Ik zet 20.- op SCH.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:37 schreef TerroRobbie het volgende:
We kunnen vast een weddenschapje afsluiten, wie het eerste anti topic opent als ik mod ben geworden.
Ik vermoed SCH of Golfer.
Nope, jij moet eerst je eerste grappige post plaatsen, mocht dat lukken kunnen we verder kijken.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Dus we zijn eruit ? Ik word de nieuwe mod ?
Waarom zijn er meer vrouwen dan mannen op de wereld?quote:Op woensdag 24 december 2008 10:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nope, jij moet eerst je eerste grappige post plaatsen, mocht dat lukken kunnen we verder kijken.
Push hem nou niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nope, jij moet eerst je eerste grappige post plaatsen, mocht dat lukken kunnen we verder kijken.
Maak jezelf geen illusies.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:37 schreef TerroRobbie het volgende:
We kunnen vast een weddenschapje afsluiten, wie het eerste anti topic opent als ik mod ben geworden.
Ik vermoed SCH of Golfer.
Ik zou het echt tof vinden als je het aan zou durven!quote:Op woensdag 24 december 2008 11:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik word het.
Mn uitgebreide sollicitatiebrief is reeds de deur uit.
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
k Ben ook bang dat ik nu een gierput opengetrokken heb,
Ik denk niet dat er veel mensen tegen zullen zijn. Maar hijzelf wel en dat wordt lastiger...quote:Op woensdag 24 december 2008 11:07 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom zijn er mensen tegen Terrorrobbie?
Huuh ? hij wil toch juis mod worden ?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel mensen tegen zullen zijn. Maar hijzelf wel en dat wordt lastiger...
Naaahhh...quote:Op woensdag 24 december 2008 11:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Huuh ? hij wil toch juis mod worden ?
Dat staat in dit topic uitgelegd:quote:
Ik kijk er naar uit om je sollicitatie-essay te mogen lezen.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Oké, oké, ik bied me bij deze aan als kandidaat.²
Denk je dat je tegen BSB bent opgewassen?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:31 schreef Prosac het volgende:
mmm... BSB solliciteert, zal ik als tegenwicht dan ook maar solliciteren?
Ik denk niet dat ik een sollicitatie over hamstrings en tonijn kan schrijven in 6 pagina's.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Denk je dat je tegen BSB bent opgewassen?
Nee nog niet maar de FA's zijn uiterst traag dus dat kan nog wel even duren.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb je mijn sollicitatie al gelezen Sjimz?
Dat krijgen jullie niet te zien.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:32 schreef Outpost76 het volgende:
tvp
waar kan ik eigenlijk zien wie er allemaal gesolliciteerd hebben of krijgen we dat niet te zien?
Er wordt wel met ons overlegd ja samen met de FA's.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:37 schreef Breach het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk precies? Kiezen de 3 huidige mods een nieuwe of is daar weer een andere selectieprocedure voor?
Als hij maar kapt met diequote:Op woensdag 24 december 2008 11:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat staat in dit topic uitgelegd:
VBL zoekt een nieuwe mod!
[..]
Ik kijk er naar uit om je sollicitatie-essay te mogen lezen.
Geef je zelf niet te veel credit.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Met 180 notes maak ik wel een goede kans. Kaap had er 340.
Note 137 was van mij!quote:Op woensdag 24 december 2008 11:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan heb toch weer een noteje erbij gekregen de laatste dagen.
Jij zeker weer.
Wat is dat nou voor vergelijkingquote:Op woensdag 24 december 2008 11:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je vraagt Cristiano Ronaldo toch ook niet om te stoppen met schaarbewegingen?
Beide hun handelsmerk.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor vergelijking
Ja hoor, vaak zat.quote:
Nee, je moet minstens twee notes hebben voordat je begint als mod.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:43 schreef Breach het volgende:
Dus ik maak met mijn eenzame note (ik heb echt geen idee waar ik die voor gekregen heb) nog best wel kans..
Maar ik ben ook voor Ajax, telt dat niet dan..?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nee, je moet minstens twee notes hebben voordat je begint als mod.
Nee, met alleen voor Ajax zijn red je het tegenwoordig niet meer. sjimz is de laatste die op die manier mod is geworden.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar ik ben ook voor Ajax, telt dat niet dan..?
Dat is wel een paar notes waard inderdaadquote:Op woensdag 24 december 2008 11:46 schreef Breach het volgende:
Maar ik ben ook voor Ajax, telt dat niet dan..?
Ik had er 20 toen ik begonquote:Op woensdag 24 december 2008 11:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Je moet er of heel weinig, of heel veel hebben.
Als je 0 notes hebt word je het niet, en als je een marginaal aantal (zo tussen de 10 en de 80) hebt word je het ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |