Huh? Hoezo? Wij zijn er toch altijd?quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:43 schreef Fortitudo het volgende:
zolang BSB, _mike_ of cyberia het niet worden vind ik alles best.
Staat hij dat niet al iedere vrijdag?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:59 schreef sjimz het volgende:
Ik zou TR ook wel graag in het blauw willen zien.
Ja maar ik ben nooit in De Vliertquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:00 schreef Blawh het volgende:
[..]
Staat hij dat niet al iedere vrijdag?
Nee. Alleen te koop bij mij.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:07 schreef MaxPower het volgende:
Is het modschap niet te koop in het kader van Serious Request?
quote:
quote:
Moet ik je helpen met pakken?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:17 schreef denthemen het volgende:
TR als modDan zal VBL heel wat mensen kwijt raken denk ik zo
Nee hoor, ik mag hem welquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Moet ik je helpen met pakken?˛
Juist niet!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:17 schreef denthemen het volgende:
TR als modDan zal VBL heel wat mensen kwijt raken denk ik zo
Wordt VBL alleen maar leuker vanquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik zou ook niet weten waarom iemand zou stoppen met posten in VBL als TR mod wordt.
FC ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wordt VBL alleen maar leuker van
Inderdaad. En hij komt nog wel eens in een stadion...quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wordt VBL alleen maar leuker van
Dan kan hij niet die hardlopende JL topics modden he, als 'ie in het stadion zit.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:55 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Inderdaad. En hij komt nog wel eens in een stadion...
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:55 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Inderdaad. En hij komt nog wel eens in een stadion...
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan kan hij niet die hardlopende JL topics modden he, als 'ie in het stadion zit.
Val ik nu afquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:55 schreef The_Verve het volgende:
En hij komt nog wel eens in een stadion...
Is net als Talpa en Eredivisievoetbal.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik zou ook niet weten waarom iemand zou stoppen met posten in VBL als TR mod wordt.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar was je toch al lange tijd mee bezig met je Sonja Bakker programma?
Helaas, wij zoeken naar iemand met minpunten.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:16 schreef Adothehague het volgende:
Ik wil best moderator hier worden.
Pluspunten: Objectief, bereid naar user te luisteren, iedereen start bij mij vanaf 0, heb een hoog tolerantievermogen, grijp alleen in waar nodig, kan goed met macht omgaan.
Minpunten: geen
Als die tijd heeft de ideale kandidaat, maar om die reden is ie gestopt op UVTquote:
Het is nu aan de (F)A'squote:Op woensdag 24 december 2008 08:56 schreef sjimz het volgende:
Helaas, wij zoeken naar iemand met minpunten.
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:24 schreef paultjuhhh het volgende:
sjimz ik denk dat ik de juiste man hierin ben
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:24 schreef paultjuhhh het volgende:
sjimz ik denk dat ik de juiste man hierin ben
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..], lezen zich altijd in en komen zelden te laat.
Idd dat snap ik ook niet helemaal, maar hij is nog een beetje rozig omdat hij gisteren de sound of music heeft gekekenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Ik snap ook niet dat je collega-mod murp daar zo lachwekkend over doet.
Dat is allerminst collegiaal te noemen.
Happel kwam er niet uit met de CAO onderhandelingen.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:27 schreef pfaf het volgende:
[..]* proest!
Ik ga voor T3Rr0rRobjuhhhh, verder zie ik weinig goed modmateriaal rondlopen momenteel. Happel wellicht, maar die wil toch niet.
paultjuhhh met modrechtenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Idd dat snap ik ook niet helemaal, maar hij is nog een beetje rozig omdat hij gisteren de sound of music heeft gekeken
Je sollicitatie zal wel weer zoek zijn geraakt.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:30 schreef TerroRobbie het volgende:
In bijna elk speculatietopic heb ik de meeste stemmen, maar steeds word ik niet gekozen
Je bent gewoon bang voor mijn voortreffelijke modererings ofzoietsquote:Op woensdag 24 december 2008 10:29 schreef murp het volgende:
[..]
paultjuhhh met modrechten_
dan eet ik mn avondeten eens op
Angst dat je hun overtreft denk ik, zal vast niets persoonlijks zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:30 schreef TerroRobbie het volgende:
In bijna elk speculatietopic heb ik de meeste stemmen, maar steeds word ik niet gekozen
Waarom ben jij eigenlijk maar 3 weken mod geweest?quote:Op woensdag 24 december 2008 10:31 schreef Blawh het volgende:
Angst dat je hun overtreft denk ik, zal vast niets persoonlijks zijn.
Omdat hij er eentje van Tempo Team wasquote:Op woensdag 24 december 2008 10:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk maar 3 weken mod geweest?
O.a. afstuderen en zulks. Wou er eerst een jaar over gaan doen, dan was het te combineren met modden, maar achteraf bleek de beste optie om het in een paar maanden te doen.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk maar 3 weken mod geweest?
Ik zet 20.- op SCH.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:37 schreef TerroRobbie het volgende:
We kunnen vast een weddenschapje afsluiten, wie het eerste anti topic opent als ik mod ben geworden.
Ik vermoed SCH of Golfer.
Nope, jij moet eerst je eerste grappige post plaatsen, mocht dat lukken kunnen we verder kijken.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Dus we zijn eruit ? Ik word de nieuwe mod ?
Waarom zijn er meer vrouwen dan mannen op de wereld?quote:Op woensdag 24 december 2008 10:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nope, jij moet eerst je eerste grappige post plaatsen, mocht dat lukken kunnen we verder kijken.
Push hem nou niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nope, jij moet eerst je eerste grappige post plaatsen, mocht dat lukken kunnen we verder kijken.
Maak jezelf geen illusies.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:37 schreef TerroRobbie het volgende:
We kunnen vast een weddenschapje afsluiten, wie het eerste anti topic opent als ik mod ben geworden.
Ik vermoed SCH of Golfer.
Ik zou het echt tof vinden als je het aan zou durven!quote:Op woensdag 24 december 2008 11:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik word het.
Mn uitgebreide sollicitatiebrief is reeds de deur uit.
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
k Ben ook bang dat ik nu een gierput opengetrokken heb,
Ik denk niet dat er veel mensen tegen zullen zijn. Maar hijzelf wel en dat wordt lastiger...quote:Op woensdag 24 december 2008 11:07 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom zijn er mensen tegen Terrorrobbie?
Huuh ? hij wil toch juis mod worden ?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel mensen tegen zullen zijn. Maar hijzelf wel en dat wordt lastiger...
Naaahhh...quote:Op woensdag 24 december 2008 11:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Huuh ? hij wil toch juis mod worden ?
Dat staat in dit topic uitgelegd:quote:
Ik kijk er naar uit om je sollicitatie-essay te mogen lezen.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Oké, oké, ik bied me bij deze aan als kandidaat.˛
Denk je dat je tegen BSB bent opgewassen?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:31 schreef Prosac het volgende:
mmm... BSB solliciteert, zal ik als tegenwicht dan ook maar solliciteren?
Ik denk niet dat ik een sollicitatie over hamstrings en tonijn kan schrijven in 6 pagina's.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Denk je dat je tegen BSB bent opgewassen?
Nee nog niet maar de FA's zijn uiterst traag dus dat kan nog wel even duren.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb je mijn sollicitatie al gelezen Sjimz?
Dat krijgen jullie niet te zien.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:32 schreef Outpost76 het volgende:
tvp
waar kan ik eigenlijk zien wie er allemaal gesolliciteerd hebben of krijgen we dat niet te zien?
Er wordt wel met ons overlegd ja samen met de FA's.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:37 schreef Breach het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk precies? Kiezen de 3 huidige mods een nieuwe of is daar weer een andere selectieprocedure voor?
Als hij maar kapt met diequote:Op woensdag 24 december 2008 11:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat staat in dit topic uitgelegd:
VBL zoekt een nieuwe mod!
[..]
Ik kijk er naar uit om je sollicitatie-essay te mogen lezen.
Geef je zelf niet te veel credit.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Met 180 notes maak ik wel een goede kans. Kaap had er 340.
Note 137 was van mij!quote:Op woensdag 24 december 2008 11:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan heb toch weer een noteje erbij gekregen de laatste dagen.
Jij zeker weer.
Wat is dat nou voor vergelijkingquote:Op woensdag 24 december 2008 11:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je vraagt Cristiano Ronaldo toch ook niet om te stoppen met schaarbewegingen?
Beide hun handelsmerk.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor vergelijking
Ja hoor, vaak zat.quote:
Nee, je moet minstens twee notes hebben voordat je begint als mod.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:43 schreef Breach het volgende:
Dus ik maak met mijn eenzame note (ik heb echt geen idee waar ik die voor gekregen heb) nog best wel kans..
Maar ik ben ook voor Ajax, telt dat niet dan..?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nee, je moet minstens twee notes hebben voordat je begint als mod.
Nee, met alleen voor Ajax zijn red je het tegenwoordig niet meer. sjimz is de laatste die op die manier mod is geworden.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar ik ben ook voor Ajax, telt dat niet dan..?
Dat is wel een paar notes waard inderdaadquote:Op woensdag 24 december 2008 11:46 schreef Breach het volgende:
Maar ik ben ook voor Ajax, telt dat niet dan..?
Ik had er 20 toen ik begonquote:Op woensdag 24 december 2008 11:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Je moet er of heel weinig, of heel veel hebben.
Als je 0 notes hebt word je het niet, en als je een marginaal aantal (zo tussen de 10 en de 80) hebt word je het ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |