Kom op! Weg met het bier (quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:57 schreef -Hans- het volgende:
Pizza / vermoeidheid en bier.. het is een slechte combi. De letters bewegen weer alle kanten op.
Erg irritant inderdaad... Annemieke die voor de 1000e keer verteld dat het inmiddels donker is geworden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:59 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
O ja, als je ervoor kan zorgen dat niet steeds dezelfde headlines om het uur herhaald worden, dan zou ik je zeer erkentelijk voor wezen . . .![]()
gewoon blowen en thee met veel suikerquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Kom op! Weg met het bier (), Red bull open, en de nacht doorgaan
.
Die troep drink ik echt niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Kom op! Weg met het bier (), Red bull open, en de nacht doorgaan
.
op de radio heb ik gewoon nieuwsquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg irritant inderdaad... Annemieke die voor de 1000e keer verteld dat het inmiddels donker is geworden.
Ik hoop het niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:00 schreef Krambo het volgende:
Shit alweer een herhaling van de update, dat gaat toch niet de hele nacht en dag door he?
Ik nu ook.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
op de radio heb ik gewoon nieuws
Heb even teruggelezen, maar dat was DARE.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
er is wel een Gorillaz langsgekomen, weet alleen niet welke.
Gewoon met een pilsje dus?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:02 schreef jakkop het volgende:
Ben ik weer.Met een goudgele pretcilinder
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Annemieke die voor de 1000e keer verteld dat het inmiddels donker is geworden.
Oud nieuws. Hebben al wat sinds afgelopen zomerquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:03 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)betrapt__.html?p=1,2
Creepy héquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:05 schreef Treezz het volgende:
[..]
Creepy hé![]()
ik ga .. mensen daaáááág
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:05 schreef Treezz het volgende:
[..]
Creepy hé![]()
ik ga .. mensen daaáááág
Trusten !!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:05 schreef Treezz het volgende:
[..]
Creepy hé![]()
ik ga .. mensen daaáááág
Trusten!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:05 schreef Treezz het volgende:
[..]
Creepy hé![]()
ik ga .. mensen daaáááág
Omg...! weekend maar even wat rustiger aandoen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hans morgen niet schrikken als je in de fokstats op 500+ posts staat voor vandaag, je zit op gemiddelde van 60posts per topic
Hooooi!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:05 schreef Treezz het volgende:
[..]
Creepy hé![]()
ik ga .. mensen daaáááág
En dit mis je dan als je via de webcam kijkt. Straks maar radio luisteren, anders mis ik echt 10 minuten radioquote:
Radio ftw! De webcam en tv worden pas interessant als er een gast komt o.i.d.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:07 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En dit mis je dan als je via de webcam kijkt. Straks maar radio luisteren, anders mis ik echt 10 minuten radio. Zij zijn nu pas bij de studio met die klas. Schiet niet op.
als het nou een goed nummer was met mensen die konden zingen was het nog wat , maar het was weinig soeps bij die jongen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:07 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En dit mis je dan als je via de webcam kijkt. Straks maar radio luisteren, anders mis ik echt 10 minuten radio. Zij zijn nu pas bij de studio met die klas. Schiet niet op.
Beetje jammer he?Al blijft Annemieke wel leuk om naar te kijken natuurlijkquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:07 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ben het nog niet met je eens. Het is anders dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Nee dit jaar gaat de minste worden tot nu toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |