Wat begin jij nou weer vanuit het niets mijn naam te misbruiken. Echt,quote:Op zondag 21 december 2008 17:02 schreef Ladidadida het volgende:
Idz doet het erom, daar geilt hij op. Net als PP. Laat ze lekker, als zij er een harde piemel van krijgen, prima.
Ik slaap er ook geen dag minder om hoor. Ik kan het ook wel negeren, maar dan is het spel nog niet leuk meer, en ik doe het voor mijn plezier.quote:Op zondag 21 december 2008 17:02 schreef Ladidadida het volgende:
Idz doet het erom, daar geilt hij op. Net als PP. Laat ze lekker, als zij er een harde piemel van krijgen, prima.
Pmquote:Op zondag 21 december 2008 18:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik slaap er ook geen dag minder om hoor. Ik kan het ook wel negeren, maar dan is het spel nog niet leuk meer, en ik doe het voor mijn plezier.
Ik zou jullie alleen aanraden er mee te stoppen, omdat dit ook de reden is dat je nauwelijks nieuwe aanmeldingen hebt. Ik heb in FEE he4 mensen die zeiden dat ze het een spel zouden volgen, en die willen niet, omdat er de hele tijd zulke kutopmerkingen gemaakt worden.
Trouwens, PP is niet erg, PP zeikt op iedereen, maar PP zeikt om het zeiken. Isdatzo zeikt maar op een paar mensen, en die zeikt puur om te pesten. Dat is heel wat ergerlijker.
Vandaar dus.
Ik hang hier nog rond omdat het nu eenmaal nog in mijn AT staat, wanneer deze vol is niet meer. En ik post nu zoveel om uit te leggen waarom ik stop, in de hoop dat jullie het een en ander verbeteren.quote:Op zondag 21 december 2008 18:41 schreef SiestaGuru het volgende:
Houd eens op met dat gezeik tmmm![]()
Nah, ben het wel een beetje met je eens: zeiken = slecht. Maar dat los je niet op door zo een negatieve insteek, en je hangt hier toch nog steeds rond, dus ik weet niet of meedoen wel zo een groot verschil maakt,
Precies,quote:Op zondag 21 december 2008 19:51 schreef Duimelot het volgende:
ach rotopmerkingen, ene oog in andere uit en vooral niet teveel op in gaan.
juist door er op in te gaan krijg je weer (negatieve) reacties terug.
gewoon lekker meespelen als je dat leuk vind en de mensen die je minder leuk vind overkomen niet teveel aandacht geven
Wanneer gaat het trouwens weer beginnen?
quote:Op zondag 21 december 2008 19:11 schreef DuTank het volgende:
Ik lurk deze ronde wel even. Wat was ik dronken donderdagnacht zeg
Geheel mee eens. Je ben mij té aanwezig, dat is gewoon godsgruwelijk irritantquote:Op zondag 21 december 2008 19:18 schreef Harajuku. het volgende:
Heb je vaak genoeg zelf aan meegeholpen
quote:Op zondag 21 december 2008 22:14 schreef lynda het volgende:
1. Lekiamh
2. Sheepcidus (toch?)
3. Silver_Shark
4. ajf
5. Ladidadida
6. Isdatzo
7. Susi
8. Lynda
9. Trevland
10 CLX
11. Hara
12. Syb-rund
13 Duimelot
14. Clesar03
15. Timmmm
Ghehe, denken dat timmmm door mij niet (meer) meedoet...quote:Op zondag 21 december 2008 21:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
PP, als jij nou es je kop houdt, goed?
Misschien wil timmmm dan vanzelf wel weer meedoen...
quote:Op zondag 21 december 2008 20:00 schreef Ladidadida het volgende:
Precies! Ene oog in, andere oog uit!
Ik voel me idd niet aangesproken. En over dat andere: nee natuurlijk maakt het me geen hol uit of hij een paar potjes stopt of niet. It's a fucking game on the fucking internet.quote:Op zondag 21 december 2008 22:50 schreef SiestaGuru het volgende:
Timmmm als ik de zaken hier zo eens een beetje bekijk dan is de voornaamste reden dat we niet willen dat je stopt de reden is. Als het aan ons ligt dat je weggaat, wel dan voelen we ons gezamelijk kut, omdat we als geheel toch opeens een stuk botter blijken dan verwacht.
Zelfs degenen die zich niet direct bot hebben gedragen tegen je, zullen toch een vervelend gevoel hierbij hebben, omdat het voorkomen had kunnen worden, en ieder op zijn tijd wel iets heeft bijgedragen aan de sfeer.
Door weg te gaan om ons gedrag, worden onze egos geknakt, en een terugkeren van jou zal opgevat worden als een egostreling ("zo slecht zijn we nog niet").
Als je gewoon gezegd had geen tijd te hebben, dan voelden we ons nu niet allen een beetje beledigd, en zou niemand er raar van opgekeken hebben. Natuurlijk zouden we het dan nog jammer omdat je toch (naar mijn mening) een aanwinst bent voor het spel. Maar deze afwijzing voelt heel persoonlijk, hoe weinig degene die zich aangesproken voelt er dan ook mee te maken heeft.
Zo, weet je dat ook weer.![]()
Disclaimer: Deze post bevat gedeeltelijk de mening en slechte observaties van de poster, en dit verhaal zal niet voor iedereen opgaan. Niet iedereen zal zich aangesproken voelen, en ik kan me voorstellen dat het PP allemaal niks uitmaakt
quote:Op zondag 21 december 2008 18:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik slaap er ook geen dag minder om hoor.
Wat een bagger mentaliteit, als iets zogenaamd kut is, probeer je het zelf nog gezellig te maken.quote:en die willen niet, omdat er de hele tijd zulke kutopmerkingen gemaakt worden.
Hey, wat doe jij nou?quote:Op zondag 21 december 2008 22:50 schreef SiestaGuru het volgende:
Timmmm als ik de zaken hier zo eens een beetje bekijk dan is de voornaamste reden dat we niet willen dat je stopt de reden is. Als het aan ons ligt dat je weggaat, wel dan voelen we ons gezamelijk kut, omdat we als geheel toch opeens een stuk botter blijken dan verwacht.
Zelfs degenen die zich niet direct bot hebben gedragen tegen je, zullen toch een vervelend gevoel hierbij hebben, omdat het voorkomen had kunnen worden, en ieder op zijn tijd wel iets heeft bijgedragen aan de sfeer.
Door weg te gaan om ons gedrag, worden onze egos geknakt, en een terugkeren van jou zal opgevat worden als een egostreling ("zo slecht zijn we nog niet").
Als je gewoon gezegd had geen tijd te hebben, dan voelden we ons nu niet allen een beetje beledigd, en zou niemand er raar van opgekeken hebben. Natuurlijk zouden we het dan nog jammer omdat je toch (naar mijn mening) een aanwinst bent voor het spel. Maar deze afwijzing voelt heel persoonlijk, hoe weinig degene die zich aangesproken voelt er dan ook mee te maken heeft.
Zo, weet je dat ook weer.![]()
Disclaimer: Deze post bevat gedeeltelijk de mening en slechte observaties van de poster, en dit verhaal zal niet voor iedereen opgaan. Niet iedereen zal zich aangesproken voelen, en ik kan me voorstellen dat het PP allemaal niks uitmaakt
Tssk tssk, we weten allen dat je een hartje van goud hebt. Ik denk PP eigenlijk ook wel, maar hij denkt waarschijnlijk dat hij als zwak gezien word als hij dit toegeeftquote:Op zondag 21 december 2008 23:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hey, wat doe jij nou?
M'n imago als botte klootzak
Hmmm, statistisch gezien zou er maar één user in dit topic homo zijn. Dit zou betekenen dat het percentage homo's in dit topic het dubbele van 't landelijk gemiddelde is.quote:Op zondag 21 december 2008 23:04 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Tssk tssk, we weten allen dat je een hartje van goud hebt. Ik denk PP eigenlijk ook wel, maar hij denkt waarschijnlijk dat hij als zwak gezien word als hij dit toegeeft![]()
Men... Ik ben vreemd vanavond, gevoelens en zooi... Als ik van de zijlijn had gekeken had ik gedacht dat ik een vrouw was...
Wel ik denk dat mijn biertje verkeerd gevallen is ofzo....quote:Op zondag 21 december 2008 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hmmm, statistisch gezien zou er maar één user in dit topic homo zijn. Dit zou betekenen dat het percentage homo's in dit topic het dubbele van 't landelijk gemiddelde is.![]()
Ik voel me niet veilig meer.
Het is toch 1 op de 10?quote:Op zondag 21 december 2008 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hmmm, statistisch gezien zou er maar één user in dit topic homo zijn. Dit zou betekenen dat het percentage homo's in dit topic het dubbele van 't landelijk gemiddelde is.![]()
Ik voel me niet veilig meer.
't gaat om het idee hè.quote:Op zondag 21 december 2008 23:12 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Wel ik denk dat mijn biertje verkeerd gevallen is ofzo....
Waar ben je trouwens bang voor? Zo een mannelijke man als jij moet de gevoelige mannen toch makkelijk neer kunnen krijgen mochten ze je opeens bespringen?![]()
Ik dacht dat ~5% van de bevolking homoseksueel is, 1:20 dus.quote:
Hmm ik heb wel eens gehoord dat ze tegenwoordig in groepen aanvallen met een lok-meid. Ze huren een zeer aantrekkelijke dame in, laten haar je een steegje in lokken. Waar ze je met ongeveer 5 man staan op te wachten. Terwijl je de deerne staat aan te gapen, bespringen ze je opeens uit het donker..quote:
Ik kom nooit bij de hoeren achter Eindhoven CSquote:Op zondag 21 december 2008 23:18 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Hmm ik heb wel eens gehoord dat ze tegenwoordig in groepen aanvallen met een lok-meid. Ze huren een zeer aantrekkelijke dame in, laten haar je een steegje in lokken. Waar ze je met ongeveer 5 man staan op te wachten. Terwijl je de deerne staat aan te gapen, bespringen ze je opeens uit het donker..
Wat ze dan allemaal precies uitvoeren laat ik aan je fantasie over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op zondag 21 december 2008 23:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de hoeren achter Eindhoven CS
Wat hebben homo roedels/aantrekkelijke deernes te maken met hoeren/eindhoven cs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |