Ik denk dat je geloofwaardigheid inmiddels wel tot 0 is gezakt. Zie mijn signature.quote:Op maandag 29 december 2008 17:43 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ah, we hebben een joris luijendijkje in de zaal
quote:
Die link werkt ook niet goed, het is een post van Ghazi.quote:Op maandag 29 december 2008 21:59 schreef sp3c het volgende:
doe ff niet zo debiel
die link brengt me naar de OP, ik weet niet wat je probleem is
doe een beetje duidelijk
Ik vind het weinig schokkend.quote:Op maandag 29 december 2008 21:32 schreef Ghazi het volgende:
Israël moet op de een of andere manier vernietigd worden. Dat is de enige manier om een einde aan het geweld te maken. De zionisten eruit, de plaatselijke niet-zionistische joden (mogen) blijven. Palestijnse vluchtelingen keren terug, en leven samen met plaatselijke joden onder één staat: Palestina.
h ttp://forum.fok.nl/topic/1235652#64478761quote:Op maandag 29 december 2008 21:59 schreef sp3c het volgende:
doe ff niet zo debiel
die link brengt me naar de OP, ik weet niet wat je probleem is
doe een beetje duidelijk
Het is in elk geval duidelijk wat hij van mevrouw Duisenberg vindt.quote:Op maandag 29 december 2008 23:19 schreef voyeur het volgende:
het topic wordt er niet beter op
Moet dit echt allemaal mogen?
nee dat moet nietquote:Op maandag 29 december 2008 23:19 schreef voyeur het volgende:
het topic wordt er niet beter op
Moet dit echt allemaal mogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |