liever deze dan: 66 (--) The Smiths - How Soon Is Now? (1985) 302quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:59 schreef Aschkael het volgende:
het is me een mooie lijst geworden hoor...The Smiths van 83 naar 12...volgend jaar van 12 naar 1
hij staat er zelfs in, stond in mijn lijst erg hoog, maar had niet verwacht dat ie ook daadwerkelijk in de lijst zou komenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:19 schreef Joesse het volgende:
88 (--) Sigur Rós - Untitled #8 (2002) 273
Het is een beetje een cliche nummer, maar ik blijf het, in tegenstelling tot heel veel andere cliche nummers, toch erg vet vinden. Dat vind ik juist weer een extra reden om het hoog in mijn lijstje te zetten...Elke keer als ik "Billy Joel- Piano Man" zie staan denk ik zo van, lekker saai...maar als ik het dan weer hoor ben ik toch weer verkocht...quote:Op zondag 21 december 2008 22:12 schreef ranja het volgende:
Bohemian Like You is volgns mij gewoon een van de perfecte popliedjes.
Pianmoan, tja, geen idee waar die ineens vandaan komt. Zoveel wordt het toch niet gedraaid op de radio volgens mij.
Dat heb ik altijd gedurende de hele Top2000.quote:Op maandag 22 december 2008 10:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Elke keer als ik "Billy Joel- Piano Man" zie staan denk ik zo van, lekker saai...maar als ik het dan weer hoor ben ik toch weer verkocht...
Ik vind er ook weinig aan, hoewel het bij vlagen mooi kan zijn. Was ooit bij Sparta - ADO Den Haag op een regenachtige dag, dusdanig dat het in de rust om 15.15 al redelijk donker begon te worden. Toen speelden ze Pianoman, dat was best aardig toen.quote:Op zondag 21 december 2008 22:12 schreef ranja het volgende:
Pianmoan, tja, geen idee waar die ineens vandaan komt. Zoveel wordt het toch niet gedraaid op de radio volgens mij.
Als ik hem niet ook op 9 had gezet in mijn lijst was het niet geluktquote:Op maandag 22 december 2008 13:01 schreef Kadafi het volgende:
92 (99) Tears for Fears - Woman in Chains (1989) 269
Geweldig dat mijn nummer 1 standhoudt in de top 100, had dat echt niet verwacht.
Mwah, ik erger me meestal groen en geel aan zijn nummers. Als componist vind ik hem sterker.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |