Wat begin jij nou weer vanuit het niets mijn naam te misbruiken. Echt,quote:Op zondag 21 december 2008 17:02 schreef Ladidadida het volgende:
Idz doet het erom, daar geilt hij op. Net als PP. Laat ze lekker, als zij er een harde piemel van krijgen, prima.
Ik slaap er ook geen dag minder om hoor. Ik kan het ook wel negeren, maar dan is het spel nog niet leuk meer, en ik doe het voor mijn plezier.quote:Op zondag 21 december 2008 17:02 schreef Ladidadida het volgende:
Idz doet het erom, daar geilt hij op. Net als PP. Laat ze lekker, als zij er een harde piemel van krijgen, prima.
Pmquote:Op zondag 21 december 2008 18:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik slaap er ook geen dag minder om hoor. Ik kan het ook wel negeren, maar dan is het spel nog niet leuk meer, en ik doe het voor mijn plezier.
Ik zou jullie alleen aanraden er mee te stoppen, omdat dit ook de reden is dat je nauwelijks nieuwe aanmeldingen hebt. Ik heb in FEE he4 mensen die zeiden dat ze het een spel zouden volgen, en die willen niet, omdat er de hele tijd zulke kutopmerkingen gemaakt worden.
Trouwens, PP is niet erg, PP zeikt op iedereen, maar PP zeikt om het zeiken. Isdatzo zeikt maar op een paar mensen, en die zeikt puur om te pesten. Dat is heel wat ergerlijker.
Vandaar dus.
Ik hang hier nog rond omdat het nu eenmaal nog in mijn AT staat, wanneer deze vol is niet meer. En ik post nu zoveel om uit te leggen waarom ik stop, in de hoop dat jullie het een en ander verbeteren.quote:Op zondag 21 december 2008 18:41 schreef SiestaGuru het volgende:
Houd eens op met dat gezeik tmmm![]()
Nah, ben het wel een beetje met je eens: zeiken = slecht. Maar dat los je niet op door zo een negatieve insteek, en je hangt hier toch nog steeds rond, dus ik weet niet of meedoen wel zo een groot verschil maakt,
Precies,quote:Op zondag 21 december 2008 19:51 schreef Duimelot het volgende:
ach rotopmerkingen, ene oog in andere uit en vooral niet teveel op in gaan.
juist door er op in te gaan krijg je weer (negatieve) reacties terug.
gewoon lekker meespelen als je dat leuk vind en de mensen die je minder leuk vind overkomen niet teveel aandacht geven
Wanneer gaat het trouwens weer beginnen?
quote:Op zondag 21 december 2008 19:11 schreef DuTank het volgende:
Ik lurk deze ronde wel even. Wat was ik dronken donderdagnacht zeg
Geheel mee eens. Je ben mij té aanwezig, dat is gewoon godsgruwelijk irritantquote:Op zondag 21 december 2008 19:18 schreef Harajuku. het volgende:
Heb je vaak genoeg zelf aan meegeholpen
quote:Op zondag 21 december 2008 22:14 schreef lynda het volgende:
1. Lekiamh
2. Sheepcidus (toch?)
3. Silver_Shark
4. ajf
5. Ladidadida
6. Isdatzo
7. Susi
8. Lynda
9. Trevland
10 CLX