gaan jullie helemaal naar rotterdam zelfs?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:45 schreef renzell het volgende:
[..]
En ik heb nog steeds geen basisschool.Ja, wél in Rotterdam, maar niet in Eindhoven.
ligt eraan, als er veel begeleding is...quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:27 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Ben ik raar omdat ik het geen fijn idee vind dat ze vanmiddag bij de BSO op het ijs zijn gegaan met die kinderen?
schaatsen op haar manierquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:02 schreef Fuente het volgende:
Nou gisteren nog 1 keer extra in de broek geplast. Vannacht uiteraard een luier aan. Vanmorgen is ze zonder luier naar het kdv gegaan. We hebben 4 setjes extra kleding meegegeven, maar Sara had er zelf al helemaal zin in
Vicky, kan ze al schaatsen joh? Sara wou gisteren niet naar buiten, wij wouden wandelen met de slee ofzo, maar ze wou niet, dus ook nog niet op het ijs geweest...
Met Thies gaat het super! Heerlijk ventje!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:59 schreef Sugar het volgende:
Herkenbaar!
Hoe is het verder met Thies, Moonah? En met het praten?
Heel herkenbaar hier.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:06 schreef Moonah het volgende:
Ik begrijp hem bijna altijd, maar ik ben dan ook de enige.
Hij zegt heel veel losse 'woorden'. En als het hem niet lukt zich duidelijk te maken dan maakt hij er gebaren bij. Inventief is hij zeker!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:16 schreef Lishe het volgende:
Toen ik haar op ging halen stond de juf met haar duim omhoog. "2 minuten en het was over. Wat een leuk meisje om te leren kennen!".
die van mij ook niet trouwens.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:16 schreef Lishe het volgende:
Hart onder de riem? Mijn dochter van 4 poept nog niet op de pot.![]()
Met de hoofdletter P ook...quote:Op zondag 11 januari 2009 22:18 schreef Lishe het volgende:
En drukmaken om Poep, ik had me het ouderschap anders voorgesteld.
Ha ha, nou jaaaaa Bix!quote:Op zondag 11 januari 2009 23:39 schreef bixister het volgende:
herkenbaar. alles maar zelf aanzetten en aantrekken, ik lig soms in een deuk maar 't is vaak ook ronduit lastig.
bovendien heeft mevrouw hier nu besloten dat ze niet van kleren met knopen houdt. dus jurken, bloesjes, vestjes, hoe lief ook, met een knoopjessluiting? krijg ik haar niet meer aangetrokken. zelfs als IK een vest of blouse of pyama met knopen aan heb wil ze niet meer bij me op schoot of op de arm.![]()
Waarschijnlijk Blijdorp, maar ik heb nog geen huis.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:23 schreef E.T. het volgende:
Waar in R'dam kom je, Renz? Oost? (= bij mij in de buurt)
Van Lishe heb ik verkeerd begrepen uit d'r post dus (er stond iets als 'net als Juul in R'dam")
Komende zomer zal ik Tijn eens in z'n blote billen laten rondlopen.. Voorlopig heeft ie echt nog geen flauw benul van hetgeen er tussen navel en knieen gebeurt.
Oh, ik hóóp het écht Fuente, dat het zoiets is!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:09 schreef Fuente het volgende:
Renzell, zou het een zodagsarmpje kunnen zijn? Dat heeft Sara ook een keer gehad na het stoeien met papaDan is volgens mij een elleboogbeentje uit de kom ofzo. Je ziet dan ook niets van de buitenkant. De huisarts kon het er gelukkig zo weer indraaien. Hopelijk is het gewoon zoiets en is het niet gebroken!
Suzanna, ook beterschap voor Noa! Sara voelt zich volgens mij iets beter vergeleken met gisteren. We zien wel wat de dag brengt
Je had vannacht toch ook al kunnen bellen of naar een HAP kunnen gaan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:08 schreef renzell het volgende:
Nou, dat wordt dokter of ziekenhuis zo. Juul heeft hooguit 2 uur geslapen en ik ook. Hij kan (of durft) zijn zijn arm niet (te) bewegen. Hij is als de dood voor de dokter. Huilen en gillen als ik het daarover heb, maar dit is écht niet oké. Hij vergaat van de pijn.Wat zal ik doen; huisarts, of direct naar het ziekenhuis rijden?
Wat lief dat je naar Kim vraagt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |