lol. nee! ok stop even. ik bedoelde of zei dat ook niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
en daar zegtie dat ik meer voor hem moet doen???
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:08 schreef sp3c het volgende:
ik wou zeggen, anders vond ik jouw eigenlijk helemaal niet zo'n goeie gozer ...
hij heeft een griepje.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:09 schreef sp3c het volgende:
dat hij zich niet goed voelt hoor ik nu ook voor het eerst trouwens
oooooooooooow zooo0ooooquote:
Ik in elk geval niet. Ik zou me rot schamen met zo'n naam.quote:
Oh dan weet ik het al. Maar dan ga ik het niet zeggen.quote:
hoe ziet virtuele kippensoep er uit?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
oooooooooooow zooo0oooo
hoe moet ik hem daar nou mee helpen, kippensoep brengen???
is het al begonnen dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:30 schreef sp3c het volgende:
zijn jullie al klaar met catfighten ofzo?
jouw pm? je bent een gekke fire starterquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:31 schreef sp3c het volgende:
zoalshetis noemde mutant01 een viswijf via pm!!
Nee, ook niet. Maar zoiets dachten er wel meer. Er zijn meerdere keren klonen van mij geweest waarvan in de slowchat werd beweerd dat het X-Ray was.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:29 schreef Mutant01 het volgende:
Flauw hoor jongens. Ik dacht zelf nog aan X-Ray. Of was dat nou ook een kloon van Lemmeb.
dat dacht ik ook van kastanova.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:34 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Maar zoiets dachten er wel meer. Er zijn meerdere keren klonen van mij geweest waarvan in de slowchat werd beweerd dat het X-Ray was.
X-Ray liep echter al veel langer op dit forum rond dan ik. Maar volgens mij is hij nu echt verdwenen.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:31 schreef sp3c het volgende:
zoalshetis noemde mutant01 een viswijf via pm!!
De aanpassing dateert van 16 december, je laatste note is ouder dan die datum. Met andere woorden: er is geen note geplaatst vanwege de aanpassing van die post. Misschien kun je via andere wegen een antwoord van Danny krijgen. Geen van de NWS-moderators weet het. Ik zal het even achter neerleggen; misschien dat Danny het daar leest.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:03 schreef Loedertje het volgende:
Willen jullie in m'n notes kijken waarom Danny mijn posting heeft aangepast?
Met het antwoord van Paddy kan ik weinig.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:34 schreef Lemmeb het volgende:
X-Ray liep echter al veel langer op dit forum rond dan ik. Maar volgens mij is hij nu echt verdwenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |