Ach ik heb altijd al "iets" tegen het Twentse accent of nog erger het Twentse dialict. Maar dat is een tik van mequote:Op zaterdag 20 december 2008 18:48 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ik woon daar ook en ik vind het accent juist cute. Ik hoor dat liever dan dat westerse geknauw. Maar goed ieder zijn voorkeur.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat lelijke gezicht is chronisch
Haha... Ik heb geen tijd om altijd te lezen wie wat post, maar bij dit soort opmerkingen hoeft dat ook nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat lelijke gezicht is chronisch
Eensquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:48 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ik woon daar ook en ik vind het accent juist cute. Ik hoor dat liever dan dat westerse geknauw. Maar goed ieder zijn voorkeur.
Ach joh, da's gewoon Giel zijn humor... dat er mensen zijn die dat niet leuk vindenquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Imagine afknallen en dan wel voor de 7876ste keer Keane draaien.......
Kom je oorspronkelijk ook uit het beloofde land (aka Twente)?quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach ik heb altijd al "iets" tegen het Twentse accent of nog erger het Twentse dialict. Maar dat is een tik van me
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:50 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Kom je oorspronkelijk ook uit het beloofde land (aka Twente)?
Tuulk.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:50 schreef peaceman het volgende:
Lachen! Iedereen is hier aan t kloten en 2 mensen zijn serieus in gesprek over Nederlands spreken met een plaatselijke tongval!
nee gewoon zo veel mogelijk rennen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:51 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat is dat met die lopende band eigenlijk? Moet je je dan een vluchteling voelen ofzo?
Yeps geboren en getogen Twentse, maar ik zie het niet als het beloofde land hoorquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:50 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Kom je oorspronkelijk ook uit het beloofde land (aka Twente)?
Er word ook gevoetbald?quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:52 schreef peaceman het volgende:
SPA-HEE 0-0 tussenstand.
Dat zou ook vreemd zijn, aangezien ik in dat beloofde land ontwikkelingswerk doe.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps geboren en getogen Twentse, maar ik zie het niet als het beloofde land hoor
Geh, ik ook niet, maar roep dat altijd tegen het volk wat Twente "zo ver weg" vind.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps geboren en getogen Twentse, maar ik zie het niet als het beloofde land hoor
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Er word ook gevoetbald?
Ajax moet morgen pas geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |