingen bedenken voor Arno?quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:57 schreef antiroos het volgende:
Kom op! Leesbril op en het leest snel weg hoor. Weinig inhoud zoiezo... behoudens die paar over hun taaldiscussie.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:58 schreef weirdofm het volgende:
[..]
ik probeer alles te lezen,maar jullie walsen maar door![]()
![]()
Ik denk eerder dat we bij de volgende LIVE Headlines een door het beeld lopende Maricha krijgen oid.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mag jij nu hilarische uitdagingen bedenken voor Arno?
Is wel leuk om te volgen toch.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kom op! Leesbril op en het leest snel weg hoor. Weinig inhoud zoiezo... behoudens die paar over hun taaldiscussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |