Wat heb jij gemist dan?quote:Op maandag 22 december 2008 12:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk net zo veel dat ik gemist hebt.
dat weet ik dus niet want ik heb het gemist en ik weet niet wat ik gemist heb omdat ik het gemist heb.quote:
Was geen gemis hoorquote:Op maandag 22 december 2008 12:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat weet ik dus niet want ik heb het gemist en ik weet niet wat ik gemist heb omdat ik het gemist heb.
Nee, misquote:
Vind je het niet lekkerquote:Op maandag 22 december 2008 13:22 schreef Lekiamh het volgende:
Nu iedereen genoeg pluimen in elkaars reet gedouwd heeft, kunnen we weer beginnen met het spel en zodoende die pluimen weer verwijderen, ja?
Domme vraag miss maar wat is een INR?quote:Op maandag 22 december 2008 16:15 schreef lynda het volgende:
Even stoer doen met me bloed..
![]()
Mijn INR is lekker 2,6
![]()
![]()
In mijn geval is dat dus goed! Ik prik mezelf niet voor niets lek
Euh wikipedia legt het wel makkelijk uit als je het in hele mooie termen wilt weten..quote:Op maandag 22 december 2008 16:22 schreef ajf het volgende:
[..]
Domme vraag miss maar wat is een INR?
Aha. Dan juig ik met je meequote:Op maandag 22 december 2008 16:31 schreef lynda het volgende:
[..]
Euh wikipedia legt het wel makkelijk uit als je het in hele mooie termen wilt weten..
Maar het is de stollingstijd van mijn bloed..
Mijn bloed stolt 2,6 keer zo langzaam als bij 'normale' mensen. Is goed ivm mijn longembolie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |