quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:18 schreef gateway het volgende:
merel heeft wel hyves, maar je moet vriendje van haar zijn om alles te mogen bekijken
http://mereeelll.hyves.nl/
miranda is vreselijk, leaf isquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja, klinkt niet echt als een heel geslaagde combi..
Ik vind het beiden heel erg kud.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
miranda is vreselijk, leaf is
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:19 schreef Sjimmie het volgende:
Me(e)r(el):
Hyves: http://mereeelll.hyves.nl/
Breda Vandaag: http://www.bredavandaag.n(...)haar-pyama-uitzoeken
dus je wordt ook nog soort van gescreend?quote:In eerste instantie was Margot kanshebber om een nachtje in het Glazen Huis te slapen. Waarom ben jij uiteindelijk uitgekozen?
“Ik zit ook in het organisatiecomité. We zijn allemaal getest op onze stem en ik had een betere radiostem dan Margot.”
Geen ideequote:Op vrijdag 19 december 2008 21:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
Wie is er eigenlijk begonnen met die Maja de Bij-berichten? Dat heb ik ook gemist.![]()
Ze moeten inderdaad nog even warm draaien. Als ze straks radio moeten maken na weinig slaap te hebben gehad en met een lege maag dan komen ze misschien wel los. Ik hoop wel op positief los.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:20 schreef Treezz het volgende:
Ik denk dat paul en coen nog in moeten komen., ze zijn niet echt grappig![]()
en ik mis die jingles , zoals de cowbells en al die andere dinger![]()
ze moeten iets spelletjes hebben.. ze vervelen zich volgens mij erg
verders,.. ik heb nog geen hoogtepunt meegemaakt vandaag
Kijk er niet eens vreemd van op. Er zit ook een aardige kop op wat natuurlijk ook niet geheel onbelangrijk is.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:22 schreef gateway het volgende:
[..]
[..]
dus je wordt ook nog soort van gescreend?
Als je goeie muziek hebt, dan kan dat best aardig klinken . . .quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
dat klinkt goed net als de AM in de jaren 60![]()
idd..quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze moeten inderdaad nog even warm draaien. Als ze straks radio moeten maken na weinig slaap te hebben gehad en met een lege maag dan komen ze misschien wel los. Ik hoop wel op positief los.
Vreselijk verslavend, maar wel een leuke verslaving.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:23 schreef Treezz het volgende:
[..]
idd..
ik hoop het zo.. tis wel verslavend![]()
is miranda van de EEEOOOOOOOO ?
Als je 'n herhaling van vorig jaar wilt, er zijn dvd's van. Dan kun je beter dat gaan kijken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:20 schreef Treezz het volgende:
Ik denk dat paul en coen nog in moeten komen., ze zijn niet echt grappig![]()
en ik mis die jingles , zoals de cowbells en al die andere dinger![]()
ze moeten iets spelletjes hebben.. ze vervelen zich volgens mij erg
verders,.. ik heb nog geen hoogtepunt meegemaakt vandaag
Nou ja, met alle respect maar die andere twee die er nog om streden vielen niet in die categorie.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kijk er niet eens vreemd van op. Er zit ook een aardige kop op wat natuurlijk ook niet geheel onbelangrijk is.
*eens. Ongetwijfeld heel erg leuke mensen, maar Merel stak er toch wel bovenuit.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, met alle respect maar die andere twee die er nog om streden vielen niet in die categorie.
haar programma blok is van de EO.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:23 schreef Treezz het volgende:
[..]
idd..
ik hoop het zo.. tis wel verslavend![]()
is miranda van de EEEOOOOOOOO ?
ah, die heeft geen prettige stem om naar te luisterenquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vreselijk verslavend, maar wel een leuke verslaving.
Jups, die van de EEEOOO.
Is er iemand die 't wel weet?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geen idee
Ik stel voor dat we voor morgen een ander tekenfilm figuurtje nemen . . .![]()
Volgens mij hebben ze binnen dat CingelCollege gekeken wie er mag, aangezien de organisatie van dat feest uit meerdere mensen bestond.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kijk er niet eens vreemd van op. Er zit ook een aardige kop op wat natuurlijk ook niet geheel onbelangrijk is.
Jammer, want de originaliteit begint nu toch wel in te zakken . . .quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik denk dat die Maja de Bij-berichten nog wel 'n paar dagen gaan duren..![]()
Sowieso zijn er maar heeeeeel weinig vrouwen die een prettige radiostem hebben, imo. Moet je eens luisteren naar Barbara. Dat is helemaal een ramp. Annemieke en Roos zijn nog wel te doen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:26 schreef Treezz het volgende:
[..]
ah, die heeft geen prettige stem om naar te luisteren![]()
zo eo'achtig
Paul kijkt scheel.. of niet?
coen isals ie lacht
Denk dat ze bij 3FM wel wat anders te doen hebbenquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze binnen dat CingelCollege gekeken wie er mag, aangezien de organisatie van dat feest uit meerdere mensen bestond.
Lijkt me apart als ze dat vanuit 3FM hebben gedaan.
hej dat heb ik niet ge-smstquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:29 schreef gerbenp het volgende:
Even mijn caps testen in WMP, vlc vreet meer merk ik..
[ afbeelding ]
In April is ze weer terug.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:30 schreef Treezz het volgende:
Barbara =..
die heeft zwangerschapverlof![]()
die deur bel moet gaan...
Alweer ??quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:30 schreef Treezz het volgende:
Barbara =..
die heeft zwangerschapverlof![]()
die deur bel moet gaan...
't Lijkt me ook niet al te fijn, zo strak tussen je benen.quote:
Echt vreselijk gewoon.. Het is inderdaad dat het voor een goed doel is..quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
't Lijkt me ook niet al fijn, zo strak tussen je benen.Maar goed, alles voor 't goede doel.
Dat gaat volgens mij echt nog wel gebeuren.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, het is wachten tot iemand daar vol op z'n bek gaat.
Wil graag dan wel de caps ervan hebben.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, het is wachten tot iemand daar vol op z'n bek gaat.
Kan je dan niet je TV / Radio aan zetten? Dat scheelt weer bandbreedte.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:36 schreef Mokus het volgende:
Ik waan me 10 jaar terug. Het internet is hier zo traag dat ik niet eens zonder onderbrekingen naar een 22kbs stream kan luisteren.
En nee, het is geen telefoon modem, maar draadloos breedsmalband
Ging het vanmorgen nog wel goed, want het is best goed te doen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:36 schreef Mokus het volgende:
Ik waan me 10 jaar terug. Het internet is hier zo traag dat ik niet eens zonder onderbrekingen naar een 22kbs stream kan luisteren.
En nee, het is geen telefoon modem, maar draadloos breedsmalband
Nee joh, daar horen videobeelden bij!quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Wil graag dan wel de caps ervan hebben.
Nog Beterquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, daar horen videobeelden bij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |