Dat simpele is toch het hele concept? Reclame maken voor ander programma's, boekjes en optredens...en dan natuurlijk niet uit de 'moeilijkste' categorie, want dat zouden de kijkers wel eens niet leuk kunnen vinden. Soms zit er een stukje excuus theater in of een iets lastiger onderwerp in de Stoel van Steinz, maar dat is maximaal 10%.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:14 schreef Suko het volgende:
DWDD wordt een beetje simpel, te populair. Wickedangel schreef dat al, zoek eens naar mensen die nog niet in de picture staan maar wel aandacht verdienen. En dan nu het dieptepunt, de Toppers, wat een drama...
Inderdaad zeg, hopelijk trekt ze vanavond dr bek wat minder open dan hier..quote:Op maandag 19 januari 2009 17:11 schreef Stofje het volgende:
Mildred Roethof, ik vind dat zo'n gruwelijk bijdehand kutwijf, dat het al ongeveer een reden is om niet te kijken..
Idd, inclusief sjawl.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:42 schreef 988012 het volgende:
Die kerel achter Klink, heeft ie nou z'n dikke blauwe winterjas nog aan?
Ik geloof ook niet dat die bestaan.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:57 schreef bloodymary het volgende:
Oh wat is die Bert Visscher toch niet leuk. Ik snap niet dat er mensen zijn die dat grappig vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |