Zeker wel!! Er werd zelfs nog ingezoomed op mn vriendin!quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat leuk!! heb je nog gezwaait naar ons
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nina is wel beter geworden ja ;P. Maar sweet was ze altijd al.
Voorzover ik dat kan horen en zien natuurlijk.
Me 2.. inderdaad niet teveel lezen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tja de bekende reacties. Ik vind dat sfeertje met dat huis gewoon erg leuk
In dat geval loop ik zelf wel even naar de koelkastquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gerard Ekdom zou hebben gezegd: Ik zal kijken wat ik voor je kan doen !
zou een keer wat aangedaan moeten worden, bij mensen die het niet kunnen beheersen stel je maar een drempel in.quote:
hej die domienquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:52 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Mensen! Is jullie de eerste dag een beetje bevallen?
Ik zat eigenlijk op die reactie te wachten, ik vond het in ieder geval gelijk opvallen...quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Valt natuurlijk iets over te zeggen dat het jou opvalt, natuurlijk![]()
Erase and rewindquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik haat Love Fool.. klote plaat. Nina is wel goed
Domien !quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:52 schreef DomienVerschuuren het volgende:
He mister Verschuren Verschuren.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:52 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Is misschien wel de snelste optiequote:Op vrijdag 19 december 2008 22:53 schreef Krambo het volgende:
[..]
In dat geval loop ik zelf wel even naar de koelkast
Vanavond zijn de platen veel beter dan overdag en de sfeer in het huis lijkt daardoor ook beter te worden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:52 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:54 schreef Brennel het volgende:
Lieve mensen, veel plezier nog, ik ga slapen![]()
Truste!
Trusten !quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:54 schreef Brennel het volgende:
Lieve mensen, veel plezier nog, ik ga slapen![]()
Truste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |