quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Met grote voorsprong de beste VBL mod.
Memory Lanequote:
[Speculatietopic] Wie wordt de nieuwe mod?quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:41 schreef Grulez het volgende:
Ah dit is het bedank en speculatie topic
quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zeker, een heel groot complimentquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:33 schreef Breach het volgende:
Was vaak onopvallend in het doen van zijn werk en dat is een compliment.
dus jammer dat ie weer stoptquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Memory Lane, een forum over van alles dat niet meer in de actualiteit staat.quote:
Samen met GS.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Je bent een kanjert !quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank jullie wel voor de toffe reacties, die doen me zeer goed.
De reden van m'n vertrek is dat ik merkte dat ik wat inkakte, de drive was wat weg aan het ebben en dat is niet goed voor VBL. Dus is het tijd voor een nieuwe, frisse en enthousiaste nieuwe mod. MLN was een buitenkansje en die nieuwe uitdaging had ik echt nodig.
Ik heb met veel plezier gemod en blijf zeker actief aanwezig in VBL.
Zal er eens kijkenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom ook eens in MLN langs, beetje nostalgisch doen enzo.
Wat hij zegt dus.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgens mij heb ik ook de meeste posts in MLNquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:36 schreef pfaf het volgende:VBL inruilen voor dat Tong80RubbereendOudeMannenForum
Dat klinkt als oneervol ontslag.
Anyway: bedankt voor het werk verzet in VBL!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |