Vandaar dat dit topic ONZ nachtbagger wordquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
En jij mag geen topics meer openen. Dat je het maar weet, poepie.
Jij bent ook wel een lekker geyl ventje heurquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij hebt niets te verklaren, scheer je weg of je polsen.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Jojoortje is toch een kloon van Paul?
Oh noquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Jojoortje is toch een kloon van Paul?
Ken je "bananenpret"?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ken wel dat filmpje van een meisje met een kut en een mobieltje.
Meisje met een kut en noten nog niet gezien!
Of mijn zaad natuurlijkquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij meisje, jij bent mijn zaad waard.!.
Die met die handdoek om voor de webcam gaat zitten?quote:
Ik kan hem nog niet vinden op youtube. Komt er op neer dat er een auto gevouwen wordt uit karton met een tof melodietje erbij. Die met die Ferrari's had iemand anders al voor me opgenomen. Dat kwam overigens wel goed uit; ik moet zelf namelijk zo weg.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whehehehe, Karl toch.
Welke reclame? Die ene met die Ferrari's? Heb je die opgenomen?
En hij is met jouw boem-dikkie zwaard tot ridder gedooptquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk dat zarGon stiekem het Arabische aangetrouwde achterneefje van Dutroux is.
Dat transformer filmpje van de gast?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan hem nog niet vinden op youtube. Komt er op neer dat er een auto gevouwen wordt uit karton met een tof melodietje erbij. Die met die Ferrari's had iemand anders al voor me opgenomen. Dat kwam overigens wel goed uit; ik moet zelf namelijk zo weg.
De reclame die jij beschrijft is best oud, toch?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan hem nog niet vinden op youtube. Komt er op neer dat er een auto gevouwen wordt uit karton met een tof melodietje erbij. Die met die Ferrari's had iemand anders al voor me opgenomen. Dat kwam overigens wel goed uit; ik moet zelf namelijk zo weg.
Lekker op dreefquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij meisje, jij bent mijn zaad waard.!.
Welke bedoel jij, als hij oud is kun je hem vast vinden op youtube. En nee, niet die transformer.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
De reclame die jij beschrijft is best oud, toch?
Ja, die met die handdoek dus. Whehehe! Hoe heet ze ook alweer? Dutch Sabrina ofzo?quote:
Jojoortje?! Nu loop ik al een paar topics naar je te zwaaien en je bent zulks een trut door niet terug te zwaaienquote:
Je kent hem! 2005,quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, die met die handdoek dus. Whehehe! Hoe heet ze ook alweer? Dutch Sabrina ofzo?!
Sorry, die van mij was een ander merk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Welke bedoel jij, als hij oud is kun je hem vast vinden op youtube. En nee, niet die transformer.
zulks??quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:14 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Jojoortje?! Nu loop ik al een paar topics naar je te zwaaien en je bent zulks een trut door niet terug te zwaaien![]()
Mijn moeder is vorige week overledenquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
Doe eens even normaal. Dadelijk is die kreupele de onschuld voorbij, terwijl we zijn moeder plechtig hadden belooft hem niet bloot te stellen aan erotisch getint materiaal voor twaalven.
Kut grap.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:19 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Mijn moeder is vorige week overleden![]()
Ja, sorry, was een beetje onfatsoenlijk van mij. Maar jij maakt gevoelens los bij mij die anderen niet losmaken.quote:
Had ze maar moeten slikken, vuige trut.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:19 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Mijn moeder is vorige week overleden![]()
Krentenbol welquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, sorry, was een beetje onfatsoenlijk van mij. Maar jij maakt gevoelens los bij mij die anderen niet losmaken.
Heb ik jou wel eens verteld over de grappen die mijn vriendin met haar kut uit kan halen? Nee? Een volgende keer dan misschien.quote:
Dat zei die ene oom ook altijdquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Had ze maar moeten slikken, vuige trut.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb ik jou wel eens verteld over de grappen die mijn vriendin met haar kut uit kan halen? Nee? Een volgende keer dan misschien.
mindermutsig apedinges hetemeel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
PM je mailadres maar, mag jij hem ook zien. Heeft een kek achtergrondmuzakje.
Ja dat muzakje is leuk ja, die banaan vind ik ook wel lekker *smek-smek*quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
PM je mailadres maar, mag jij hem ook zien. Heeft een kek achtergrondmuzakje.
Oe! Cammen. Ik ben heet!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
mindermutsig apedinges hetemeel.
Sent.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
mindermutsig apedinges hetemeel.
Whehehe, kutscheetjes.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb ik jou wel eens verteld over de grappen die mijn vriendin met haar kut uit kan halen? Nee? Een volgende keer dan misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |