Je mag van mij dat verschrikkelijk stomme plaatje wel weglatenquote:
Ik heb alleen al 6 paar laarzenquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:29 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Zoveel schoenen heb ik niet eens.
2 paar laarzen.
2 paar veterschoenen (die ik nooit draag)
2 paar sportschoenen
2 paar open schoenen (chique sandalen zeg maar)
1 paar lompe sandalen
O, ik heb toch meer schoenen dan ik dacht.
Ooo, met de boot is het leukst!! Vanaf Hoek van Holland of Calais?quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:32 schreef Miss_S het volgende:
We gaan met de boot
En nu moet ik echt weer iets nuttigs gaan doen
Met de Stena Linequote:Op zaterdag 20 december 2008 12:32 schreef Miss_S het volgende:
We gaan met de boot
En nu moet ik echt weer iets nuttigs gaan doen
Ja nou, maak jij dan een ander plaatje?quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:35 schreef Greys het volgende:
Doeg Muizie! Have fun!
Ik vind de OP wel wat saai zo, zonder plaatje!
die van IJmuiden naar Newcastle is 't leuksquote:
Neuh!quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja nou, maak jij dan een ander plaatje?.
Of ik pak een foto van jou, zet er een kerstmuts op en dan soep ik er Merry Christmas in.
Toen ik heel klein waren gingen we op vakantie naar Zweden met de Stena Line en toen dac ht ikd at dit liedje over de Stena Line ging:quote:
ligt eraanquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:37 schreef neen het volgende:
Wat kost zo'n boottocht? Foute muziek en bier klinkt goed :")
Haha bloemetjes doe ik eigenlijk nooit, want m'n nicht en haar man hebben een bloemenzaak dus bloemen krijgt ze altijd heel veel van hen!quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:33 schreef Chicolate het volgende:
Oh Maria wat vervelend van je oma. Kadootje (of een bloemetje oid) zal ze vast leuk vinden
.
Mijn pakketje van de H&M is binnengekomen. Het is een andere broek dan ik dacht, maar deze is nog mooier. Wel wat wijder, moet nu alsnog een riem in. En de trui is lang genoeg. Ik voel me nu zo vrouwelijk. Maar twijfel nog over de trui, horizontaal streepje werkt dit keer niet in mn voordel
.
neeeeheeee, ik wil niet in de OPquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:36 schreef Viking84 het volgende:
Ja nou, maak jij dan een ander plaatje?.
Of ik pak een foto van jou, zet er een kerstmuts op en dan soep ik er Merry Christmas in.
MoBlo en ik gaan ws keihard lachen als jullie je koffers open doenquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:39 schreef Greys het volgende:
Ik zie het al, ik kan zonder problemen met SHE op vakantie!
Dan kijken we elkaar in elk geval niet gek aan als de koffers open gaan!
Ik had ooit een klein boekje gevonden met gezichtjes en uitspraken van mensen over oma's. Zoiets. Bij de expo enzo verkopen ze die. Vond ze heel erg leukquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haha bloemetjes doe ik eigenlijk nooit, want m'n nicht en haar man hebben een bloemenzaak dus bloemen krijgt ze altijd heel veel van hen!Al moet ik dan wel iets anders leuks verzinnen, oei! Oma's hebben meestal nagenoeg alles al
![]()
Enneh: +1 voorspelbaar --> foto van Chico in de nieuwe kleertjes?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
MoBlo en ik gaan ws keihard lachen als jullie je koffers open doen.
IJmuiden New Castle dus een keer doenquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
die van IJmuiden naar Newcastle is 't leuks
Als wij deze zomer gaan, gaan we de heenweg ook met die boot, omdat het eten daar zo lekker is![]()
en fijn overal zitplekken waar je biertjes kunt drinken en spelletjes kunt doen!!! En foute muziek in de bar enzo!
Wij gaan met de boot vanaf Duinkerken volgende week, is maar 1 uur en 45 minuten varen![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:39 schreef Greys het volgende:
Ik zie het al, ik kan zonder problemen met SHE op vakantie!
Dan kijken we elkaar in elk geval niet gek aan als de koffers open gaan!
Grote kans!quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
MoBlo en ik gaan ws keihard lachen als jullie je koffers open doen.
Okequote:Op zaterdag 20 december 2008 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ligt eraan
www.dfds.nl![]()
ze hebben citybreaks, citycruises en ga zo maar door in de aanbieding met regelmaat
maar dan eindig je wel in Newcastle hè?quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
IJmuiden New Castle dus een keer doenBen benieuwd, ga vast volgend jaar vanzelf weer een paar dagen naar de UK.
neequote:Op zaterdag 20 december 2008 12:43 schreef Viking84 het volgende:
Zitten jullie ook op vakantie uren te tutten voor je de deur uit gaat?.
Jaaaa, Coca Cola!! De fabrikant die het huidige uiterlijk van Santa Claus heeft uitgevondenquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb de Christmas Truck in de OP gepleurd. Die komt maandag naar Groningen en ik ga er naartoe
.
Nou eh,....dan komt hij maar naar New Castle. Puh. Ik hoef niet elke keer per se in Londen te zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
maar dan eindig je wel in Newcastle hè?
niet in de buurt van London
Net zo weinig als thuisquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:43 schreef Viking84 het volgende:
in Newcastle moet je ook zeker gaan geocachen! Erg tof! Newcastle is leuk winkelen als je daar van houdt, en anders is 't wat minder als je niet weet waar je moet zijn, zeg maar...quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou eh,....dan komt hij maar naar New Castle. Puh. Ik hoef niet elke keer per se in Londen te zijn.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
Ehm.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:43 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Was met zussie ook zo mooi. Elk een enorme berg meegesleept aan kleren, bikini's, rokjes en trutspullen en dan tóch nog even dat topje van de ander aan en de eyeliner (zij had donkergroene en die had ik niet) van de ander gebruiken. Daar heb ik ook heel de week de roze Junior haarlak van zus gebruikt! Die jij ook zo fab vindt!
Ik weet dat anderen zich nu gaan afvragen wat je op een zon- en snorkelvakantie met haarlak moet (ik noem geen namen, he Vik en Mo?) maar je gaat natuurlijk niet eten 's avonds terwijl je haar er nog uit ziet alsof je zojuist boven water bent gekomen.
oh nee?quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
maar je gaat natuurlijk niet eten 's avonds terwijl je haar er nog uit ziet alsof je zojuist boven water bent gekomen.
willen jullie dan een keer met mij geocachen want het lijkt me superleuk, maar ik heb geen idee hoe of wat...ben dol op wandelen en speuren, dus het klinkt zo ontzettend tofquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
in Newcastle moet je ook zeker gaan geocachen! Erg tof! Newcastle is leuk winkelen als je daar van houdt, en anders is 't wat minder als je niet weet waar je moet zijn, zeg maar...
en met de gps hebben we stiekem toch heel toffe dingen gezien
gaan we keer in Nijmegen doenquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
willen jullie dan een keer met mij geocachen want het lijkt me superleuk, maar ik heb geen idee hoe of wat...ben dol op wandelen en speuren, dus het klinkt zo ontzettend tof
Yep, sommige mensen halen er plezier uit zichzelf mooi te maken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:43 schreef Viking84 het volgende:
Nee nog niet openmaken! Santa was vergeten om het in de grote enveloppe te stoppen en heeft het er toen opgeplakt!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n Secret Santa pakje is er.. En ik denk dat ik weet van wie 't is.
. Maar mag ik de envelop die er op zit al openmaken?
.
Super! Spreken we snel een keer afquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
gaan we keer in Nijmegen doen
ik moet hier namelijk ook die caches nog doen
O mijn God.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm.
Nou.
Ja!
Niet uren, maar wel een uur
De zon ging om half vijf onder daar en we gingen meestal rond acht uur weg om te eten.quote:
Ik zou willen dat ik me kon opmakenquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:49 schreef SHE het volgende:
Yep, sommige mensen halen er plezier uit zichzelf mooi te maken.
Het is een eerbetoon aan jezelf.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:49 schreef HetKleineKerstmannetje het volgende:
[..]
Nee nog niet openmaken! Santa was vergeten om het in de grote enveloppe te stoppen en heeft het er toen opgeplakt!!
Ik ben zo trotsquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
[zelfvertrouwen]
ik heb geen make-up nodig, ik straal van mezelf al!
[/zelfvertrouwen]
No way! Dat zou echt mijn doodssteek zijn. Ik zou echt aan de prozac moeten danquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik me kon opmakenIk heb nu zoveel last van eczeem dat ik helemaal niets meer op mijn gezicht durf te smeren
Ik gebruik van die hypo-allergeen mascara en voor de rest kan echt niets. Als ik oogschaduw opdoe ziet het er héél smerig uit (meeste eczeem is op en rond mijn ogen....zie er bijna altijd uit alsof ik heb zitten janken
)
Niks hoor, moet je lekker zelf wetenquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
De zon ging om half vijf onder daar en we gingen meestal rond acht uur weg om te eten.
Tussendoor tukkie doen, douchen/badderen en tutten. Wat is daar nou zo raar aan?
Ik zal het je laten weten of dat mij bij ook zo is. Ooit. Als het zover is!quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niks hoor, moet je lekker zelf weten. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand een uur voor een spiegel staat te tutten, zeker niet in de vakantie. Maar goed, ik ben dan ook niet echt een meisje-meisje
. Misschien dat ik er, als ik rimpels krijg, anders over ga denken
.
Je hebt het ook helemaal niet nodigquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben zo trots![]()
En ik. Heb geen make-upOh wacht, wel eyeliner, want heb vaste hand! Maar gebruik het nooit, want niet optutten equals langer kunnen slapen en niet in een panda veranderen in de regen! En bovendien past het denk ik niet zo bij me
Alsof je alleen mag tutten als je geen hol te doen hebt!quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:51 schreef Greys het volgende:
Vik, ff serieus. Het ligt er natuurlijk wel een beetje aan wát voor vakantie het is he?
Dit was een weekje in Egypte met zus en we mochten van vaders het terrein niet af (hij is zuinig op ons). Dus dan heb je écht geen hol te doen tussen half vijf en acht. Tutten FTW!
quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben zo trots![]()
En ik. Heb geen make-upOh wacht, wel eyeliner, want heb vaste hand! Maar gebruik het nooit, want niet optutten equals langer kunnen slapen en niet in een panda veranderen in de regen! En bovendien past het denk ik niet zo bij me
Wist ik dat maar!! Ik wil er dolgraag van af, heb hier in ieder geval een brief klaar liggen voor de dermatoloog, maar ik vrees dat die me gewoon een nog sterkere corticosteroidzalf gaat voorschrijven. En dat spul is echt vreselijk slecht voor je huid, zéker de huid rond je ogen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:52 schreef SHE het volgende:
No way! Dat zou echt mijn doodssteek zijn. Ik zou echt aan de prozac moeten dan
Hoe kom je eraan? ( en er weer vanaf )
quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen ik heel klein waren gingen we op vakantie naar Zweden met de Stena Line en toen dac ht ikd at dit liedje over de Stena Line ging:
Yeah yeah! Stena Line Stena Line!!
Oh my...wat is dat vreselijk!quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wist ik dat maar!! Ik wil er dolgraag van af, heb hier in ieder geval een brief klaar liggen voor de dermatoloog, maar ik vrees dat die me gewoon een nog sterkere corticosteroidzalf gaat voorschrijven. En dat spul is echt vreselijk slecht voor je huid, zéker de huid rond je ogen.
Het is begonnen toen ik een bepaald duur super te gek lekker merk conditioner kocht voor mijn haar, en mijn haar wèrd ook super! Glanzend en zacht en warm van tint...en mijn gezicht werd knalrood van de eczeemSindsdien is het een ramp. Ik ben al een jaar lang aan het pappen en nathouden. Met veel hydrocortisol creme smeren gaat het wel steeds weg, maar ik wil die troep niet altijd gebruiken.
Denk ook dat het grotendeels stress is. Fijn. En de prozac hielp niet tegen het eczeem.
hoek van holland en ja het zijn gewoon ideale reistijdenquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooo, met de boot is het leukst!! Vanaf Hoek van Holland of Calais?
Ik ben dit jaar 2x naar Londen geweest en beide keren met de boot omdat dat zo goed beviel.
Slapen terwijl je reist, lekker vroeg aankomen en dan om 10:00 's morgens of zo aankomen in Londen.
En voor vertrek 's avonds pas weg en dan 's morgensvroeg uitgeslapen aankomen in Nederland.
Ik ben dòl op de boot
Preciesquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Yep, sommige mensen halen er plezier uit zichzelf mooi te maken.
Het is een eerbetoon aan jezelf.
Ik voel me soms ook net melaats. Dan kijken mensen naar me op straat en denk ik: uh huh, I know: ik zie er raar uit met die knalrode huid rond mijn ogen. Alsof ik een foute oogschaduwsmaak hebquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:03 schreef SHE het volgende:
Oh my...wat is dat vreselijk!
In die smerige, nieuwerwetse conditioners zit ook veel chemische meuk. Dat je niet groen uitgeslagen bent.
Waarom ga je niet wat zonnebanken?
Je hebt mazzel dat je mijn zus niet bent, ik had de hele dag paniekerig om je heen gehangen met kwastjes, cremes, UV-lampen en brandende salie om je eczeem te bezweren
Bah wat vervelend, Isa!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik voel me soms ook net melaats. Dan kijken mensen naar me op straat en denk ik: uh huh, I know: ik zie er raar uit met die knalrode huid rond mijn ogen. Alsof ik een foute oogschaduwsmaak heb
Het was trouwens de hele John Frieda lijn waar ik heel heftig op reageer. Gebruik nu afschuwelijke Neutral Shampoo en Sebamed voo rmijn huid. En dan soms wil ik mooi zijn zoals vorige week en toen heb ik gewoon lekker L'Oreal shampoo en conditioner gebruikt en daar ben ik nu weer fijn voor aan het boeten![]()
Denk je dat een zonnebankkuur zal helpen?
Enb ik moet gaan, taxi is er
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed. Hierin voel ik me dus vrouwelijk.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
*herkenning*quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:08 schreef Greys het volgende:
Er staan gewoon wéér 7 glazen op het nachtkastje van Heer G!
Wat doet die man als ik slaap? Of zouden ze er uit zichzelf opspringen, op dat kastje? Ik heb er van de week nog een heleboel weggehaald!
quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:08 schreef Chicolate het volgende:
Ze zijn een beetje groot, ik denk onder spoiler houden?die broek! Die trui! Ik wil ze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed. Hierin voel ik me dus vrouwelijk.
![]()
welke broek is dat?![]()
Ja doei.
Ik had normaal ook van die wijde broeken, maar moest en zou een broek hebben die níet op de grond hangt. Mijn groene was na een uurtje al helemaal zwart van onderenquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico! Erg leuke trui en de broek is ookAai laf wijde broeken! Al heb ik vaak meer van die hippiebroeken, flaaaared jeans enzo
En wat ben je slank
![]()
En OMG. Die poster. Heb ik ook
En gaat very stylish de hond uitlaten in haar pyamabroek op de grachtenquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:05 schreef Greys het volgende:
Co heeft in de ochtend ook geen getut nodig.
Die zet gewoon d'r zonnebril op aan het ontbijt. Binnen.
Dan zie je d'r wel fab uit zonder enige moeitequote:Op zaterdag 20 december 2008 13:05 schreef Greys het volgende:
Co heeft in de ochtend ook geen getut nodig.
Die zet gewoon d'r zonnebril op aan het ontbijt. Binnen.
Okee, nu wordt het engquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik had normaal ook van die wijde broeken, maar moest en zou een broek hebben die níet op de grond hangt. Mijn groene was na een uurtje al helemaal zwart van onderen. Oh ja, om het effect te bereiken heb ik hem vastgezet met paperclips
.
OMG![]()
H&M allebei, onlineshopquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die broek! Die trui! Ik wil ze!![]()
welke broek is dat?![]()
Ik ga 'm ook zéker onthouden!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan zie je d'r wel fab uit zonder enige moeite
checkquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
H&M allebei, onlineshop, fit "Wide" vallen allemaal zo. Ik zie hem nu alleen niet meer op de site staan, wel een andere met dit model. Dit heeft me totaal 26 euro inclusief verzendkosten gekost
.
Trui moet je 's morgens kijken, dan komen de andere maten en kleuren terugquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
ze hebben die trui allene nog maar in XS (ja, was al meteen gaan zoeken!)in een rare paarse kleur
ga dinsdag wel even winkelen
quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Okee, nu wordt het engIk heb laatst *precies* hetzelfde gedaan met mijn nieuwe maat 40 flary jeans
Paperclips voor de win!
!!!!
.
Edit: en dankje BJ![]()
Linnen broeken zijn geen graadmeter; die zitten loeistrak als ze uit de was komen en een uur later kan je ze van de bips trekken. Ik schat jou in op een 29 Mo, met lengte 34.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
check
alleen weet ik écht niet wat voor maat ik heb qua jeans
heb van die H&M linnen broeken maat 36, wat zou ik dan ongeveer moeten hebben voor jeans?In die rare maten?
Isa: ik heb dat ook! (gehad)quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik me kon opmakenIk heb nu zoveel last van eczeem dat ik helemaal niets meer op mijn gezicht durf te smeren
Ik gebruik van die hypo-allergeen mascara en voor de rest kan echt niets. Als ik oogschaduw opdoe ziet het er héél smerig uit (meeste eczeem is op en rond mijn ogen....zie er bijna altijd uit alsof ik heb zitten janken
)
In een joggingpak naar de super? Echt? Dat je dat durft!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:17 schreef Isegrim het volgende:
In het weekend ga ik heel vaak gewoon in een joggingpak naar de super. In het weekend heb ik ook meestal geen make-up op tenzij ik 'uit' ga.
Sekseh!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:22 schreef HunnY het volgende:
Mijn broeken zijn ook aaaltijd te kort. Ik zocht broeken van G-star (stoer, vrouwelijk model, met iets uitlopende pijpen want ik heb een hekel aan skinny's) en die heb ik eindelijk gevonden.De perfecte maat zou 32-34 zijn, hebben ze die maar gewoon NERGENS! Ook niet op internet! Aarrghhh!! En van andere merken kan ik geen mooie broeken vinden.
Ik ga de rest van mijn leven alleen leuke topjes kopen. Dan maar zonder broek.
ik vind het apart van mekaar ook supermooie items hootquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
@BJ: dit zijn mijn smalste trui en smalste broek.
Die hebbik vorige week gekocht, een G-star 32-34!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:22 schreef HunnY het volgende:
Mijn broeken zijn ook aaaltijd te kort. Ik zocht broeken van G-star (stoer, vrouwelijk model, met iets uitlopende pijpen want ik heb een hekel aan skinny's) en die heb ik eindelijk gevonden.De perfecte maat zou 32-34 zijn, hebben ze die maar gewoon NERGENS! Ook niet op internet! Aarrghhh!! En van andere merken kan ik geen mooie broeken vinden.
In een goed joggingpak komen geen knieën.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:22 schreef Greys het volgende:
[..]
In een joggingpak naar de super? Echt? Dat je dat durft!
Ik zou wel eens willen dat ik het ook zou willen/durven. Maar ik zou bang zijn dat iedereen me een slons zou vinden en het is hier maar een klein durp. Maar dat ligt aan mijn joggingpak-trauma hoor. In die broeken komen altijd van die knieën, dat als je rechtop staat dat er dan nog van die punten in je broek zitten. Echt vreselijk!
Ik heb van deze broeken 29/34, maar geen idee wat jij hebt Moblo, ik zou zeggen: passen. Oh en ik pasttte 28 ook wel, maar ik wil het kruis een beetje naar beneden kunnen trekkenquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Linnen broeken zijn geen graadmeter; die zitten loeistrak als ze uit de was komen en een uur later kan je ze van de bips trekken. Ik schat jou in op een 29 Mo, met lengte 34.
Als onderzetters gebruiken!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:24 schreef Abbadon het volgende:
lang leve bol.com!
Gisteren een pakketje ontvangen met 2 cd's en een boek....vandaag nog een pakketje, met precies dezelfde cd's en boek nogmaals
OMG waar??quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Die hebbik vorige week gekocht, een G-star 32-34!
Ooit komt dat er bij mij misschien ook wel vanquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik vind het apart van mekaar ook supermooie items hoot
maar IK zou het anders combineren, maar dat wil niet zeggen dat een andere het ook zo moet doen...
ik vind zo'n wide jeans super met een mooi slank shirt/ truitje en dan met mooie zwarte pumps eronder
lquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:22 schreef HunnY het volgende:
zondequote:
Ik krijg vandaag ook een pakje, met Fallout 3 erin. Cadeautje vanquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:24 schreef Abbadon het volgende:
lang leve bol.com!
Gisteren een pakketje ontvangen met 2 cd's en een boek....vandaag nog een pakketje, met precies dezelfde cd's en boek nogmaals
Ik heb dr nog wel een paar in de aanbieding?quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, dan zal ik wel een maat groter hebben dan Chicogok ik zo
ik wil eigenlijk weer een Stukabroek
neeeeeeejjjjjjjquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, dan zal ik wel een maat groter hebben dan Chicogok ik zo
ik wil eigenlijk weer een Stukabroek
Mijnquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:27 schreef conleche het volgende:
Ik heb gewoon hele stylish joggingbroeken en capuchon dingen van A&F, daar loop ik ook mee over straat. Liefst met de pijpen in m'n koeienlaarzen en nog een corduroy colbertje over het capuchonding. Ik vind dat leuk staan. Ik moet wel zeggen dat niet iedereen het met me eens is.
Nee, ik kom bij Deventer vandaan. Maar ik ben bereid te reizen, want ik ben echt een sucker in het vinden van broeken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:26 schreef Greys het volgende:
HunnY, ik heb de mijne 32-34 bij de Cotton Company gekocht in Zoetermeer.
Ben je daar wel eens in de buurt?
Fenksabunchquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:25 schreef kwakveense het volgende:
oh en een dikke knuffel voor maria om dr oma!
quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:27 schreef HunnY het volgende:
Ik wil trouwens graag een broek van G-star en die heet Royce (met zo'n leuk ritsje op een van de kontzakken), en er was een medin pant loose women.
Welke heb jij Greys?
euh, ik maak zelf wel uit wat ik leuk vindquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
neeeeeeejjjjjjj
niet doen moblo... killssss your figure....
datis een beetje het probleem bij mij: mijn heupen zijn niet bestaand, maar mn bovenbenen naar verhouding erg 'dik'quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb dr nog wel een paar in de aanbieding?Allemaal maat 32, kan je lekker laag laten hangen.
Oh en vergis je niet, ik heb huuuge heupen vergeleken met mn taille/rest lichaam en je hebt zelf gezegd dat je weinig heup hebt, dus een kleinere maat kan er best in zitten.
Ik heb een stuka waar ik echt een mooie kont in heb! Kan er alleen geen foto van maken want juist op mijn kont zit nu een gatquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
neeeeeeejjjjjjj
niet doen moblo... killssss your figure....
Die staat je mooiquote:
juistemquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb een stuka waar ik echt een mooie kont in heb! Kan er alleen geen foto van maken want juist op mijn kont zit nu een gat.
Huh, ik ben kleiner dan jij! Ik draag ook 32-34 spijkerbroeken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:30 schreef Greys het volgende:
Maria, ik ben 1.82
En de broek hierboven op de foto is dus maat 32-34.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:30 schreef HunnY het volgende:
[..]
Die staat je mooi,
Heeft die een rits op de andere kontzak? Dat is nl de broek die ik ook bedoel.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:29 schreef Greys het volgende:
Oh kut, het ritsje zit net op de kontzak die je niet ziet!
Maar hij zit er echt!
De gewone! Niet de skinny. Die heb ik van de H&Mquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:31 schreef HunnY het volgende:
Ohh maar heb jij de skinny? Of die straight is?
Dat verklaardquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:30 schreef Greys het volgende:
Maria, ik ben 1.82
En de broek hierboven op de foto is dus maat 32-34.
Misschien scheelt het dan echt per merk, want ik heb ook spijkerbroeken lengte 36!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Huh, ik ben kleiner dan jij! Ik draag ook 32-34 spijkerbroeken.
Nou, de dames hier vinden mij kleinquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
heb jij in verhouding zeker van die moooooie eindeloos lange benen She?
en ik ben 3 cm langer dan Greysie en heb dus 28/29-36...
dus ook andere verhouding I quess
Ik heb zo'n vermoeden dat jij er in een joggingpak héél anders uitziet dan ik in een jogginpak.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:30 schreef SHE het volgende:
Ik ga ook in jogging pak shoppen hoor. Haar in de krul, make up & parfum, uggs , mooie sjaal om je nekje..klaarrrrrrr
Heeeeeeeeeerlijk.
Ik ga me nu serieus afvragen of ik wel 1.82 ben, want serieus, als ik die broek aan heb zonder schoenen dan zie je heel mijn voeten niet meer, zo lang is ie!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:33 schreef HunnY het volgende:
Ik ben 1.74 en ik draag dezelfde maat, moet zeggen dat ik ook heel kieskeurig ben met de lengte van de broek
Ik ben dol op de Esprit spijkerbroeken. Dus ik koop eigenlijk alleen die jeansmaten van Esprit.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien scheelt het dan echt per merk, want ik heb ook spijkerbroeken lengte 36!
Maar die van G-star kon makkelijk met lengte 34. Als ik hem aan heb zonder schoenen dan zie je mijn voeten niet meer.
www.esprit.nlquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:37 schreef Merel het volgende:
Ik ben maar 1,76 maar 3/4 daarvan is been, dus zeker als ik hakken draak moet ik lengte 35 of 36 hebben. En dat is best moeilijk te vinden, en dúúr!
En daarbij ga je ook echt geen 130 euro uitgeven aan een broek die eigenlijk niet helemaal goed zit.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou, de dames hier vinden mij klein![]()
Maar ik heb idd lange benen in verhouding; ik heb ze natuurlijk weleens gemeten![]()
Ik ben bijna 10 cm korter dan greys dus het verschil is best groot.
Maar, ik moet er wel bij zeggen dat ik ECHT een teringhekel heb aan te korte broeken. Het moet precies over de schoen vallen.
Ik denk he, dat jij 185 bent. Want ik zag in de trein toen we naast elkaar sotnden dat je een halve kop groter was.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga me nu serieus afvragen of ik wel 1.82 ben, want serieus, als ik die broek aan heb zonder schoenen dan zie je heel mijn voeten niet meer, zo lang is ie!
Mijn beste spijkerbroeken komen idd van esprit, maar ik vind ze gewoon duurquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
www.esprit.nl
ik koop daar echt al mijn broeken....![]()
en sinds september hebben ze dus ipv lengte 35, nu lengte 36en dat is supurb
![]()
![]()
Maar ze gaan eindeloos mee!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Mijn beste spijkerbroeken komen idd van esprit, maar ik vind ze gewoon duurMaar misschien ben ik wel gewoon een kniert
Esprit dusquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben dol op de Esprit spijkerbroeken. Dus ik koop eigenlijk alleen die jeansmaten van Esprit.
32-32 komt dan tot mijn enkel, en 32-34 past perfect op blote voeten, sneakers. Ik moet er wel bij zeggen dat ie ietsie langer mag als ik mijn killer heels aan heb. Maar die mag ik voorlopig toch niet aan
Ik denk eerder dat ik kleiner ben dan 1.82quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik denk he, dat jij 185 bent. Want ik zag in de trein toen we naast elkaar sotnden dat je een halve kop groter was.
Doe es meten!
Niet als je afvalt en ze te groot worden jahquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat jij er in een joggingpak héél anders uitziet dan ik in een jogginpak.
valt nog mee toch>?? de duurste zijn maximaal 90 euro?quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Mijn beste spijkerbroeken komen idd van esprit, maar ik vind ze gewoon duurMaar misschien ben ik wel gewoon een kniert
Voordeel van een grote stad. Ik kom nooit bekenden tegen als ik boodschappen doe.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:44 schreef Merel het volgende:
Ik kom dus noooooit mensen tegen als ik helemaal opgedoft boodschappen ga doen, alleen als m'n haar kut zit en ik oude klerenaanheb en m'n make-up uitgelopen is
Ik kan wel redelijk goed schatten; jij bent echt lang.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ik kleiner ben dan 1.82
Anders zou die broek mt. 34 toch nooit zo lang kunnen vallen?
Ff kijken of ik ergens een meetgebeuren heb
Oh, maar dat is een natuurwet!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:44 schreef Merel het volgende:
Ik kom dus noooooit mensen tegen als ik helemaal opgedoft boodschappen ga doen, alleen als m'n haar kut zit en ik oude klerenaanheb en m'n make-up uitgelopen is
Hey, het sneeuwt weer!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:47 schreef Greys het volgende:
1.81
En dan nog met sloffen (tegen niemand zeggen dat ik die aan heb) aan
quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik ga ff lekker douchen en tutten
Honey, you schrunk the Greysie!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:47 schreef Greys het volgende:
1.81
En dan nog met sloffen (tegen niemand zeggen dat ik die aan heb) aan
Ik ookquote:
Ik heb eens goed gekeken, maar ik heb in verhouding denk ik idd best korte pootjesquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Honey, you schrunk the Greysie!![]()
Je oogt veel langer
quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik denk altijd dat er iets geks is aan mij als iemand naar mij kijktEn dan ga ik thuis meteen in de spiegel kijken of ik misschien nog tandpastaresten op m'n lip heb ofzo
. En er kijken altijd lelijke mannen naar mij
. Ik moet me toch wat meer als pot profileren ofzo
.
ik gebruik garnier soft en sensitive (of zoeits) tweefasen remover . twee laagjes wit en blauw op elkaar. ik heb eczeem oogjes en tegen deze kan ik wel!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:51 schreef Laureline het volgende:
Hee dames, nu het hier toch over make-up gaat: wat gebruiken jullie om je ogen schoon te maken?
Ik had eergisteren weer eens mijn jaarlijkse mascara-moment, maar door die make-upremover van Nivea 's avonds wist ik weer precies waarom ik er altijd zo'n pokkehekel aan had. Auwwww! Wat prikt dat!
De make-up-remover-doekjes van de Action!!!! Geweldig spul.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:51 schreef Laureline het volgende:
Hee dames, nu het hier toch over make-up gaat: wat gebruiken jullie om je ogen schoon te maken?
Ik had eergisteren weer eens mijn jaarlijkse mascara-moment, maar door die make-upremover van Nivea 's avonds wist ik weer precies waarom ik er altijd zo'n pokkehekel aan had. Auwwww! Wat prikt dat!
Ik gebruik een watje met olijfoliequote:Op zaterdag 20 december 2008 13:51 schreef Laureline het volgende:
Ik zie er niks geks aan hoor? Ik mag hopen dat ik er 'op jouw leeftijd'quote:
quote:
Check anders die foto met die spijkerbroek nog eens. Ze steekt graag je ogen uitquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat was niet het eerste wat me opviel.
spullie van de aldiquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:51 schreef Laureline het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja da wou ik idd ook nog zeggen: Kwak, ik ben trots op u!
Inderdaad. En pannenkoekjes, klinkt lekkerquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja da wou ik idd ook nog zeggen: Kwak, ik ben trots op u!
De mijne zijn fake moppie, ik heb ze alleen omdat ik te chubby ben en alle vetjes naar mijn tieten gaan. In mijn normale staat heb ik een zielige cup B. Jij hebt die knockers op een slank lijf.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:59 schreef Greys het volgende:
Ja heuj, moek ze soms verstoppen, ze zitten d'r nou eenmaal
Mijn moeder had gelijk! Vroegah was ik zo plat als een duppie toen alle meisjes in de klas al borsten hadden en zij zei dat ik maar moest afwachten want *plop plop* ineens zouden ze er zijn!
Maar SHE, je had gelijk gewoon met de korte pootjes!![]()
(En zeg jij nou even niets he, tietsgewijs gezien, alsof jij zo slecht bedeeld bent!)
quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben fier op u.
Mark heeft z'n winterjas aan! Helemaal uit zichzelf. Woei!.
Geen nagelknippertjes, scharen, drinkflesjes en andere onschuldige steekwapens in je handbagage?quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:09 schreef Miss_S het volgende:
Alles staat in de auto
Handbagage was nog eens 4 kilo
op de boot controleren ze daar niet opquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Geen nagelknippertjes, scharen, drinkflesjes en andere onschuldige steekwapens in je handbagage?
Don't hate mequote:
Ik wou precies hetzelfde zeggen!quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Owja!
En nu klinkt het alsof Mark niet meer je man is, maar je peuter
Ja ik ga nooit met de bootquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
op de boot controleren ze daar niet op
Nopequote:Op zaterdag 20 december 2008 14:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Geen nagelknippertjes, scharen, drinkflesjes en andere onschuldige steekwapens in je handbagage?
Fyi: veel mannen gedragen zich niet veel volwassener dan peutersquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Owja!
En nu klinkt het alsof Mark niet meer je man is, maar je peuter
quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb besloten dat ik maar 's naar de C&A ga voor een mooie nieuwe spijkerbroek.
Ervanuitgaande dat ik vanaf 1 januari weer hard ga met afvallen (zit wel in de planning) heb ik geen zin om ontzettend dure kleren te gaan kopen, maar wil wel even een mooie zwarte spijkerbroek voor kerst hebben die nie t van mn reet af zakt
de 38 van de C&A is iig veel te groot inmiddels![]()
Maargoed, René is nu ook eindelijk omgekleed (zegt zij, die net 5 minuten klaar zit) dus kunnen we zo gaan
een boot kapenquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja ik ga nooit met de boot. Waarom niet eigenlijk? Daar kan je toch net zo goed de hele zooi kapen en laten zinken oid?
naais, ga ik ff kijkenquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tip van Flip: laatst hadden ze bij C&A zwarte flaaaary jeans in de ausverkauf! Mij stond ie niet zo, maar jou misschien wel! En meestal hangen de kleinere maten er best veel in de uitverkoop!
Ik heb mijn flaaaary (donkerblauw) daar ook voor 15,- gekocht
Laten zinken? Of een vuurtoren rammen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een boot kapen
en dan? je kunt 'm niet in een toren rammen ofzo ?![]()
Nee hoor, daar kan je echt álles meenemen wat je wilt! Serieus!quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nopemaar zijn ze op de boot ook zo streng dan?
de thee kwam bijna mn neusgaten uitquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, daar kan je echt álles meenemen wat je wilt! Serieus!
Je kunt gewoon met een Uzi gaan rondhollen op die boot, for fun!
quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
ja, nee.. ja.. dat kán...quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Laten zinken? Of een vuurtoren rammen?
Dan sluit je een deal met een zeeheks om zeemeermin te worden en dan de onderzee-wereld te overheersen met al je fashion-sense (of iig 4 kilo aan kleding)! En dan zwem je aan land bij Dover om daar gezoend te worden door een Hete Man en dan ga je kerst vieren in London!quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, nee.. ja.. dat kán...
en dan?![]()
Ja hallo, ik ben geen terrorist, ik zie de lol van een andere toren rammen ook nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, nee.. ja.. dat kán...
en dan?![]()
Of wat Maria zegt natuurlijkquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dan sluit je een deal met een zeeheks om zeemeermin te worden en dan de onderzee-wereld te overheersen met al je fashion-sense (of iig 4 kilo aan kleding)! En dan zwem je aan land bij Dover om daar gezoend te worden door een Hete Man en dan ga je kerst vieren in London!
als je dan de terrorist vraagt waarom hij dat gedaan heeft antwoordt hij:quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben geen terrorist, ik zie de lol van een andere toren rammen ook niet. Maar het kán. Dus.
Vad, mie? Nooo, no señora, iek ben kein terroriesta!quote:
Ik heb vakantie nodig, I knowquote:
Je hebt me diep gekwetst.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb vakantie nodig, I know.
Ah neequote:Op zaterdag 20 december 2008 14:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je hebt me diep gekwetst.
Ik ben geen terrorist, ik ben een SPACE INVADERRRR!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
zo noem ik René altijdSpace Invader
als hij in bed op mijn helft ligt
quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
ik weetschquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zal je sterker vertellen, Miss Moblo, vorige meet was ik volgens mij nog helemaal niet in dit topic! Of @ Fok! Ik ben nog steeds een noobie
Als het maar wel een virtueel stukje cheesecake is, anders is het niet in accordance with our MAD PLANz!quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah nee. Ik wilde je niet kwetsen, heus niet. Stukje cheesecake om het goed te maken?
![]()
haha dan weet ik niet of ik wel kom hoor... nijmegen is echt retever vanaf hierquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik weetsch![]()
maar achteraf had je er wel moeten zijn
oh, en als ik iets oraganiseer ga ik dat niet in Utrecht doen maar in mijn eigenste stadje en/of huis
nopes me woont in het Noordenquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volgens mij woont bijna iedereen int zuiden des landsch trouwens, en ikke nie!
Viel spass en good pantzhunting!quote:
Oh je woont in de buurtquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Viel spass en good pantzhunting!
Oh en ik = Lelystad / AlkmaarSemi-noord dus!
aha, ja das ook nog best een eindje naar Nijmegenquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Viel spass en good pantzhunting!
Oh en ik = Lelystad / AlkmaarSemi-noord dus!
quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:42 schreef SHE het volgende:
Ik mijn haar maar eens in de krul zetten. Uit solidaridad met die borsten-puppel en omdat om 5 uur een crewmeet begint op 5 meter van mijn huis
niet0z! ik woon in Leidenquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Als het maar wel een virtueel stukje cheesecake is, anders is het niet in accordance with our MAD PLANz!*sterk*
*high five met Chico*
Volgens mij woont bijna iedereen int zuiden des landsch trouwens, en ikke nie!
quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik zit het nu al uren uit te stellen om boodschappen te doen, maar ik ga NU!
En daarna een poging tot krullen doen. Beloofd.
Die crewmeet!Bang dat ze onverwachts aan komen waaien?
Weten ze waar je huis woont?
Of moet je er gewoon ook echt héén enzo?![]()
Oh my gawwwwd! Kan je niet nog even een plots opgekomen iets bedenken ofzo?quote:
Jeejquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Veel plezier chico! In het dichtbije Almere![]()
Dat ís zuidelijkquote:
dude, das een half uurtje van amsterdam, en drie kwartier van rotterdam...dat vind ik westelijk, centraal, maar niet zuidelijk. brabant enzo is vet ver weg!quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jeej. En ik ben weer terug. Was wel leuk, lekker klooien met camera en heb sowieso 1 hele mooie foto gemaakt
. Wanneer kom je langs trouwens?
[..]
Dat ís zuidelijk
Ik woon in Bleiswijk, wat dichter naar jou toe dus. En ik heb idd ook niet het idee dat ik zuidelijk woonquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:53 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dude, das een half uurtje van amsterdam, en drie kwartier van rotterdam...dat vind ik westelijk, centraal, maar niet zuidelijk. brabant enzo is vet ver weg!
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:01 schreef Abbadon het volgende:
Alkmaar....da's dan in het westen, I guess?
Mooi liedje![]()
nah, ik ben in een 80's buiquote:
Ik vind álles onder Utrecht zuidelijk. Want Utrecht is zo'n beetje centraalquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
Den Haag Zuidelijk?
waar ligt Maastricht dan? Aan de andere kant van de evenaar?
quote:
quote:
Den Haag onder Utrecht? Ehm...?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vind álles onder Utrecht zuidelijk. Want Utrecht is zo'n beetje centraal.
Haha okee!quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:15 schreef Greys het volgende:
Eet ze Abba!
Ik heb eindelijk Speculoospasta in de supermarkt gevonden!
Muisje, zal hem even PM-en, ik durfde hem niet meer in het topic te laten staan
Nu al eten?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:12 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
zo....en nu ga ik mijn ouders verblijden met mijn aanwezigheid bij het eten...
later, dames
Oh wacht even, je bedoelt als je de kaart pakt en er een lineaal langs legt?quote:
Weer fout?quote:
- Eerst ga je er nog naar toequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |