Alleen die film voor de 18de keer kijken is mij een beetje teveel van het goedequote:
Jezelf voor de 18e keer volvreten is toch ook nooit teveel van het goede? Gewoon ieder jaar dezelfde reutemeut doorgaan, heerlijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Alleen die film voor de 18de keer kijken is mij een beetje teveel van het goede
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jezelf voor de 18e keer volvreten is toch ook nooit teveel van het goede? Gewoon ieder jaar dezelfde reutemeut doorgaan, heerlijk.
Hai paultjuhhhquote:
Oja, leukquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Neenee, ultieme kerstfilm =
[ afbeelding ]
Joah maar dat doe ik meestal ook niet omdat al die speciale dingen meestal vies zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jezelf voor de 18e keer volvreten is toch ook nooit teveel van het goede? Gewoon ieder jaar dezelfde reutemeut doorgaan, heerlijk.
Hai BigAnanasquote:
wij hebben thuis een tsjiwawaquote:
|quote:
klonen melden ze niet meerquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
|
Ik zie niks in het banmeld topic![]()
T_C is wel weer weg trouwens
Wat loop je nou intellectueel te doen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:30 schreef BigKahuna het volgende:
Zijn jullie ook van die poëzie-liefhebbers?
Boeken zijn kut. Gedichten zijn baas.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat loop je nou intellectueel te doen?Met je boeken en je poëzie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |