Hij stelt dit:quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat stond er niet. Als je een stuk niet begrijpt is het lastig om het aan te vallen...
[..]
Ik hoop het maar voor je.quote:Ik heb het niet weggestopt, maar in de jaren daarna in delen verwerkt. Maak je over mij maar geen zorgen.
[..]
Zorgvuldigheid boven alles. Ik ga nooit over een dag ijs..... Bij go hoop ik met iets goeds en spaakmakends te komen/quote:Proof me wrong. Doen. Niet vertellen dat je het ooit gaat doen. Dat is het kenmerk van mensen die de top nooit bereiken: die praten over daden. Maak die fout dus niet.
Nogmaals, wij hoeven niet te beargumenteren waarom een contract tussen twee partijen verboden moet worden.quote:Op zondag 21 december 2008 14:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Of liever gezegd: een zwaktebod bij gebrek aan argumenten.
Ja hey, verrek, dat is toch echt een hele andere samenleving heur!quote:Op zondag 21 december 2008 15:33 schreef qwerty_x het volgende:
dus inkomstenverschillen binnen bedrijven, steden, provincies en Nedrland ter discussie stellen mag
maar zodra we de belgische grens bereiken is het ineens anders
dan wordt het ineens "vuil" ?
Wat is de relevantie tussen het salaris van een topman en een werknemer. Die werelden horen net zo gescheiden te zijn.quote:Op zondag 21 december 2008 16:40 schreef Fajarowicz het volgende:
Leg dan uit wat de relevantie is om het salaris van een werknemer hier te vergelijken met een werknemer in Somalië terwijl het topic gaat over de financiele contrasten tussen verschillende functies (topman versus werknemer).
Precies.quote:Op zondag 21 december 2008 17:02 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Wat is de relevantie tussen het salaris van een topman en een werknemer. Die werelden horen net zo gescheiden te zijn.
Precies, die vraag valt wel binnen het topic. Je begrijpt het al.quote:Op zondag 21 december 2008 17:02 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Wat is de relevantie tussen het salaris van een topman en een werknemer.
Nu nog een antwoordquote:Op zondag 21 december 2008 17:12 schreef Fajarowicz het volgende:
[..]
Precies, die vraag valt wel binnen het topic. Je begrijpt het al.
Nou, niet echt. We discussieren al 29 topics lang met EG over het feit of het nu wel of niet zou moeten mogen om geld af te pakken van de 'rijkeren' en te geven aan de 'armeren'.quote:Op zondag 21 december 2008 17:22 schreef Fajarowicz het volgende:
In die zin al relevant dan men er al 29 afleveringen over aan het discussieren is.
Ja, maar niet als EG er op achteruit gaat en het globaal getrokken wordt.quote:Op zondag 21 december 2008 17:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, niet echt. We discussieren al 29 topics lang met EG over het feit of het nu wel of niet zou moeten mogen om geld af te pakken van de 'rijkeren' en te geven aan de 'armeren'.
Een beetje Robin Hood sprookje dus
Kan jouw onderbuik inmiddels zelf typen?quote:Op zondag 21 december 2008 14:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Ach, het Freudiaanse in je betogen druipt er vanaf. Tussen de regels door lees je heel veel de echte DS4.
Nee, jij bent hypocriet. Jij wil zelf NIETS inleveren voor een ander. NIETS.quote:Op zondag 21 december 2008 14:32 schreef EchtGaaf het volgende:
Probeer het nog maar gerust 80 keer, zuigert. Het antwoord heb ik klip en klaar gegeven. Maar jij bent wel erg selectief met die appels en peren. Je gebruikt het precies zoals het jou uitkomt.
Maar vooralsnog blijft het bij woorden. Ik wacht af: proof me wrong.quote:Op zondag 21 december 2008 14:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Zorgvuldigheid boven alles. Ik ga nooit over een dag ijs..... Bij go hoop ik met iets goeds en spaakmakends te komen/
Het gaat er om dat EG zelf geen cent minder wil.quote:Op zondag 21 december 2008 16:40 schreef Fajarowicz het volgende:
Leg dan uit wat de relevantie is om het salaris van een werknemer hier te vergelijken met een werknemer in Somalië terwijl het topic gaat over de financiele contrasten tussen verschillende functies (topman versus werknemer).
De relevantie is dat dat aantoont dat de discussies over inkomensverschillen zeer arbitrair en in hoge mate hypocriet zijn. Mensen hebben de neiging dergelijke discussies te beperken tot hun eigen voordeel:quote:Op zondag 21 december 2008 16:40 schreef Fajarowicz het volgende:
Kleinere verschillen binnen enkel Nederland? Of de gehele wereld?quote:Op zondag 21 december 2008 14:39 schreef EchtGaaf het volgende:
De crux is dat ik nu net voor kleinere verschillen pleit. Iedereen mag/moet het goed hebben. Het liefst even goed. Daar pleit ik voor.
Nee, ik heb helaas geen abonnement op de NRC.quote:Op zondag 21 december 2008 23:38 schreef Klopkoek het volgende:
Vraagje aan EchtGaaf: heb je de reconstructie van Fortis gelezen in het NRC van zaterdag?
Nou dat laatste is niet echt nodig en bovendien mij teveel eer. Het is niet nodig, meneer heeft zichzelf al gediskwalificeerd. Hoef ik het niet meer te doen. En natuurlijk gaat hij hier weer op reageren, nou ik zou zeggen DS4 herhaal je gerust nog eens dertig keer, maar het maakt je insteek niet minder kut op Dirk.quote:Echt wat voor jou. Kun je D$4 mee aanpakken
De Poolse arbeider die een hele andere sociale situatie leeft dan z'n Nederlandse collega.quote:Op zondag 21 december 2008 21:21 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
- de Poolse arbeider vergelijkt zijn salaris met die van zijn Nederlandse collega en vindt dat hij te weinig verdient.
Verdorven, bedorven......verrot.quote:Op maandag 22 december 2008 21:32 schreef Klopkoek het volgende:
EchtGaaf, ik kan je aanraden het te lezen. Er staat bijvoorbeeld in dat Verwilst met tegenzin zich ging bemoeien met ABN Amro. Uiteindelijk deed hij het wel maar kocht op kosten van de vennootschap een pand op de Herengracht waar uiteraard hij in zijn eentje in ging wonen (twee dagen in de week was hij daar aanwezig).
Om slechts een voorbeeldjete noemen.
Nee, iedereen lekker z'n gang laten gaan. Wordt het nog eens gezellig ...quote:Op zondag 21 december 2008 15:28 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nogmaals, wij hoeven niet te beargumenteren waarom een contract tussen twee partijen verboden moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |