Tsjek het topic.quote:
Ik mag niks negatiefs over andere crewleden zeggen, dus ik heb besloten te zwijgen heroverquote:Op zondag 21 december 2008 20:25 schreef Bob. het volgende:
[..]
Er is een topic over een naakte fok!ster en je bent er niet eens geweest?
Sinds wanneer?quote:Op zondag 21 december 2008 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik mag niks negatiefs over andere crewleden zeggen, dus ik heb besloten te zwijgen herover
Vet koel. Wie? Piet Veerman of Carolien Tense?quote:Op zondag 21 december 2008 20:25 schreef Mark_Boelen het volgende:
Zo net weer terug van een dagje lekker hard werken
En weer een bn-er aan de barDe 3de al dit jaar
Ik zat net al te kijken naar p2000, aangezien ze zonet hier langskwamen, en Peperstraat 7 ff gegoogled, en inderdaad: Het Feestquote:Op zondag 21 december 2008 21:05 schreef Schuttingbeer het volgende:
Schijnbaar grote brand in het Feest
P2000 gaat bijna over de rooie, net al een boel brandweerauto's voorbij (waarschijnlijk vanuit vinkhuizen)
En ook al persvoorlichting erbij e.d. en inspecteurs enzo.. geen idee of het echt zo erg is, ik heb niet echt zin om er te gaan kijken ofzo.. en ik zit niet zo in dat brandweerswereldjequote:Op zondag 21 december 2008 21:08 schreef Schuttingbeer het volgende:
Ja, ze gingen hier ook voor de deur langs.. ik woon op een minuutje afstand ofzo
Geen idee, ik doe wel ff een rondje zo, laat ik 't over een minuutje of 10 wel horenquote:Op zondag 21 december 2008 21:13 schreef JH87 het volgende:
Ik ben ook niet zo'n fan van 't Feest. Is het echt zo erg dan?
sinds ik smruf ben, dus nu zo;n 35 maandenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |