Ik denk dat ze ff gewacht hebben totdat Ned3 ook erbij was.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:26 schreef Sirolf het volgende:
WTF... opeens midden in het uur Headlines?!
pas vanaf X en Y hoorquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik dacht dat Coldplay dat meestal zelf al deed....
quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar merk je niks van in het donker.
Alles van Damienquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:29 schreef Shadow_NL het volgende:
9 Crimes wat een geweldig mooi nummer is dat toch.
Effe de radio iets harder zetten :p
Nope.. de helft van A rush of blood is ook matig tot slecht (inclusief Clocksquote:
In het donker kun je haar niet zien, maar wel horen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar merk je niks van in het donker.
Vreselijkste aanstellerige kutnummer wat ik ooit heb gehoord.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:29 schreef Shadow_NL het volgende:
9 Crimes wat een geweldig mooi nummer is dat toch.
Effe de radio iets harder zetten :p
Kijk eens naar de url.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:31 schreef ThunderChild het volgende:
Effetjes een vraagje: wie is degeen die achter die reeksen zit ??
Nee hoor. Ik vind haar ook irritant en weinig boeiend.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:29 schreef T3hTommay het volgende:
Ben ik de enige die die Merel godsgruwelijk irritant - en lelijk- vindt?
Zegt mij niks met al die klonen en weet ik het allemaal . . .quote:
Damien schrijft juist ontzettend oprecht nummersquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vreselijkste aanstellerige kutnummer wat ik ooit heb gehoord.
Ongelovelijk naar, nep en vooral.
Heb ik geen SR voor nodig, heb ik sowieso als ik weekend heb.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:32 schreef Shadow_NL het volgende:
Serious Request is echt slecht voor mijn dag en nacht ritme.
Vorig jaar ook echt elke dag tot 3 uur - half 4 ofzo gekeken en dan werd ik pas weer rond 2 uur wakker.
Ben bang dat het dit jaar weer hetzelfde wordt.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik denk dat jij Jay-Z psygisch hebt uitgeschakeld.
PM me hoe je dit hebt gedaan.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:31 schreef ThunderChild het volgende:
Effetjes een vraagje: wie is degeen die achter die reeksen zit ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |