abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 januari 2009 @ 10:08:56 #201
56471 pinquit
oh my lama!
pi_64719904
quote:
Op maandag 5 januari 2009 12:45 schreef renzell het volgende:

[..]

En ik heb nog steeds geen basisschool. Ja, wél in Rotterdam, maar niet in Eindhoven.
gaan jullie helemaal naar rotterdam zelfs? heftig!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 6 januari 2009 @ 10:23:31 #202
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64720325
Lishe wat fijn dat het goed is gegaan met Luuke gisteren En wat leuk dat ze zoveel vertelt! Bij Noah kwam er niet meer uit dan dat ie het leuk vond en dat ie had gespeeld. Maar wat ie had gespeeld wist ie niet meer

En met Wesley ook goed gegaan dus

Noah hoort eigenlijk niet meer in dit topic, maar gaat echt goed met hem op school. De juf zei vanochtend nog dat als alle kindjes zo makkelijk wenden het een stuk makkelijker zou zijn Gisteren wilde hij in eerste instantie 's middags meteen weer, maar na gegeten te hebben wilde ie toch liever thuis blijven. Hij was ook wel moe en heeft lekker even op de fatboy gehangen en een dvd gekeken. Daarna was ie ook heel hyper, Wesley ook las ik, dus zal wel normaal zijn Noah hoefde niet te huilen toen ik weg ging. Hij ging gewoon in de klas zitten alsof het de normaalste zaak van de wereld was Vanochtend ging ie weer, dus ben benieuwd of het weer zo goed ging
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 10:56:43 #203
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_64721268
Och Lishe, ik zit hier helemaal mee te zenuwpezen met jullie.
Morgen is het echt 'echt'.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:05:10 #204
62233 Jelief
ikke lief!
pi_64721481
* bijgelezen is....

Emma gaat goed,ze is veel gezeglijker dan ze een hele tijd geweest is. En ik kan nu zooo van haar genieten mijn lieve kleine eigenwijsje
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_64736949
Wes had het vandaag wel even moeilijk. Mn moeder bracht hem weg en het duurde nogal lang. Ik lichtelijk geirriteerd... hoelang kan het duren! Maar bleek dat ie niet zo wilde en dat hij graag met auto's wilde spelen maar ze moeten sochtends eerst iets uit de kast pakken om te gaan doen. Dat viel dus even rauw op zn dak. Wat dat betreft zijn ze op de creche zo vrij!

Ik mis overigens nu al ''een gesprekje''
Op de creche was dat zo anders, was altijd wel even iemand die tijd voor je kon maken als je iets wilde vragen of doorgeven. Dat kan nu ook wel maar tegen half 9 staat de klas vol met ouders die allemaal ''even'' de juf willen spreken of maar blijven plakken bij hun kind

Nu had Wes ook gister en vandaag een andere juf dan de juf die er normaal zou zijn maar ik vind dat hij zo matigjes wordt opgevangen op een of andere manier. Ik bedoel, hij komt net van de creche en de overgang vind ik voor zo'n kind best groot. En toch wordt er bij binnenkomst nauwelijks even aandacht aan hem besteed. Alsof hij zomaar ineens zijn draai moet vinden. Ik ben er niet bang voor dat dat niet gebeurd hoor, helemaal niet. Maar hem eventjes wat aandacht geven en uitleggen wat hij mag gaan doen zou niet verkeerd zijn.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 19:41:29 #206
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_64741523
Dat vind ik ook TDB. Maar ik probeer me maar in te de juf in te leven. En voor ons zijn onze kinderen natuurlijk degene waar ze het allerliefst mee om moet gaan, zo in die eerste week. Voor haar is het de bedoeling dat elk kind zo snel mogelijk gewoon meedraait. En daar dragen hyper-moeders vast niet aan bij.
Maar moeilijk is het!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 6 januari 2009 @ 20:20:36 #207
1762 YPPY
Yppiaans
pi_64743602
Wat zijn al die kindjes hier groot! Anna gaat pas over 10 jaar naar school, die stukken sla ik wel over.

Brent is er vroeg bij, met de tattoos. Heeft ie al favoriete ontwerpen?

Lief dat Thies z'n knuffel gaat wassen. Ik ben zo blij dat die dingen bij ons gewoon in de wasmachine kunnen, dat is wel makkelijk.

Wat een leuke taart heeft Tijn Ik ga hem hier niet laten zien, anders wil Anna hem ook.

Op mijn werk zie ik dat nu ook: eerst vond ik het zo raar dat de leidsters maar 'weinig' aandacht aan een nieuw kind besteden. Maar nu zie ik dat ze zo veel sneller wennen door meteen mee te doen en dat de nieuwe kindjes stiekem wel hulp krijgen. Dat viel me alleen pas op toen ik erop ging letten. Dat maakte me wel geruster toen ik Anna naar een nieuw kdv bracht.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_64744160
Yppy, over 10 jaar pas?

Enne... eigenlijk wat jij zegt zit wel wat in inderdaad. Zo had ik het nog niet bekeken. En daar kan ik me ook eigenlijk best in vinden
En wat ik al zei, ben ook niet bang dat hij zn draai niet vindt maar het kwam zo ehh ''lullig'' over. Op de creche was het allemaal zo anders, zoveel leidsters op een groep en nu 1 juf die een hele ploeg moet handhaven
pi_64758013
Luuke, Wesley, Noah wat zijn jullie stoer.

Tijn wat ben je al groot. nog gefeliciteerd Et Met de verjaardag van Tijn
beter laat dan nooit

yppy ga je thuisscholing geven?

Brent mag niet ~met vingertje op en neer gaat~ zou mijn dame zeggen

Thies dikke aap wassen

hier gaat de knuffel gewoon de wasmachine en dan de droger in, wel zo makkelijk voor mij dan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Popples op 07-01-2009 08:02:12 ]
mama van 3 kids!
pi_64775146
Ben ik raar omdat ik het geen fijn idee vind dat ze vanmiddag bij de BSO op het ijs zijn gegaan met die kinderen?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 7 januari 2009 @ 16:32:42 #211
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64775427
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 16:27 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Ben ik raar omdat ik het geen fijn idee vind dat ze vanmiddag bij de BSO op het ijs zijn gegaan met die kinderen?
ligt eraan, als er veel begeleding is...
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 7 januari 2009 @ 16:33:48 #212
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_64775487
TDB nee ik vind het niet raar, maar goed ik ben met dat soort dingen niet echt een held
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_64775941
TDB ik zou het er ook niet op hebben hoor. maar ik hou ook helemaal niet van raar water en bevroren ijs.
mama van 3 kids!
pi_64776335
Ik weet niet of er veel begeleiding bij was dus maar dan nog. Als er een kind echt doorheen zakt ben je naar mijn idee altijd te laat(in het ergste geval dan)
Hij is voor de eerste keer op woensdagmiddag geweest. En het zit niet bij school zelf dus ze worden door de andere locatie opgehaald. Maar voel me dr achteraf niet zo goed bij dus ik wil dat toch volgende week bespreken.
Op de creche moest je nog zelfs ondertekenen dat je het wel goed vond dat je kind uberhaupt mee naar buiten ging en hier is dat blijkbaar allemaal heel anders.
Ik heb nogal moeite om daar aan te wennen geloof ik....
pi_64777724
Sara is zindelijk aan het worden
De schade vandaag: 3 keer in de broek geplast, 1 keer in haar broek gepoept (maar ze was net boodschappen doen met manlief, dus waarschijnljik heeft ze er helemaal niet bij stil gestaan). Maar ze heeft zo'n 6 keer op de wc geplast en wil ook geen luier meer aan.
Als ze alles op de WC doet mag ze een cadeautje uitzoeken, en wat wil ze graag? Kleertjes! Een jurk, maillot en shirtje zegt ze, zelf uitzoeken
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64778146
Wat goed van Sarah! En wat ontzettend lief, zelf haar kleertjes uit willen zoeken
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:32:58 #217
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64782723
Leuk Fuente! Ik kan niet wachten eer meneer hier ook op de toilet 'durft'. Mijn nepstoertje

Yp, Brent houdt van krasserige zwarte tattoos
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_64782898
Mijn peuter wil wel steeds op de wc zitten maar doet vervolgens niks. Ze vindt het erg interessant om daarna met een stuk wc-papier haar billen af te vegen en door te trekken

Zij had net trouwens een mooie tattoo op haar mond. Of ze vindt het gewoon lekker om stift te eten
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_64784145
Fuente wat goed zeg.
lis

hier kwam mevrouw bij me zitten zegt ze mama stinkie. ik dacht oke en bedankt ik weet niet hoe ze er bij komt maar goed. vandaag liep ze met haar boederrij rond te sjouwen want haar zusje mag er niet aankomen leuk 2 kindjes achterelkaar aan. de ene die de boederij vast heeft, rent en de andere kruipend.
mama van 3 kids!
pi_64785287
Dat zijn de beste Rocka.

Goed van Sara.

Wat voor ijs was het? 'Onze' bso (wat Anna over 10 jaar dus heen gaat) kan ook gaan schaatsen, maar dat is op een ondergelopen grasveldje, dat vind ik niet erg. Een diepere sloot of vijver zou ik niet zo leuk vinden. Van de andere kant, als het is goedgekeurd door een ijsvereniging lijkt het me wel veilig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_64801079
mijn kind is weer eens strontverkouden.
Maar ze heeft dinsdag wel geschaatst en dat ging echt super goed!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_64801309
Nou gisteren nog 1 keer extra in de broek geplast. Vannacht uiteraard een luier aan. Vanmorgen is ze zonder luier naar het kdv gegaan. We hebben 4 setjes extra kleding meegegeven, maar Sara had er zelf al helemaal zin in

Vicky, kan ze al schaatsen joh? Sara wou gisteren niet naar buiten, wij wouden wandelen met de slee ofzo, maar ze wou niet, dus ook nog niet op het ijs geweest...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64802975
Fijn Fuente! Hopelijk blijft het goed gaan.

Ik ben wat dat betreft zo blij dat Myhron al lang zindelijk is en ik er maar één met luiers heb. Het scheelt een stuk dat zij gewoon naar de wc gaat wanneer ze nodig moet en mijn hulp daar niet eens bij nodig heeft. Ok, behalve als haar billen afgeveegd moeten worden dan, maar verder doet ze alles zelf, ook aan- en uitkleden. Het scheelt zo'n stuk!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_64805264
Dat lijkt me dus ook heerlijk Igraine! En eerlijk is eerlijk, het scheelt ook weer in de luiers denk ik maar
Sara plaste af en toe al wel op de WC, en op het kdv regelmatig. Ze kan dan ook zelf haar broek uit en aan doen enzo.
Ik vraag me af of ik een WC-bril verkleiner moet kopen of niet. Op het kdv hebben ze kleine kinder wc's, dus daar kan ze zelf bij. Ik wil hier een opstapkrukje voor de WC zetten, zodat ze er ook zelf op kan klimmen, maar gebruiken jullie ook verkleiner?
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 8 januari 2009 @ 12:03:34 #225
24188 Belana
kloon van belana
pi_64805334
wat goed van Sara

il wil ook wel 2 zindelijke kinderen inmiddels, heb best zat van die poepluiers verschonen
stormy waters...
sailin'
pi_64805349
Hier staat er gewoon een potje naast het toilet. Zo kan hij gewoon zelf gaan. Je moet alleen in het oog houden dat hij geen hele rol papier in het toilet gaat gooien, best eens gaan kijken als het lang duurt...
  donderdag 8 januari 2009 @ 12:05:53 #227
24188 Belana
kloon van belana
pi_64805404
Ezra was afgelopen zomer ermee bezig, ging een aantal keer op het potje, wij blij, maar ineens was het weer over en hij weigert nu in alle toonaarden
ach nou ja, het komt wel.
stormy waters...
sailin'
pi_64806721
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:02 schreef Fuente het volgende:
Nou gisteren nog 1 keer extra in de broek geplast. Vannacht uiteraard een luier aan. Vanmorgen is ze zonder luier naar het kdv gegaan. We hebben 4 setjes extra kleding meegegeven, maar Sara had er zelf al helemaal zin in

Vicky, kan ze al schaatsen joh? Sara wou gisteren niet naar buiten, wij wouden wandelen met de slee ofzo, maar ze wou niet, dus ook nog niet op het ijs geweest...
schaatsen op haar manier
Zal zo ff filmpje uploaden en in het winterprettopic zetten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_64806776
igriane wat heerlijk zeg 1 in de luiers.

belana het komst vast wel weer. nu is het ook koud voor de billen

fuente ik zou er wel een kopen. ik heb er in duitsland wel gelijk 1 met het potje samen gekocht.
mijn ouders vroegen of wij al een potje hadden. nee was ons antwoord dus die hebben gelijk de hele zooi in 1 keer met wc verkleiner gekocht.
hier roept ze potje en gaat vervolgens dus langs het potje plassen verder geeft ze er ook geen aandacht aan. ja als ze maar leuk in haar blote billen kan rond lopen vind ze het leuk.
mama van 3 kids!
  donderdag 8 januari 2009 @ 13:49:51 #230
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64808936
Sara, wat fijn! En wat cute dat ze kleertjes wil uitkiezen als cadeautje!

Mijn kind vindt het momenteel geweldig om rondjes te 'daaiuh' en dan zo duizelig te worden dat hij als een dronkaard door de kamer zwalkt.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 8 januari 2009 @ 13:59:43 #231
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64809323
Herkenbaar!
Hoe is het verder met Thies, Moonah? En met het praten?

Fuente, knap van Sara en fijn voor jullie ook!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:06:47 #232
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64809621
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:59 schreef Sugar het volgende:
Herkenbaar!
Hoe is het verder met Thies, Moonah? En met het praten?
Met Thies gaat het super! Heerlijk ventje!
En ach, dat praten. Ik begrijp hem bijna altijd, maar ik ben dan ook de enige.
Hij zegt heel veel losse 'woorden'. En als het hem niet lukt zich duidelijk te maken dan maakt hij er gebaren bij. Inventief is hij zeker! Maar ik maak me er helemaal niet (meer) druk om. Over anderhalve week naar de psz. Wrs zal hij zich daar wat duidelijker verstaanbaar moeten gaan maken!
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:10:10 #233
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64809783
Oh, fijn dat het in elk geval geen zorg is voor je. Wat hadden ze toen op het cb nou gezegd, moest je iets extra's doen eraan of wilden ze het in de gaten houden ofzo? Ik weet niet meer wat je toen precies schreef. Fijn dat zijn moeder 'm in elk geval verstaat. Toch het belangrijkste
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:20:12 #234
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64810259
CB heeft een indicatie gegeven om eerder naar de psz te kunnen (nu met 2 jr en 3 mnd ipv 2,5 jr, dus zo veel scheelt het niet....). Ze heeft gericht vragen gesteld (hoort hij goed, doet hij jullie na, speelt hij 'rollenspellen'). Ze heeft niets genoemd, maar ik weet dat ze dingen vroeg ivm mogelijk autistische kenmerken (dat zit redelijk dichtbij ons in de familie). Ik heb me daar wel even zorgen over gemaakt, maar die zijn van de baan inmiddels.
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:28:42 #235
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64810633
Ooooh ja, de psz! Fijn dat ie lekker daarheen gaat binnenkort, is vooral leuk, toch?
pi_64816442
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:06 schreef Moonah het volgende:

Ik begrijp hem bijna altijd, maar ik ben dan ook de enige.
Hij zegt heel veel losse 'woorden'. En als het hem niet lukt zich duidelijk te maken dan maakt hij er gebaren bij. Inventief is hij zeker!
Heel herkenbaar hier.
Fons zegt ook veel met gebaren en geluiden en stilaan ook wel echte zinnen, je moet er alleen wat extra letters bijdenken...

Zo is hij nu met getallen bezig. Hij kan de nul, één, drie, vijf en acht aanduiden. Alleen klinkt het als: no, één, tie, vij, at.
  donderdag 8 januari 2009 @ 16:51:07 #237
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_64816746
Hier weer naar het bureau geweest voor Kaith en mevrouw is gewoon 96cm lang ( ) en weegt maar 12,6 kilo dus das wel wat te weinig in verhouding met haar lengte maar verder gaat het gewoon allemaal prima.

Voor degene die het laatst gevolgd hadden. Het observerend onderzoek bij de klin. geneticus is heel goed gegaan en we weten nu ook meteen zeker dat ze ook type 3 heeft met een hoge score maar dat zat in de lijn der verwachtingen en gisteren zijn de gezusters samen begonnen met EDS fysio omdat er toch qua spieropbouw het eea mankeert bij alletwee. Ze hebben bijna niet of nauwelijks spierspanning in hun romp. En iedere zaterdagmorgen gaan we met ze zwemmen en evenwichtsoefeningen voor Kaith meegekregen thuis zodat ze wat meer los kan. Ze heeft met opstaan bv nog steeds twee benen en dr handen/armen nodig. Vanuit haar romp heeft ze niet de kracht nog in de spieren om omhoog te komen.
  donderdag 8 januari 2009 @ 23:01:27 #238
24188 Belana
kloon van belana
pi_64832474
Ezra is ook sinds kort pas verstaanbaar voor anderen, maar nu gaat het wel heel hard ineens.
vanaond zei hij tijdens het eten terwijl hij naar buiten keek: stewwetje, ben je nou? ow! achtew de wokke!!
dus er is hoop voor Thies en Fons
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 9 januari 2009 @ 15:16:36 #239
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_64853264
Ze zeggen toch dat kinderen zich vlak voor vlak ontwikkelen? En ze zeggen losse woorden, dat woren vanzelf zinnen. Hart onder deiem? Mijn dochter van 4 poept nog niet op de pot. Knap trouwens van Thies , die gebaren erbij, slim!

Mijn laatste post hier is een enorme opscheppost hoor!
De verjaardag was een enorm succes! Ze was overal blij mee, en de andere kindjes mochten ook met haar nieuwe cadeautjes spelen. Heel fijn vond ik. En het bezoek wisselde elkaar af, was heel fijn. Madam heeft een geweldige dag gehad!

En haar 2e schooldag was zo goed! Vanochtend huilde ze weer tranen met tuiten. Toen ik haar op ging halen stond de juf met haar duim omhoog. "2 minuten en het was over. Wat een leuk meisje om te leren kennen!". Zo anders dan de andere juf. Ik moest echt even huilen toen we terugreden. Zo trots!!!! Dus met dit gevoel maar naar het andere topic.
Voor alle mama's met kinderen die moeite hebben met verandering: Het is een enorme berg. Maar als je er bovenop staat is het zo, zo fijn. Ik hoop dat het voor jullie ook mee gaat vallen. Die trotsheid. Wow.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 19:27:16 #240
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_64862762
Lishe, je mag zeker trots zijn! Het is niet niks voor die kleintjes zo'n basisschool

Mibos, wat goed dat jullie aangepaste fysio krijgen voor die meiden. Wel jammer dat ze allebei de 'ergste' variant hebben.

Ik zie dat er qua praten nog hoop is? Tijn praat 5 kwartier in een uur, maar er zijn maar een paar woorden verstaanbaar. Het wordt wel bijna dagelijks meer, maar het is dat ik zijn moeder ben en dat ie hoor wat hij nazegt in eerste instantie.. Ik geloof nooit dat buitenstaanders hem kunnen verstaan.
Over 1,5 week gaat hij voor het eerst naar de psz (dat is hier vanaf 2 jr).. dan zullen we het zien; ik heb echt het idee dat dat wel eens heel veel goed kan doen voor z'n praten al ben ik wel bang dat hij in eerste instantie de hele boel terroriseert omdat ik weg ga. Als hij nu ook maar denkt dat ik weg ga begint ie al te brullen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 21:08:23 #241
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_64866471
Dat is even spannend dan ET, maar wel leuk denk ik.

Lishe, wat schrijf je het mooi! Maar toch stuur ik SImon naar diezelfde school als waar Anna van YPPY pas over 10 jaar heengaat
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_64867151
et spannend dan bij jullie.

wat heerlijk dat ze verwend is en wat klink je heerlijk Lishe

pm girl jij ook al naar die school

gaan jullie kids allemaal naar een psz?
ik wil haar er niet naar toe sturen voor heel wat redenen(buurjongentje en misschien een verhuizing enz.) maar wil haar naar peutergym doen. lijkt me leuker voor haar.

ze is echt verkouden en krijgt bijna geen lucht door haar mond, kwijlt de hele dag. zo zielig.

vanmorgen kwam ze bij papa op bed zitten en ik zat voor haar zegt ze LEZEN!!!
ik kijk haaraan en zegt ze mama baby(zijzelf) lezen. ik zeg wat staat daar dan? frietjes met saus wij lagen in een deuk.
mama van 3 kids!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 21:56:29 #243
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64868296
Lishe, fijn dat het fijn was
Is er nog ergens een fotospam van je kleuter?
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 23:10:01 #244
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_64871218
Komt allemaal wel goed met die kleintjes hier. Ieder kind volgt zn eigen pad. Als niet alles volgens het boekje van het cb gaat, niet meteen panieken hoor

Of zoals Ken zou zeggen: 'nee. neej, is niet egh niet.'
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_64871297
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:16 schreef Lishe het volgende:
Toen ik haar op ging halen stond de juf met haar duim omhoog. "2 minuten en het was over. Wat een leuk meisje om te leren kennen!".
Dat is echt leuk om te horen als moeder!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_64872935
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:16 schreef Lishe het volgende:
Hart onder de riem? Mijn dochter van 4 poept nog niet op de pot.
die van mij ook niet trouwens. hoe gaat dat op school, lishe?
  zondag 11 januari 2009 @ 21:59:25 #247
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_64930178
Dat weet ik niet zo goed Bix. Luuke vraagt thuis altijd netjes om een luier en na 3 minuten is het dan klaar. Dus ik hoop dat ze op school gewoon wel gaat, en anders tussen de middag thuis dus in de luier. Ik weet niet zo goed wat wijsheid is in deze, obstipatie vind ik nog erger voor d'r, dus dwingen heeft geen zin denk ik. Jij dan?
  zondag 11 januari 2009 @ 22:10:37 #248
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64930704
Lishe, dank voor je hart. Lief!
Qua poepen op school. Ik heb dit jaar ook twee kinderen gehad in de groep die thuis in een luier poepten. Op school is het nooit mis gegaan. Hoe ze het uiteindelijk opp de WC hebben geleerd weet ik niet, maar het is wel vrij vlot na het naar groep 1 gaan gebeurd.

Mibos, wat een vreemde aandoening hebben jullie toch. Jeetje zeg! Hopelijk valt er met gerichte fysio veel te ondervangen.
pi_64930755
lishe, precies zo hier, behalve dan het schoolgedeelte, dat moet nog beginnen he. heb jij 't er nog met de juf over gehad? het CB raadde me aan om haar dan te leren zelf een luierbroekje aan te trekken als 't echt niet anders ging. vooral niet teveel pushen, dat wc-gebeuren was het devies. want obstipatie is inderdaad nog veel naarder. maar jee, zo'n luierbroekje is ook wel een heel gedoe. en wie maakt die billen dan schoon? etc. etc.
pi_64930797
oh moonah, dat klinkt wel bemoedigend. ik hoop (huhhuh) dat 't hier ook zo snel zal gaan.
  zondag 11 januari 2009 @ 22:14:16 #251
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_64930857
ik hoop maar op het beste. Dat van dat luierbroekje is misschien ook wel wat, maar ik steek eigenlijk gewoon mn kop in het zand. Ik denk dat ze het wel even kan ophouden. Afvegen is ook weer wat, dat moeten ze ook zelf doen, volgens mij. Anna leert het gewoon op het nippertje. Goed?
pi_64930912
deal!

'even' ophouden kan nogal lang zijn op de dagen dat ze naar de naschoolse opvang zal gaan...
  zondag 11 januari 2009 @ 22:17:43 #253
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64930996
Dames, de betrokken ouders bij mij in de groep hadden zelf aangegeven dat ik hen kon bellen als het mis zou gaan. Dat was wel fijn. Wellicht kunnen jullie ook een 'noodnummer' opgeven?
En Lishe, ik heb wel eens billenpoetsles gegeven hoor!
  zondag 11 januari 2009 @ 22:18:50 #254
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_64931046
Dan eet ze tussen de middag altijd thuis. (Zie je het voor je? Jas uit, luier aan, Poepen, Nu! en eten maar. )
Bij Anna dus wel lange dagen? Sjonge, wat een dingen eigenlijk. Nooit gedacht dat bij schoolgaan ook zulke dingen kwamen kijken. En drukmaken om Poep, ik had me het ouderschap anders voorgesteld.
pi_64931067
ja, noodnr vind ik geen probleem, maar ik werk op 2 à 3 dagen in R'dam, da's nogal veelteverweg. en G werkt ook niet zo dicht in de buurt... rot idee toch wel.
  zondag 11 januari 2009 @ 22:22:35 #256
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64931212
Opa/oma? Vertrouwde buurvrouw? Mama van een vriendinnetje?
  zondag 11 januari 2009 @ 22:25:42 #257
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_64931336
Billenpoetsles. O ik hoop dat onze juffen ook zo zijn. Ze had vrijdag trouwens een andere, en die vond ik zelf al veel toegankelijker. Gelukkig. Noodnummer hebben ze, ik zal tegen de juf zeggen dat het ook bij Hoge nood gebeld mag worden.
pi_64933473
Oh ja, dat is iets waar ik nog niet eens perse over nagedacht had. Mijn peuter plast en poept al maanden op de wc, maar billen afvegen doe ik altijd bij haar. Hmm, toch maar eens gaan beginnen met het zelf aanleren.

Ze kan al zoveel zelf. Vanavond na het bad, heeft ze zichzelf afgedroogd en zichzelf helemaal aangekleed. Onderbroek, hemdje én pyama met knoopjes! Ze kleedde zichzelf al veel vaker aan en uit, alleen de knoopjes wilden niet altijd even goed lukken. Nu lukten ze dus allemaal en ze was heel trots.

En ze wil steeds typen op de computer en dan haar eigen naam, en onze namen etc. Van haar eigen naam weet de eerste 4 letters uit zichzelf te vinden en te typen en van onze namen allemaal de beginletter. Ik vind het echt knap!

Afgelopen week heb ik een gesprek gehad op de basisschool waar ze in september naartoe gaat. Ik ben er meer dan een uur geweest en heb er echt een goed gevoel bij. Heel fijn is dat, vind ik.
pi_64933765
Wat knap zeg Igraine! Dat doet Sara echt allemaal nog niet!
Sara
Merel
Ukje
pi_64933951
Ja, ik vraag me soms echt af waar mijn kleine meisje gebleven is. Ze wil zo graag alles zelf doen en ze wordt gewoon bozig als ik haar help met dingen die ze zelf kan of wil doen.

Het heeft ook nadelen, zo is het tegenwoordig bijvoorbeeld zo dat als ik even boven ben, ze allerlei dingen zelf doet. Zo zet ze de laptop bijvoorbeeld aan en start Paint of Word op om te gaan tekenen of schrijven. Of ze pakt een pak drinken uit de koelkast om dan zelf drinken in te gaan schenken (wat natuurlijk niet altijd goed gaat).
pi_64934167
herkenbaar. alles maar zelf aanzetten en aantrekken, ik lig soms in een deuk maar 't is vaak ook ronduit lastig.
bovendien heeft mevrouw hier nu besloten dat ze niet van kleren met knopen houdt. dus jurken, bloesjes, vestjes, hoe lief ook, met een knoopjessluiting? krijg ik haar niet meer aangetrokken. zelfs als IK een vest of blouse of pyama met knopen aan heb wil ze niet meer bij me op schoot of op de arm.

[ Bericht 0% gewijzigd door bixister op 11-01-2009 23:46:27 ]
pi_64934253
Ik moet er ook wel vaak om lachen. Zo had ze van de week mijn telefoon gepakt (toen ik weer even uit het zicht was) en daar had ze foto's mee gemaakt van haar pop en beer en nijntje. Dan moet ik wel lachen.

Anna heeft een knopenfobie
  zondag 11 januari 2009 @ 23:45:06 #263
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_64934324
quote:
Op zondag 11 januari 2009 22:18 schreef Lishe het volgende:
En drukmaken om Poep, ik had me het ouderschap anders voorgesteld.
Met de hoofdletter P ook...

Nog gefeliciteerd met je mooierd Lies! Ik zat in Madrid, dus had op het moment supreme even weinig beschikking tot internet. Wat fijn dat ze het goed doet op school! Wat zúl je trots zijn op je grote kind!! !

Allen; bedankt voor de geruststellende reacties op mijn stresspost van een paar pagina's terug. Lief, en fijn ook. De stress wordt al wat minder en begint plaats te maken voor ZIN in ons grote avontuur, ZIN om cadeautjes te frutselen voor op het kinderdagverblijf en ZIN in mijn grote bijna-kleuter naar school brengen straks. Het feit dat Juul nog niet leerplichtig is met 4 jaar, plus het idee dat een school hier toch maar tijdelijk gaat zijn, geven wel iets van rust. Maar hoe dan ook zal ie érgens naartoe moeten straks. De hele week thuis is ook weer onmogelijk met ons werk. Edoch... hij staat ergens ingeschreven nu, vlakbij ons huis. Niet de beste school van de wereld, wél een leuke sfeer, een prachtig gebouw, én tijdelijk! Tijdelijk! Dus relaaaaaaaax renzell, relaaaaaaax.

@ ET; , ik ga naar Rotterdam ja!

Maar , Lishe niet... Die komt juist naar Brabant!
  zondag 11 januari 2009 @ 23:48:07 #264
105888 renzell
pi_64934421
quote:
Op zondag 11 januari 2009 23:39 schreef bixister het volgende:
herkenbaar. alles maar zelf aanzetten en aantrekken, ik lig soms in een deuk maar 't is vaak ook ronduit lastig.
bovendien heeft mevrouw hier nu besloten dat ze niet van kleren met knopen houdt. dus jurken, bloesjes, vestjes, hoe lief ook, met een knoopjessluiting? krijg ik haar niet meer aangetrokken. zelfs als IK een vest of blouse of pyama met knopen aan heb wil ze niet meer bij me op schoot of op de arm.
Ha ha, nou jaaaaa Bix! Gek kind!
  zondag 11 januari 2009 @ 23:49:45 #265
105888 renzell
pi_64934480
Hé, maar nog heel even hè.... weigeren ze echt om kleuterbillen af te vegen als de nood hoog is? Vind ik best raar eigenlijk.
pi_64935107
in de brief die we van school kregen stond: 'we gaan ervan uit dat uw kind zindelijk is en zelfstandig naar de wc gaat' oid.
pi_64940740
Mijn peuter eet weer
Haha dat je daar toch zo blij om kunt zijn. Hij wilde echt al maaaaaaaanden niets meer eten. Lus ik niet, hoef ik niet, heb geen honger, zitten stukjes in, alle smoesjes hebben we gehad. Maar sinds deze week wil ie alles proeven en vind ie ook nog alles lekker
Die fase zijn we voorbij
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 12 januari 2009 @ 10:23:49 #268
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_64940945
Waar in R'dam kom je, Renz? Oost? (= bij mij in de buurt )
Van Lishe heb ik verkeerd begrepen uit d'r post dus (er stond iets als 'net als Juul in R'dam")

Komende zomer zal ik Tijn eens in z'n blote billen laten rondlopen.. Voorlopig heeft ie echt nog geen flauw benul van hetgeen er tussen navel en knieen gebeurt.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 12 januari 2009 @ 11:25:07 #269
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_64942513
Renzell, fijn dat je weer wat rust hebt! En inderdaad, genieten gullie!

Met net als Julius in Rotterdam bedoelde ik de situatie. Want wij willen gewoon naar brabant hoor!
Bix, hier eenzelfde brief.

Fijn dat Mika weer eet Menicole!
  maandag 12 januari 2009 @ 11:47:00 #270
62233 Jelief
ikke lief!
pi_64943201
Ik heb weer een zieke...
Ik denk dat ze een griepje heeft, vanacht 39,5 en nu 38,5 koorts en ze klaagt over keelpijn en pijn overal. Eten wil ze niet zo, ze doet nu al een kwartier met een biscuitje waarvan ze nu 3 happen heeft genomen. Drinken wil ze gelukkig wel. Het prulletje ligt op de bank tv te kijken...
pi_64944603
Hier ook Jelief. Mijn schoonouders belden net (Sara is daar altijd op maandag, en ze heeft er vannacht ook geslapen) dat Sara ziek is, hoge koorts enz. Ze komen haar zo brengen, heb al een bedje op de bank gemaakt. Hopelijk valt het mee.
Sara
Merel
Ukje
  maandag 12 januari 2009 @ 12:34:15 #272
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_64944806
beterschap voor de zieke kindjes
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_64961993
Wat een zindelijke verhalen allemaal. Dat ken ik gelukkig alleen nog van mijn werk, thuis hebben we nog even.

Wat fijn dat Mika weer eet! Bij Anna is het nu ook drama. Vandaag een boterham en een liga en dat was het. Zelfs de vla laat ze nu staan.

Beterschap.
*OUD heilige*
pi_64962860
Mijn spook is weer zo goed als beter. Heeft 4 dagen behoorlijke koorts gehad en vandaag is ze eigenlijk weer zo goed als koortsvrij.

Beterschap voor de zieken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_64972955
Nou Sara is echt goed ziek. Ze heeft de hele middag liggen slapen op de bank, voelde echt heel warm aan. Ze heeft 2 zetpillen gehad, daar vraagt ze dan ook zelf om... echt sneu.

Hopelijk voelt ze zich morgen beter..
Sara
Merel
Ukje
  maandag 12 januari 2009 @ 23:53:04 #276
45621 Suzanna
Mama van...
pi_64974514
Beterschap Fuente! Hier ook een zieke, Noa is ook ziek, hopelijk blijft het de andere meiden bespaard (helaas had Julia ook Ventolin nodig vanavond...dus ik ben bang dat zij ook echt ziek gaat worden! )
Sneu he, als ze zelf om medicijnen vragen. Noa vroeg me elke keer of ik er niet iets aan kon doen, ze voelde zich zo ziek. Toen dat niet kon, moest ik constant bij haar blijven, ik mocht niks anders doen ...
  dinsdag 13 januari 2009 @ 00:01:32 #277
105888 renzell
pi_64974914
Hè bah, beterschap Saar, Emma en Noa!

Juul is ook helemaal niet lekker. Ik maak me grote zorgen. Hij heeft zijn arm bezeerd tijdens het spelen met zijn vader vandaag en nu zegt hij hem helemaal niet meer te kunnen bewegen. Hij heeft duidelijk veel pijn. Aan de buitenkant is niets te zien. Geen zwelling, geen blauwe plek, niets. Sinasprilletjes of zetpillen heb ik niet in huis, stom! Ik wilde eigenlijk naar de hap in het ziekenhuis, maar volgens S. is het vooral de angst voor de pijn. Ik kijk het nog even aan, maar als het morgenochtend nog zo is, ga ik linea recta naar de dokter. Ik ben meteen bang voor een breuk oid. Het zal zo'n vaart waarschijnlijk niet lopen, maar toch zit het me hélemaal niet lekker! Bah!

[ Bericht 7% gewijzigd door renzell op 13-01-2009 00:24:10 ]
pi_64975085
he jakkes renzell. ik hoop dat 't meevalt! en desnoods naar een nachtapotheek voor sinaspril?

beterschap voor de zieken hier!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 00:25:38 #279
105888 renzell
pi_64975815
Ik hoop het ook! Hij ligt nu (gelukkig redelijk gekalmeerd) in ons bed met een dvd'tje, want slapen lukte niet van de pijn. Ik kruip er zo maar naast. En dan hopen dat ie een rustige nacht heeft, anders wordt het toch een rit naar het ziekenhuis vrees ik.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 00:28:08 #280
105888 renzell
pi_64975885
quote:
Op maandag 12 januari 2009 10:23 schreef E.T. het volgende:
Waar in R'dam kom je, Renz? Oost? (= bij mij in de buurt )
Van Lishe heb ik verkeerd begrepen uit d'r post dus (er stond iets als 'net als Juul in R'dam")

Komende zomer zal ik Tijn eens in z'n blote billen laten rondlopen.. Voorlopig heeft ie echt nog geen flauw benul van hetgeen er tussen navel en knieen gebeurt.
Waarschijnlijk Blijdorp, maar ik heb nog geen huis. We zijn op dit moment bezig met allerlei huurwoningen in die contreien. Kopen zit er voorlopig nog even niet in dankzij het freelancerschap van ons beiden.

[ Bericht 9% gewijzigd door renzell op 13-01-2009 00:34:57 ]
pi_64976266
ah, gezellig, ga je bij de olifanten wonen!

sterkte ermee, wat zielig dat ie zo'n pijn heeft. hopelijk slaapt ie zo toch snel.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 08:08:12 #282
105888 renzell
pi_64978622
Nou, dat wordt dokter of ziekenhuis zo. Juul heeft hooguit 2 uur geslapen en ik ook. Hij kan (of durft) zijn zijn arm niet (te) bewegen. Hij is als de dood voor de dokter. Huilen en gillen als ik het daarover heb, maar dit is écht niet oké. Hij vergaat van de pijn. Wat zal ik doen; huisarts, of direct naar het ziekenhuis rijden?
pi_64978628
Renzell, zou het een zodagsarmpje kunnen zijn? Dat heeft Sara ook een keer gehad na het stoeien met papa Dan is volgens mij een elleboogbeentje uit de kom ofzo. Je ziet dan ook niets van de buitenkant. De huisarts kon het er gelukkig zo weer indraaien. Hopelijk is het gewoon zoiets en is het niet gebroken!

Suzanna, ook beterschap voor Noa! Sara voelt zich volgens mij iets beter vergeleken met gisteren. We zien wel wat de dag brengt
Sara
Merel
Ukje
pi_64978633
Renz, ik denk dat je eerst de huisarts moet bellen, die moet je ook doorverwijzen naar het ziekenhuis. Anders even vragen? Misschien mag je dan ook wel direct door! Succes hoor, wat rot zeg
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 13 januari 2009 @ 08:10:16 #285
105888 renzell
pi_64978635
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 08:09 schreef Fuente het volgende:
Renzell, zou het een zodagsarmpje kunnen zijn? Dat heeft Sara ook een keer gehad na het stoeien met papa Dan is volgens mij een elleboogbeentje uit de kom ofzo. Je ziet dan ook niets van de buitenkant. De huisarts kon het er gelukkig zo weer indraaien. Hopelijk is het gewoon zoiets en is het niet gebroken!

Suzanna, ook beterschap voor Noa! Sara voelt zich volgens mij iets beter vergeleken met gisteren. We zien wel wat de dag brengt
Oh, ik hóóp het écht Fuente, dat het zoiets is!

Fijn dat Sara zich weer iets beter lijkt te voelen.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 08:15:39 #286
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64978676
Oh, renzell, dat hoor je inderdaad heel vaak, een zondagsarmpje! Ik hoop echt dat het zoiets simpels is! Rot dat jullie zo'n slechte nacht hebben gehad.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 08:26:06 #287
105888 renzell
pi_64978773
Hij is zojuist onder luid gegil door S. uit bed gehaald en loopt nu héél langzaam en voorzichtig van de trap. Tillen mag niet. Dat is een drama. En hij jammert de hele tijd maar: "Auw!!! Het doet zó'n pijn mama! Het doet zó'n pijn!" Nou, boehoe! Zondagsarmpje, hóóp ik!!!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 08:28:15 #288
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64978794
Oh, ik hoop het ook écht! Sterkte!!!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 08:40:44 #289
45621 Suzanna
Mama van...
pi_64978971
Heel veel sterkte Renzell en Julius! Ik hoop ook voor jullie dat het niks 'bijzonders' is...wat klinkt dat ontzettend zielig zeg!
  † In Memoriam † dinsdag 13 januari 2009 @ 09:02:46 #290
7074 moussy
kuttekop
pi_64979312
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 08:08 schreef renzell het volgende:
Nou, dat wordt dokter of ziekenhuis zo. Juul heeft hooguit 2 uur geslapen en ik ook. Hij kan (of durft) zijn zijn arm niet (te) bewegen. Hij is als de dood voor de dokter. Huilen en gillen als ik het daarover heb, maar dit is écht niet oké. Hij vergaat van de pijn. Wat zal ik doen; huisarts, of direct naar het ziekenhuis rijden?
Je had vannacht toch ook al kunnen bellen of naar een HAP kunnen gaan?

edit - Een zondagsarm is best goed te voelen, er steekt een bobbeltje uit bij de buitenkant van de elleboog.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_64979834
Jee Renz, wat naar. Hopelijk een zondagsarmpje, dat draaien ze zo weer goed. Morris heeft het een keer of 6 gehad en 1 x draaide het vanzelf weer goed in de wachtkamer van het ziekenhuis.
Heel veel sterkte

En volgende keer gelijk naar de HAP hoor, zekerheid voor alles!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 13 januari 2009 @ 09:31:54 #292
24188 Belana
kloon van belana
pi_64979877
oi Renz, ik hoop dat het makkelijk op te lossen is
stormy waters...
sailin'
pi_64980123
Beterschap voor de zieke kindjes!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 10:08:22 #294
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64980683
Bah wat naar Renzel, ik hoop maar dat het niets ergs is voor Julius, ik had 'm gister denk ik al opgepakt en naar de hap gegaan, maar dat is achteraf nu

Tobias werd zaterdagavond ineens ziek, spugen terwijl hij nauwelijks wat gegeten had en hij was bij zijn vader op schoot in slaap gevallen om 18.30 al! 's Ochtends waren we nog wezen schaatsen met 'm vrijdag vond hij het zo ontzettend leuk maar zaterdag wat minder, logisch als je ziek wordt natuurlijk. Nu was hij nog wel witjes maar wilde graag naar de psz waar ik kleine rode vlekjes in zijn nek ontdekte. Van de juf mocht hij blijven, kan net zo goed zijn dat het irritatie van zijn kraag is ofzo, als er wat is bellen ze maar Tobias was zo vrolijk dat het wel los zal lopen.
Wat knap al die zindelijke kindjes hier he? Met plassen gaat het met Tobias geweldig, helemaal goed, alleen nu het poepen nog onder de knie krijgen, dat doet hij nl gewoon in zijn onderbroek hij 'durft' niet op de wc (tussen aanhalingstekens want dat heeft hij ergens opgevangen van het niet durven) we blijven dus steeds zeggen dat hij om een luier moet vragen, dat hij ook daarin mag poepen en de afgelopen 2 dagen vroeg hij erom, hopelijk zet dat door en hoef ik niet dagelijks (wel een keer of 4 soms) onderbroekjes te spoelen. Hij leert het vanzelf wel

Hoe is het met Sara inmiddels? Tobias vraagt ook om een pil in zijn bil als hij écht ziek is.
En Kim? Hoe vindt zij haar broertje?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 13 januari 2009 @ 10:38:01 #295
105888 renzell
pi_64981497
Zondagsarmpje inderdaad, gelukkig! De dokter voelde hem alleen niet terugschieten, dus de vraag is een beetje of het nu over is of niet. Dat weten we helaas straks pas. Voorlopig heeft ie nog veel pijn. Of in ieder geval; veel angst voor pijn.
pi_64981690
Renzell, gelukkig niet gebroken dus! Bij Sara was de pijn meteen over toen het weer goedzat, dus inderdaad maar even in de gaten houden of het wel goed zit!

Saffier, Tobias ook al ziek, het heerst wel he! Beterschap hoor
En wat goed dat hij alles op de WC plast!
Sara zit weer in de luierbroekjes. Op het kdv wouden ze haar niet telkens schone kleding aandoen, dus hebben ze haar een luier omgedaan en nu wil ze niet meer
Ze voelt zich al een stuk beter gelukkig! Ze heeft vanmorgen wel een zetpil gehad vanwege haar zere buik en keel, maar ze voelt al een stuk minder warm aan en heeft ook weer praatjes gelukkig
Sara
Merel
Ukje
pi_64981996
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 10:08 schreef Saffier het volgende:

En Kim? Hoe vindt zij haar broertje?
Wat lief dat je naar Kim vraagt.
Ze vind het leuk! Is al helemaal gewend. Ze wordt gelukkig niet wakker van hem 's nachts. Daar was ik wel bang voor. Ze geeft hem kusjes en aait hem, maar durft hem nog niet op schoot te nemen of een flesje te geven.
Dan zegt ze dat hij op schoot moet, of dat ze een flesje wil geven. Maar als het dan zover is, durft ze niet meer. Komt vanzelf wel. Als ze wakker is vraagt ze meteen naar hem.
Ook met spoelen wil ze er vaak bij zijn. Vind ik zo apart dat ze het meteen al normaal vond dat hij niet gewoon kan poepen. Ze probeert hem dan ook te troosten.
Nu breekt ze de tent af, dus ga ik weer.
  Jubileum moderator dinsdag 13 januari 2009 @ 10:56:44 #298
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64982098
Ach Renzell wat sneu zeg!! Arme Julius Ik hoop dat het goed teruggezet is, en dat het straks allemaal beter voelt.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 13 januari 2009 @ 11:05:49 #299
62233 Jelief
ikke lief!
pi_64982397
Sjonge wat een ziekenboeg weer hier!
Emma heeft vanacht weer bij ons in bed geslapen, veel in haar slaap gepraat en soms ook wat ijlend denk ik. Ze had het zo warm dat ze alleen met haar onderbenen onder het dekbed lag. Vanmorgen niet warm meer, wellicht een beetje verhoging maar dat ga ik niet meten. Ze is ook weer lekker aan het kletsen en eigenwijs.
Gisteren heeft ze zo ongeveer de hele dag op bed of bank gelegen.

Fuente kun je met Sara afspreken dat ze op het kdv nog een luierbroekje aan doet en thuis alleen een onderbroek? Of afspreken dat ze na één of twee keer in haar broek plassen op het kdv een luierbroekje aan doet. Bij Emma werkte dat wel goed.
Die heeft overigens nu nog wel een luier aan als ze zo ziek is en veel slaapt. Ik wacht nog geduldig op het moment dat ze tijdens haar middagslaapje droog blijft, dat gebeurt nu heel af en toe.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 13:22:17 #300
105888 renzell
pi_64987438
Bedankt voor jullie reacties! Het armpje is niet goed teruggezet helaas. Hij heeft nog steeds erge pijn. En ik moet werken, wat onmogelijk af te zeggen is. Nu net de deur uit en om 23.00uur pas terug. Vanavond of morgenochtend mogen we terugkomen. Hopelijk valt Juul even in slaap staks. Vannacht 2 uur en daarna niets meer. Arm kleintje.

Wat lief dat Kim zo bezig is met haar broertje Ingrid!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')