Je kunt wel alles voelen en als je bij d'r mond komt er een stuk tape overheen plakkenquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In het donker kun je haar niet zien, maar wel horen.
Vreselijke zeikplaat net zoals Beast en Adele.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vreselijkste aanstellerige kutnummer wat ik ooit heb gehoord.
Ongelovelijk naar, nep en vooral.
Schrijven is kennelijjk wat anders dan uitvoeren.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:33 schreef Seam het volgende:
[..]
Damien schrijft juist ontzettend oprecht nummers
quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hey Hans, ouwe trucker!quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vreselijke zeikplaat net zoals Beast en Adele.
Op die manier heb ik al een hele tijd gemist hoe die ZEKUR OUWE!! reclame ging. Ik had de radio toch wel redelijk vaak aan tijdens de reclames, maar ik wist nooit waar iedereen het over had. Tot vandaagquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Maar ik weet zelf niet precies hoe.
Vorig jaar welquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:34 schreef Shadow_NL het volgende:
Komen de dj`s nooit op fok kijken?
De .NL domeinnaam is tevens de nickname van diegene hier (Piles dus).quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zegt mij niks met al die klonen en weet ik het allemaal . . .
Heb ik nog niet eens gezien maar was het wat? Nog over de Grote Markt gelopen ? is de moeite waard want het is daar weer bijzonder sfeervol. Eigenlijk gaat er niets boven Groningen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Grunn? Zondag nog geweest. Die expo van Waterhouse in 't museum
![]()
.
Liever dat dan één of andere hip-hoppende rapper die mij in geuren en kleuren verteld dat 'ie m'n zusje heeft geneukt, m'n beste vriend heeft neergeschoten en m'n meissie heeft verkracht waarbij er een Jan Papparazzi achtig figuur de hele tijd loopt te verkondigen dat ik dit moet uitchecken. Nee, dank je . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:31 schreef cosmick het volgende:
* JJH switch weer van radio naar TVquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ah. En we zijn er weer bij op tv.
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op die manier heb ik al een hele tijd gemist hoe die ZEKUR OUWE!! reclame ging. Ik had de radio toch wel redelijk vaak aan tijdens de reclames, maar ik wist nooit waar iedereen het over had. Tot vandaag
Trustenquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:38 schreef peaceman het volgende:
Mensen, ik ga pitten... truste allemaal en tot morgen.![]()
Nee, bij de BIOS geparkeerd, naar 't museum (als je het interesseert en leuk vindt, echt ge-wel-dig, grootste collectie Waterhouse van Europa!) en toen naar vrienden.. van de week nog ff naar de stad zelf is de bedoeling. Groningen is erg leuk iddquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb ik nog niet eens gezien maar was het wat? Nog over de Grote Markt gelopen ? is de moeite waard want het is daar weer bijzonder sfeervol. Eigenlijk gaat er niets boven Groningen.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:38 schreef Marc63 het volgende:
Ik herinner me nu ook weer die keer dat Gerard en Michiel Bert en Ernie nadeden bij het wakker maken
Ja nee, da's ook niks. Maar da's van het ene uiterste in het anderste natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Liever dat dan één of andere hip-hoppende rapper die mij in geuren en kleuren verteld dat 'ie m'n zusje heeft geneukt, m'n beste vriend heeft neergeschoten en m'n meissie heeft verkracht waarbij er een Jan Papparazzi achtig figuur de hele tijd loopt te verkondigen dat ik dit moet uitchecken. Nee, dank je . . .![]()
Terusten. Groeten aan je wederhelftquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:38 schreef peaceman het volgende:
Mensen, ik ga pitten... truste allemaal en tot morgen.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |