Vind ik niet. Maar jij hebt al hun platen ook niet denk ikquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is hun beste plaat. No doubt about that.TLSP
Ik heb helaas een flink stuk gemist vandaag, maar wat ik ervan heb gehoord vond ik best leuk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:52 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Mensen! Is jullie de eerste dag een beetje bevallen?
Jawel hoor. Coen en Paul moeten nog effetjes hun draai vinden, maar voor de rest luisterd en kijkt het lekker weg (which reminds mequote:Op vrijdag 19 december 2008 22:52 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Maak er zelf eentje aan zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:56 schreef Tourniquet het volgende:
Wordt er ook weer een lijstje bijgehouden welke platen wij hebben aangevraagd en wanneer ze zijn gedraaid?
Houdoequote:Op vrijdag 19 december 2008 22:54 schreef Brennel het volgende:
Lieve mensen, veel plezier nog, ik ga slapen![]()
Truste!
quote:
Hier reageerde ik op, had alleen geen zin om de quote knop in te drukken, ik slaap voorlopig nog niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:54 schreef Brennel het volgende:
Lieve mensen, veel plezier nog, ik ga slapen![]()
Truste!
Wahaah, alwééér dronkend!quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:57 schreef -Hans- het volgende:
Pizza / vermoeidheid en bier.. het is een slechte combi. De letters bewegen weer alle kanten op.
oohh okay.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:57 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Hier reageerde ik op, had alleen geen zin om de quote knop in te drukken, ik slaap voorlopig nog niet.
Wat minder posten, dat helpt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:57 schreef -Hans- het volgende:
Pizza / vermoeidheid en bier.. het is een slechte combi. De letters bewegen weer alle kanten op.
Domien! t is hardstikke leukquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:52 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Heb je ook in de juiste volgorde gewerkt eerst pizza , toen bierquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, maar echt scherp niet meer.. [ afbeelding ]
O ja, als je ervoor kan zorgen dat niet steeds dezelfde headlines om het uur herhaald worden, dan zou ik je zeer erkentelijk voor wezen . . .quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:52 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Eerst pizza en toen bier. uiteraard.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb je ook in de juiste volgorde gewerkt eerst pizza , toen bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |