abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 december 2008 @ 22:40:18 #51
144006 chacama
Ondernemend!
pi_64263212
Dan moet het in elk geval gezellig geweest zijn, als PM op de Sinas al vergeten is wat er zaterdag gezongen is

Simon
pi_64330475
Mijn kind luistert vandaag voor geen meter.. ik word er gestoord van.
Vanmorgen had ze een banaan gepakt [sub]dat mocht van mij[sub] en ze ging 'm zelf schillen. Ik had gevraagd of ze de schillen dan in de prullenbak wilde gooien, ze kijkt me aan en smijt zo de schil op de grond... Toen moest ze plassen, kijkt ze me aan zegt ze: zo ik ga lekker in mijn broek plassen. Uiteindelijk heeft ze dat niet gedaan. Toen was het tijd om aan te kleden.. meehelpen. ECHT NIET. Buiten heeft ze alleen maar lopen zeuren. Na het slapen waren opa en oma er en toen was ze poeslief. Opa en oma weg en ja hoor, weer zeiken, zeuren, zanniken..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator woensdag 24 december 2008 @ 19:46:24 #53
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64335832
Zo zijn er meer deze maand Vicky, zie het stoomafblaastopic

Chaca hoe gaat het met Maud?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_64341893
Herkenbaar Vicky.

Emma klaagt alweer over pijn bij het plassen, nouja klagen, ze schreeuwt van de pijn als ze plast
Ik snap er echt niks van, vorige week was het ook maar danmaar 1 keer.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_64372663
De volgende morgen was het weer over
Het zou kunnen komen van de pamper die ze aanheeft tijdens het slapen op het kdv maar dat vind ik dan wel weer een heftige reactie.
pi_64372879
jelief gebruik je de zelfde merk luiers als het kdv? of heeft ze dit altijd gehad met de luiers van het kdv?
mama van 3 kids!
pi_64373707
Op het kdv zijn ze sinds een paar maanden overgestapt op pampers ipv Etos. Thuis gebruiken we al jaren Etos en dat heeft nog nooit problemen gegeven. Wel heb ik al eens gemerkt als we dan toch pampers hadden dat ze rode billen had. Dat ze er op reageert wist ik dus al maar ik dacht dat die enen luier wel mee zou vallen. Ze hoeft de komende 10 dagen niet naar het kdv dus als het nu nog eens is dan is het dus niet van de luier.
pi_64374178
mijn dames hebben ook beide uitslag van de pampers. ik gebruik zelf de kruidvat luiers.
ik vind die pamper echt bagger. voor je het weet zijn ze doorgelekt.
zo was ik vlak voor ik naar huis ging bij mijn ouders(die halen altijd pampers omdat hun kleinkinderenn het beste verdienen ) verschoond en thuis aangekomen was ze door de luier heen tewijl het nog geen 40 min. rijden is.
ook altijd rodebillen en rode schaamstreek zo zielig.
mama van 3 kids!
pi_64374247
Hier ook altijd uitslag van pampers
  vrijdag 26 december 2008 @ 12:51:51 #60
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_64374334
Hier ook eentje die niet tegen pampers kon

Nog maar 4 daagjes , kan iemand niet die tijd stilzetten die tijd gaat me veel te hard
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_64374370
Hier juist niet van pampers, maar van huggies. OOit eens zon proefpakket van gehad.
Hier gewoon de lidl luiers, bevalt goed.
pi_64374387
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 12:51 schreef _evenstar_ het volgende:
Hier ook eentje die niet tegen pampers kon

Nog maar 4 daagjes , kan iemand niet die tijd stilzetten die tijd gaat me veel te hard
bij jou ook al, hier ook nog maar 4 dagen dan mag ze echt een peuter genoemd worden, mijn kleine meis weg
mama van 3 kids!
  vrijdag 26 december 2008 @ 12:55:28 #63
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64374422
Wij gebruiken alleen pampers, en ik ben er heel tevreden over maar in het begin vond ik die van de kruidvat beter.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_64377237
Ik heb nu weer pampers luiers. Ze zijn mij altijd goed bevallen bij de eerste. Op het KDV hebben ze ook pampers, nooit problemen gehad. Apart hoe verschillend kindjes erop reageren.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_64377380
Ik ken wel verhalen van ouders die echt alle merken uitgeprobeerd hebben en dan uiteindelijk bij een van de goedkopere uitkomen. En dus ook kindjes die alleen bij een bepaald merk luiers geen uitslag hebben.
En pampers vind ik te laag en te snel vol met plas en ze stinken ontzettend als er eenmaalin geplast is.
Maar goed hebben we niet nog ergens een luiertopic?
Evenstar nog 4 daagjes
pi_64394272
quote:
Op woensdag 24 december 2008 19:46 schreef Lois het volgende:
Zo zijn er meer deze maand Vicky, zie het stoomafblaastopic

Chaca hoe gaat het met Maud?
Goed. Je merkt wel aan d'r het impact heeft gemaakt op d'r. Ze heeft echt last van verlatingsangst. Of papa of mama moet in beeld zijn, anders is het huilen. Slapen gaan gaat wel goed overigens, dus daar heeft ze geen last van. Maar zoals gisteren bij mijn schoonfamilie heeft ze de eerste 2 uur of bij mij of bij F. gezeten. En toen ze eindelijk lekker ging spelen was het bijna onder de stoel van F. Ach, ze komt er wel. Hoest wel nog steeds, maar niet zo diep.

Oh, en ook hier rode billen van pampers....
pi_64411199
Emma is uit bed want ze heeft weer eens honger. Mike zit muiswinkel en van Vleuten te kijken. Emma merkt op: Hé dat is in de schouwburg!
Mike vraagt waarom dat zo is volgens haar.
"nou kijk het is niet echt!"
-maar die bankjes zijn toch wel echt?
" jawel maar de boom niet!"

*trots is*
pi_64456157
Waarom?
Waarom?
Waarom?
Wat doe jij?
Waarom?
Waar ga je naartoe?
Waarom?
Wat eet jij?
Waarom?

AAARRGGHHHHHHHHHHHHHHH

hoe lang duurt dit?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 29 december 2008 @ 09:16:16 #69
144006 chacama
Ondernemend!
pi_64456218
Emma, wat goed van jou... ga je vaker naar de schouwburg?

@Fuente Tot ze 16 zijn.... nee, hoor...

Antwoord: WAT DENK JE ZELF???? (OH, maar dan niet zo hard, als ik de eerste keer deed uit pure frustratie)
  maandag 29 december 2008 @ 09:18:25 #70
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64456251
Waarom...
Waarom...
Waarom...
Hoe komt ...
Waar is papa/oma/opa/oom W/enz
Waarom...
Waarom...
Hoe komt...

Fuente, vertel jij even wanneer het over is bij Sara?
Het helpt hier wel om zo veel mogelijk antwoord te blijven geven en het niet af te kappen of terug te vragen 'Nou, waarom is dat denk je?' en dan krijg ik er meestal een uitstekend antwoord op terug! Succes
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_64456324
Whahaha Chaca, ik vraag regelmatig aan Sara: wat denk je zelf dat ik aan het doen ben? Hoe ziet het eruit?
En dan antwoord ze of met: Dat weet ik niet.
Of je krijgt dit soort conversaties:
Sara: Wat doe jij?
Mama: wat denk je Sara, hoe ziet het eruit?
Sara: Jij doet afwassen!
Mama: goed zo, dat klopt
Sara: Waarom?
Mama: wat denk je Sara?
Sara: Het is vies!
Mama: Goed zo, daarom!
Sara: Waarom?
Mama: Waarom wat?
Sara: Waarom is het vies?

Sjucht

Saffier, thnx, jij ook he Uiteindelijk komt het allemaal wel weer goed
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 29 december 2008 @ 09:25:13 #72
144006 chacama
Ondernemend!
pi_64456384
, maar wat als je antwoorden op zijn.... jeetje wat weet ik dit nog goed van bij Fleur, Maud doet het nog niet. Die is net bezig met korte zinnetjes. Mama, koekke ashje.

Toen bij Fleur heb ik eerst geprobeerd uit te leggen waarom er gras is, om vervolgens uit te leggen waarom het dan groen is.... en vervolgens heb ik dus echt uit wanhoop geroepen wat denk je zelf... en het antwoord: omdat bloemen al gekleurd zijn, daarom is gras groen.
  maandag 29 december 2008 @ 10:49:10 #73
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64458028
Hier is alles Nee. Hij zwaait dan druk met zijn armen alsof ie een boze tovenaars-spell doet.
Soms druk ik hem gauw een soepstengel in zijn hand, dan heb ik tenminste echt wat te lachen . Of ik ga hem heel idioot nadoen, dan lacht hij vaak zelf ook.
Afgelopen dagen heb ik een aantal Mohammed Ali-vuistslagen tegen mijn gezicht gehad. Minder leuk maar het kwartje zal een dezer dagen wel vallen want papa past ook wat meer op. Alleen, het lijkt alsof hij zich alleen tegen mij afzet...
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 29 december 2008 @ 14:13:38 #74
108648 cattie
lieve moeder
pi_64463995
Rocka, Ive heeft ook de neiging om me te slaan als hij boos is. Bij mijn man doet hij dat bijna niet. Ik zet hem op de gang en hij mag terug komen als hij sorry zegt. Meestal is hij heel snel terug en zegt dan: Sorry mama. Mag mama niet slaan. Kusje! En dat werkt wel, hij doet het steeds minder.

Ik hoor heel vaak:
Is dat?
Is dat?
  maandag 29 december 2008 @ 14:36:54 #75
24188 Belana
kloon van belana
pi_64464817
ow dat slaan vind ik ook lastig Ezra doet dat dus ook helaas en beland ook op de gang dan. het is gewoon echt een lastige fase vind ik, maar ik weet gelukkig ook dat ie voorbij gaat en hoewel Liam gerust ook nog wel eens moeilijk is kan ik met een 4/5 jarige beter communiceren en dat scheelt enorm.

Ezra zegt altijd: "watzittat???"
en hij heeft een irritant schel stemmetje
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')