Ik denk dat ik maar naar het platteland moet verhuizen, daar weet men wat feesten is blijkt maar weerquote:
Wtf?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:42 schreef existenz het volgende:
Wij hebben geen barkrukken in de kroeg
Eentje waar we gewoon staand zuipenquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:44 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wtf?
Welke kroeg heeft er nou geen barkrukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In criminaliteit en algeheel verval welquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:59 schreef JH87 het volgende:
In Groningen is er denk ik geen student die er niet mee bekend zou zijn. Schandalig, ik dacht dat het Westen altijd voorliep op ons.
Ontzettend tof nummer voor carnaval of wanneer je uberhaubt zat bentquote:
2 weken geleden in bacchusquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
Jammer dat dit niet overal gewoon isv
whehe, daar ging het ook al over het heineken cafe op gran canariaquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:12 schreef de_boswachter het volgende:
Lijkt een beetje op een topic van onze held Forza- dit.
Rogier van Oosterhout - Schatje mag ik je foto
Zo kansloos ditquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:31 schreef Bananenman het volgende:
Toen het refrein begon sprong ik op van m'n barkruk, greep deze beet en begon hier flink mee te zwaaien.
Terechte klacht!quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:31 schreef Bananenman het volgende:
blabla...
...bla
Klacht: ik ben Amsterdammer
quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:11 schreef Seth_Rogen het volgende:
Waarom doen mensen dit? Waarom kunnen zij, net als mij, niet gewoon zitten, zuipen, smoel houden, tieten kijken en incidenteel erin knijpen? WTF mensen, met barkrukken zwaaien. Zooo kinderachtig.
Sfeer?quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:11 schreef Seth_Rogen het volgende:
Waarom doen mensen dit? Waarom kunnen zij, net als mij, niet gewoon zitten, zuipen, smoel houden, tieten kijken en incidenteel erin knijpen? WTF mensen, met barkrukken zwaaien. Zooo kinderachtig.
Wat werkt niet? Mijn verkapte tactiek om de dames op Fok mijn bed in te lokken middels een topic over 'schatje mag ik je foto'?quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:21 schreef Quatertemper het volgende:
Uitermate charmant dat je dit allemaal verzonnen hebt TS maar neen. Het werkt niet.
quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Ik wist niet dat die afcajos-shit ook daadwerkelijk bestond/gedaan werd
!!
whahahahahaha wat een grapquote:Op zondag 21 december 2008 20:31 schreef Nicksanders het volgende:
Welke zaadtenten komen jullie ik heb dat lied gelukkig nog nooit gehoord![]()
Miss tijd om na echte discotheken te gaan Bobs/Hollywood/Timeout etc
OKe zijn miss niet werelds beste tenten maar wel veel groter dan de kroegen/cafes en dus veel tjiller omdat je niet zo op elkaar staatquote:
nou niet door mij dus het is gewoon baggerquote:Op zondag 21 december 2008 20:39 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
OKe zijn miss niet werelds beste tenten maar wel veel groter dan de kroegen/cafes en dus veel tjiller omdat je niet zo op elkaar staat
En volgens mij is timeout paar x uitgeroepen tot beste discotheek van Nederland dus![]()
Je hebt het over 'echte discotheken' en dan noem je Bob's Saloon en Hollywoodquote:Op zondag 21 december 2008 20:31 schreef Nicksanders het volgende:
Miss tijd om na echte discotheken te gaan Bobs/Hollywood/Timeout etc
uberhaubtquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:15 schreef existenz het volgende:
[..]
Ontzettend tof nummer voor carnaval of wanneer je uberhaubt zat bent
Welk radiostation luister jij dan?quote:Op maandag 22 december 2008 00:07 schreef padlarf het volgende:
Yes, het is weer op de radio!![]()
Ik sta bijna met mn bureaustoel in mn handen
quote:Op maandag 22 december 2008 00:28 schreef Dactus het volgende:
[..]
Welk radiostation luister jij dan?
Ik verwacht dat een student wel beter zou weten. Doe eens lezen over tijd, opkomen van de zon enzo. En probeer dan eens vast te stellen wie er nu wel of niet voor loopt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:59 schreef JH87 het volgende:
In Groningen is er denk ik geen student die er niet mee bekend zou zijn. Schandalig, ik dacht dat het Westen altijd voorliep op ons.
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:31 schreef Bananenman het volgende:
Klacht: ik ben de enige Amsterdammer
Waar?quote:Op maandag 22 december 2008 15:51 schreef McFearless het volgende:
Ik vroeg hem gisteren aan, maar mijn verzoek werd niet gehonoreerd.
Plaatselijk café, maar het was niet erg, ik was bezopen en mijn maten ook.quote:Op maandag 22 december 2008 16:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waar?
Gister onder mijn voetbalwedstrijd draaiden ze hem ineens.. Iedereen schnell zijn handen in de lucht
Dat sowiesoquote:Op maandag 22 december 2008 16:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Plaatselijk café, maar het was niet erg, ik was bezopen en mijn maten ook.
hollyquote:Op zondag 21 december 2008 20:31 schreef Nicksanders het volgende:
Miss tijd om na echte discotheken te gaan Bobs/![]()
![]()
Hollywood
![]()
![]()
/Timeout etc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |