Wat heb jij gemist dan?quote:Op maandag 22 december 2008 12:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk net zo veel dat ik gemist hebt.
dat weet ik dus niet want ik heb het gemist en ik weet niet wat ik gemist heb omdat ik het gemist heb.quote:
Was geen gemis hoorquote:Op maandag 22 december 2008 12:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat weet ik dus niet want ik heb het gemist en ik weet niet wat ik gemist heb omdat ik het gemist heb.
Nee, misquote:
Vind je het niet lekkerquote:Op maandag 22 december 2008 13:22 schreef Lekiamh het volgende:
Nu iedereen genoeg pluimen in elkaars reet gedouwd heeft, kunnen we weer beginnen met het spel en zodoende die pluimen weer verwijderen, ja?
Domme vraag miss maar wat is een INR?quote:Op maandag 22 december 2008 16:15 schreef lynda het volgende:
Even stoer doen met me bloed..
![]()
Mijn INR is lekker 2,6
![]()
![]()
In mijn geval is dat dus goed! Ik prik mezelf niet voor niets lek
Euh wikipedia legt het wel makkelijk uit als je het in hele mooie termen wilt weten..quote:Op maandag 22 december 2008 16:22 schreef ajf het volgende:
[..]
Domme vraag miss maar wat is een INR?
Aha. Dan juig ik met je meequote:Op maandag 22 december 2008 16:31 schreef lynda het volgende:
[..]
Euh wikipedia legt het wel makkelijk uit als je het in hele mooie termen wilt weten..
Maar het is de stollingstijd van mijn bloed..
Mijn bloed stolt 2,6 keer zo langzaam als bij 'normale' mensen. Is goed ivm mijn longembolie
Komt denk ik omdat jullie altijd vrij bot doen enzoquote:Op maandag 22 december 2008 17:43 schreef SiestaGuru het volgende:
Humm ja, en ook nog een beetje te weinig mensen om te kunnen starten..
Je bent ook een botte lulquote:Op maandag 22 december 2008 17:43 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat jullie altijd vrij bot doen enzo
quote:Op maandag 22 december 2008 17:33 schreef Harajuku. het volgende:
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR En nu allemaal op mij stemmen om Adelante te kutten en ik post m'n tieten
quote:Op maandag 22 december 2008 17:54 schreef SiestaGuru het volgende:
Dan moet je natuurlijk wel die magnetron verpatsen en het geld onder ons verdelen he
quote:Slippies: magnetron-verwarmde sloffen
# In 1 maat: 39-44
# Kleur blauw
# Vulling lijnzaad en lavendel
# Slechts 90 seconden in de magnetron en urenlang heerlijk warme voeten
# Tegen wintertenen/pijn door reuma/artritis
# Niet te gebruiken bij diabetes
# Magnetron niet meegeleverd
We krijgen binnenkort toch al de tieten van SHE. Die van Hara zullen heus niet mooier zijn, toch Hara?quote:Op maandag 22 december 2008 17:57 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
[..]
![]()
Maar we doen het allemaal voor die ene performance act van Hara, niet?
quote:Op maandag 22 december 2008 17:57 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
[..]
![]()
Maar we doen het allemaal voor die ene performance act van Hara, niet?
quote:Op maandag 22 december 2008 18:25 schreef DuTank het volgende:
Hara:
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |