Ja, zo kun je het ook vertellen.quote:
openheid naar users.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, zo kun je het ook vertellen.
quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Om ze te zien wel, voor het aantal te zien niet.
Of je wordt gewoon mod. Dat is tenminste gratis.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:51 schreef Prosac het volgende:
ah, dan moet ik een abbo nemen.
5 gekregen van de moderators.![]()
Nee hoor, het was de A58quote:Op woensdag 24 december 2008 11:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb er vast een gekregen voor iets wat ik ooit uitsprak naar iemand die heel irritant in het wedstrijdentopic aan het posten was.
Ik adviseerde hem om even de A2 over steken.
Ik ook niet, helaas.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:49 schreef Prosac het volgende:
Shit, ik weet mijn note-count niet.
Waarom dat nou weer ik ben heel liefquote:Op woensdag 24 december 2008 11:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Beide hun handelsmerk.
[..]
Ja hoor, vaak zat.
Mij gebruiken ze gewoon om hun wekelijkse quotum te halen. Hebben ze van Sjimz geleerd.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:53 schreef Prosac het volgende:
Ik heb er vast een gekregen voor iets wat ik ooit uitsprak naar iemand die heel irritant in het wedstrijdentopic aan het posten was.
Ik adviseerde hem om even de A2 over steken.
quote:
sjimz gebruikt daar iemand anders voor.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mij gebruiken ze gewoon om hun wekelijkse quotum te halen. Hebben ze van Sjimz geleerd.
Jij valt nog wel mee hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 11:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mij gebruiken ze gewoon om hun wekelijkse quotum te halen. Hebben ze van Sjimz geleerd.
Wat? 317 notes?quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:56 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer ik ben heel lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |