Sex met oudere vrouwen is best lekker, je kan lekker raggen in de doos van zequote:Op vrijdag 19 december 2008 21:16 schreef Hardrebel het volgende:
Ik heb er ook wel eens overna gedacht hoe zoiets zou wezen tong.
Meh ik werkte in een kroeg waar 30ers en 40ers kwamen. Dan gaat het snel zatquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:22 schreef Hardrebel het volgende:
Ben zelf ook 24. Hoe ontmoet je zon vrouw. Neem aan dat je die niet even op straat aanspreekt
Bestaan die kroegen nog?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:33 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Meh ik werkte in een kroeg waar 30ers en 40ers kwamen. Dan gaat het snel zat
Ik hoop dat het neuken je beter afgaat dan het construeren van een goedlopende Nederlandse zin...quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:31 schreef Hardrebel het volgende:
Gister een meid van 36 tegengekomen. Ik dacht van ik probeer het eens een keer. En geil dat ze was! ongelooflijk.
(moet nog wel neuken, maar dat kon andere keer begon ze zelf over omdat ze nu met vriendin ofzo daar was)
Ah, het topic verandert van "gezocht" naar "gezocht/aangeboden"!quote:Op zondag 21 december 2008 04:12 schreef Ole het volgende:
Ook raar... inmiddels ben ik voor sommigen ook een 'oudere vrouw'
tijd vliegt!
En hij heeft het niveau van een kind van 13. Sommige mensen worden blijkbaar nooit volwassen..quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
WTFben jij 46?
Dacht eind 20 ofzo
Opzoek?quote:Op zondag 21 december 2008 04:12 schreef Ole het volgende:
tijd vliegt!
Misschien kan je het niet begrijpen dat ik een dikke kater had van de vorige feest avond?quote:Op zondag 21 december 2008 03:51 schreef blonchi het volgende:
[..]
Ik hoop dat het neuken je beter afgaat dan het construeren van een goedlopende Nederlandse zin...
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
WTFben jij 46?
Dacht eind 20 ofzo
Geeft niets hoor Ole, als jij een oudere vrouw ben dan ben ik een oudere man, maar ik kan zeggen dat ik vrouwen van "onze" leeftijd nog heel aantrekkelijk vindquote:schreef Ole het volgende:
tijd vliegt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |