inderdaad,quote:
Het gaat juist wel ergens over. Als je koffie drinkt, ga je toch ook niet een levensbeschouwelijke discussie voeren. De functie van een soort SC is niet die van de verdieping van de geest, maar juist het verzetten van je gedachten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:27 schreef maok het volgende:
Maar ze heeft wel gelijk dat er hier eigenlijk nergens over gaat
* 2cv agrees.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
Het gaat juist wel ergens over. Als je koffie drinkt, ga je toch ook niet een levensbeschouwelijke discussie voeren. De functie van een soort SC is niet die van de verdieping van de geest, maar juist het verzetten van je gedachten.
Klopt. Het is graag of niet pv3.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:43 schreef maok het volgende:
Ach, het kan me eigenlijk niet zo veel schelen waarom iemand niet meer komt
Mensen die niet meer komen moeten vaker neuken of masturberenquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:43 schreef maok het volgende:
Ach, het kan me eigenlijk niet zo veel schelen waarom iemand niet meer komt
Rukken ftw.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mensen die niet meer komen moeten vaker neuken of masturberen
Alleen al die mensen die door het raam staan te kijkenquote:Op zondag 21 december 2008 00:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Rukken ftw.
Tevens tvpIlse De Lange
Ow inderdaad en dan ook nog met mijn post erbij met 'raam'quote:Op zondag 21 december 2008 00:30 schreef RealZeus het volgende:
Ik kijk net eens naar mijn post.
Beginnen met de legendarische woorden:"Rukken ftw" en daarna overgaan op Ilse de Lange suggereert misschien iets wat ik niet bedoel.
Even snel quoten voor je het veranderdquote:Op zondag 21 december 2008 00:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Rukken ftw.
Tevens tvpIlse De Lange
Vrouwen met pretoogjes en kuiltjes in hun wangen
quote:Op zondag 21 december 2008 00:34 schreef maok het volgende:
[..]
Even snel quoten voor je het veranderd
quote:Op zondag 21 december 2008 00:30 schreef Bob. het volgende:
Pardon? Ilse De Lange achter het raam?
quote:Op zondag 21 december 2008 00:58 schreef Grulez het volgende:
Ik had het laatste over rukken en toen werd er over het niveau gezeurd...
hehehquote:Op zondag 21 december 2008 01:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zijn er niveau's in rukken?
Ik ben wel bekend met het fenomeen niveaulezen, maar niveaurukken??
Donderdag. 20.00uur.quote:Op zondag 21 december 2008 01:02 schreef RealZeus het volgende:
Wanneer is die jubileummeet eik??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |