JUP, daarom zitten we op fokquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:21 schreef McFearless het volgende:
Ik haat Kerstborrels.
Mwah, 170 euro voor een retourtje?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:21 schreef kurk_droog het volgende:
Maar dus duur om naar firenze te vliegen
Na HSV willen we graag ook deze mee pakken
Zoiets, en morgen is het weer 130,- . Die toeslagen zijn ook veul te hoog..anders gewoon voor 40 eu vliegenquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:22 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mwah, 170 euro voor een retourtje?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:24 schreef Broekpaling het volgende:
IK HEB KAARTEN VOOR AC/DC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:24 schreef Broekpaling het volgende:
IK HEB KAARTEN VOOR AC/DC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met z'n zessen in een grote wagen en dan de kosten delen, maar vliegtuig is veel makkelijker. Ik ga eten. Buh bye,quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zoiets, en morgen is het weer 130,- . Die toeslagen zijn ook veul te hoog..anders gewoon voor 40 eu vliegen
Maar met de trein is ook ene optie of 400 eu benzine lappen totaal en met de auto..
TYPO..kan het niet veranderen..quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:21 schreef IQM het volgende:
Oh, wat een stiekeme b in de TT.
Dat is het probleem ook. Vliegen is gewoon slapen en je bent er. Met de auto is 15 uur chaos op de wegenquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:25 schreef McFearless het volgende:
[..]
Met z'n zessen in een grote wagen en dan de kosten delen, maar vliegtuig is veel makkelijker. Ik ga eten. Buh bye,
N to the Gquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:24 schreef McFearless het volgende:
[..]
Je bent het met me eens. Vertel eens van wie je de kloon bent.
Niet alleen d'r billetjes.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die hoort eigenlijk wat tussen der billetjes te krijgen...
ik zeg: lecker!quote:
ik weet niet in welk gehucht jij woont, maar het is vrijdag, dus koopavond.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:38 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ze willen sterk.
Maar de slijters zijn al dicht toch.
Precies, en met sterk bedoel je jack daniels?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:39 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
ik weet niet in welk gehucht jij woont, maar het is vrijdag, dus koopavond.
Oh?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:39 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
ik weet niet in welk gehucht jij woont, maar het is vrijdag, dus koopavond.
Maar dan moet je liters zuipen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Precies, en met sterk bedoel je jack daniels?
Beter gewoon bier, van bier kan je erger dronken worden..
En geloof mij, ze zijn niet tevreden met de gang van zaken hier. Noobs die een grote mond hebben, het nieuwe beleid, enz.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:46 schreef Hout_Bos het volgende:
best wel sneu dat al die gebanden mee lopen te lurken
Inderdaad, hebben ze niks beters te doen ofzo.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:46 schreef Hout_Bos het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En geloof mij, ze zijn niet tevreden met de gang van zaken hier. Noobs die een grote mond hebben, het nieuwe beleid, enz.
Ik zette 'm centraal en ineens was er een B wegquote:
Hup, je hebt je taak gedaan en nu weer opzouten.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zette 'm centraal en ineens was er een B weg
Wie heeft er hier een grote mond?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En geloof mij, ze zijn niet tevreden met de gang van zaken hier. Noobs die een grote mond hebben, het nieuwe beleid, enz.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Ik ben blij dat jij hier ook weer durft te komen nuquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:52 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hup, je hebt je taak gedaan en nu weer opzouten.
Ik hoop jij.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie heeft er hier een grote mond?
Ik ben eigenlijk altijd heel braaf.quote:
Omdat het kan ..quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij hier ook weer durft te komen nu
quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk altijd heel braaf.
Maar dat bedoelde je vast niet
Huh?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee..quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk altijd heel braaf.
Maar dat bedoelde je vast niet
Niks, we lezen en posten hier gewoon mee! Stel nou eens dat er weer foto's opduiken, dan staan we direct paraat.quote:
Dacht ik het niet...quote:
Hey, psssst, modje, waar sloeg dit op?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niks, we lezen en posten hier gewoon mee! Stel nou eens dat er weer foto's opduiken, dan staan we direct paraat.
HE!1! HE1 HE!@1!11!?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mietje, ik doe dat al jaren.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:57 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ben kapot. Afgelopen 2 dagen bij elkaar uurtje of 6 slaap.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niks, we lezen en posten hier gewoon mee! Stel nou eens dat er weer foto's opduiken, dan staan we direct paraat.
Dat ik jou hier nooit zag toen de "clan" (quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:57 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hey, psssst, modje, waar sloeg dit op?
[..]
HE!1! HE1 HE!@1!11!?
Jij zag mij hier nooit toen de clan een grote bek had?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat ik jou hier nooit zag toen de "clan" () er nog was en je nu ineens een grote bek hebt. Dat is een beetje een brugklasser die stoer door de gangen loopt, omdat de tweedeklassers op winterkamp zijn.
Ik weet niet waar jouw ogen zitten dan hoor..quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat ik jou hier nooit zag toen de "clan" () er nog was en je nu ineens een grote bek hebt. Dat is een beetje een brugklasser die stoer door de gangen loopt, omdat de tweedeklassers op winterkamp zijn.
Interpolquote:
Goede post.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu staat je lul paraat en let je niet meer op![]()
Schnell..lemonparty posten!!
Ik niet, en daarom valt het me zwaar gecombineerd met superdrukke dagen + de nodige dosis alcohol.quote:
quote:
Hij is hier eigenlijk altijd al geweest, hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
wat voor sport doe je adelante?quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:02 schreef Adelante het volgende:
Mijn god, wat is dit makkelijk weer. Ik ga even sporten en zie jullie straks.
fap fap fapquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
wat voor sport doe je adelante?
Ok, succes, wat doe je eigenlijk? Ga je vanavond nog gezellig uit of blijf je mod spelen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:02 schreef Adelante het volgende:
Mijn god, wat is dit makkelijk weer. Ik ga even sporten en zie jullie straks.
spinning les gevenquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
wat voor sport doe je adelante?
Ik ben dan ook een hele lieve jongen die af en toe een beetje gek doet, hihi.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij is hier eigenlijk altijd al geweest, hoor.
Positief. Ik doelde op het plaatje.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit lezen?positief of negatief?
Hihiquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:05 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een hele lieve jongen die af en toe een beetje gek doet, hihi. [ afbeelding ]
Neuken is lekker en leuk. Spinnen niet. Oftewel, je wordt nat, vies en ranzig voor niks.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:08 schreef McFearless het volgende:
[..]
Van neuken ook, wat is je punt?
Mwah, een hoop dikzakken vallen er van af. Niks in het leven doe je voor niks.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Neuken is lekker en leuk. Spinnen niet. Oftewel, je wordt nat, vies en ranzig voor niks.
FOK!KENquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:12 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mwah, een hoop dikzakken vallen er van af. Niks in het leven doe je voor niks.
Jawel: kerstkaarten versturenquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:12 schreef McFearless het volgende:
[..]
Oeps...quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:13 schreef remlof het volgende:
Goedenavond.
Ja maar ik ben niet dik. Dus ik heb er geen reet aan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:12 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, niets hoorquote:
Döner kebabquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:16 schreef Hout_Bos het volgende:
Mensen, vertel eens wat ik moet gaan eten.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:46 schreef Hout_Bos het volgende:
Hey, dat is een goedequote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:20 schreef postmortum het volgende:
goedenavond , fsc is gered en pm gaat van de wwek naar manchester
Hehhe, ik ken nog een leuke kroeg in Second Life, kom je daar een biertje drinken?quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hehhe, ik ken nog een leuke kroeg in Second Life, kom je daar een biertje drinken?
Nee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hehhe, ik ken nog een leuke kroeg in Second Life, kom je daar een biertje drinken?
Je bent pas stoer als je je tieten post.quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je bent pas stoer als je je tieten post.
Gewoon.quote:
Ik wil ook naar Manchester.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:20 schreef postmortum het volgende:
goedenavond , fsc is gered en pm gaat van de wwek naar manchester
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:23 schreef de_boswachter het volgende:
Even een klooncheck TVP.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En schijt je al in je broek ?
Post Spam nog maar even door dan
Nee hoor, ik heb helemaal niks te verbergenquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En schijt je al in je broek ?
Post nog maar even door dan
Oh ok.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:38 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb helemaal niks te verbergen.
Post je tieten dan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:38 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb helemaal niks te verbergen.
Misschienquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:00 schreef Paaskonijn het volgende:
WIE GAAN ER NOG MEER UIT?!
Waarom ben je dan nog niet dood?quote:
Ja, mennus operatie enzulksquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom ben je dan nog niet dood?
Dit is d_a dusquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom ben je dan nog niet dood?
Its just my job.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Waarom ben jij zo tactisch?
Oke...quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:07 schreef Silentalarm het volgende:
En ik heb gister geeneens 14 jarige breezersletjes op geregeld op het schoolfeest
En ik had vandaag zaalvoetbaltoernooi en ik heb na de 3e wedstrijd mijn middenvoetsbeentje gekneusd of gebroken(ik denk genkneusd) en toen kon ik niet meer meedoen en toen heeft mijn team ook nog eens gelijk daarna verlorenin de 1/8 finales al
je schijft you, niet joe hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:10 schreef MouzurX het volgende:
Its gonna be a coold cooold christmas, without joeeeeee
Als een nederlander meezingt welquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
je schijft you, niet joe hoor.
dan moet je ook wisssss schrijvenquote:
Wat ga je doen? Weekban?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:18 schreef BobbyB het volgende:
Zo mensen, misschien dat ik morgen vroeg er nog ff ben, maar bij deze wil ik iedereen een fijne kerst en jaarwisseling wensen en voor Noorsbloed ontzettend veel sterkte!
Tot volgend jaar!
Heel veel plezier daar!quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:18 schreef BobbyB het volgende:
Zo mensen, misschien dat ik morgen vroeg er nog ff ben, maar bij deze wil ik iedereen een fijne kerst en jaarwisseling wensen en voor Noorsbloed ontzettend veel sterkte!
Tot volgend jaar!
Wat ga je doen dan ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:18 schreef BobbyB het volgende:
Tot volgend jaar!
Leuke film inderdaadquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:19 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb net High School Musical gekeken.
Hetzelfde en veel plezier in The Statesquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:18 schreef BobbyB het volgende:
Tot volgend jaar!
Je bent verdomme toch geen faggot.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:19 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb net High School Musical gekeken.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:21 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Je bent verdomme toch geen faggot.
Klopt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:21 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Je bent verdomme toch geen faggot.
Have fun en fijne kerstdagen een een gelukkig nieuwjaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:18 schreef BobbyB het volgende:
Tot volgend jaar!
Vanessa Hudgens is pas lievquote:
daar heb ik naaktpics van gezienquote:
Zo, meen je dat echt johquote:
daar heb ik van de week nog een topic over geslotenquote:
kan je ook mod voor een dag worden ;$quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
daar heb ik van de week nog een topic over gesloten
Bied maar, iedereen is te koopquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:29 schreef gers het volgende:
[..]
kan je ook mod voor een dag worden ;$
soort 3fm aktie
30 Euroquote:
Hoeveel kost jij dan?quote:
Serieus zei is zow lekker!quote:
Ga dan bier drinken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:34 schreef Hout_Bos het volgende:
ik verveel me zelf helemaal de grafpesttyfes.
Fok it, tyf op met die kudt niet medelander!quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Fok it, tyf op met die kudt niet medelander!
Hehe, mietje.quote:
GOH, DAT WIST OOK NOG HELEMAAL NIEMAND.quote:
Huh? Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:42 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
GOH, DAT WIST OOK NOG HELEMAAL NIEMAND.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:42 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
GOH, DAT WIST OOK NOG HELEMAAL NIEMAND.
quote:
quote:
Belgische pralines plus 20 euro, beetje karig naar mijn ideequote:Op vrijdag 19 december 2008 22:07 schreef gers het volgende:
FAS![]()
heb jij ook een kerstpakket van je baas
Das zuinigquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Belgische pralines plus 20 euro, beetje karig naar mijn idee.
Ja c1000 he, geen fratsen dat scheeltquote:
je mag wel wat van mij kerstpakket hebbenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja c1000 he, geen fratsen dat scheelt.
Jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:12 schreef gers het volgende:
[..]
je mag wel wat van mij kerstpakket hebben
Hele mooie kaarsjes inclusief bakjesquote:
Daar doe ik het voorquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:16 schreef gers het volgende:
[..]
Hele mooie kaarsjes inclusief bakjes
sorryquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar doe ik het voor.
Goh Bigananas ben je vielleicht een kloon?
Your body is a wonderland.
Nee, hoezoquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar doe ik het voor.
A love song for no onequote:Op vrijdag 19 december 2008 22:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar doe ik het voor.
Fightclubquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:26 schreef BigAnanas het volgende:
Wat voor film zal ik kijken, ik kan niet kiezen.
Was gisteren op TVquote:
The notebook.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:26 schreef BigAnanas het volgende:
Wat voor film zal ik kijken, ik kan niet kiezen.
Ben je nu zo'n faggot, ja?quote:
Ik vind d'r werkelijk waar geen ene balhaar aan.quote:
Oke.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:35 schreef BigAnanas het volgende:
[..]
Ik vind d'r werkelijk waar geen ene balhaar aan.
Waarom denk je dat ik daarvoor verschillende gitaren heb? Ik ben te lui om snaren te vervangenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:38 schreef BigKahuna het volgende:
Hoeveel kost een kankercapo? Mn snaren gaan naar de kanker van omhoog en omlaag stemmen
Meer voor de rijkenquote:
quote:
Ja leuk, neuqen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:49 schreef Allure_ het volgende:
Hoi Fas.
MYYYYY PRECIOUS!!!
Kankerfilm.
Had dan ook die cheesy kerstfilm gekeken. A boyfriend for Christmas.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:49 schreef Allure_ het volgende:
Hoi Fas.
MYYYYY PRECIOUS!!!
Kankerfilm.
Mwa.quote:
Oh, niet gezienquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:51 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Had dan ook die cheesy kerstfilm gekeken. A boyfriend for Christmas.
het zit er echt kut uitquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:56 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Die hoes zegt al genoeg
+ die titel ... Daar wil ik nog niet eens heen al krijg ik er geld voor.quote:
Alleen die film voor de 18de keer kijken is mij een beetje teveel van het goedequote:
Jezelf voor de 18e keer volvreten is toch ook nooit teveel van het goede? Gewoon ieder jaar dezelfde reutemeut doorgaan, heerlijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Alleen die film voor de 18de keer kijken is mij een beetje teveel van het goede
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jezelf voor de 18e keer volvreten is toch ook nooit teveel van het goede? Gewoon ieder jaar dezelfde reutemeut doorgaan, heerlijk.
Hai paultjuhhhquote:
Oja, leukquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Neenee, ultieme kerstfilm =
[ afbeelding ]
Joah maar dat doe ik meestal ook niet omdat al die speciale dingen meestal vies zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jezelf voor de 18e keer volvreten is toch ook nooit teveel van het goede? Gewoon ieder jaar dezelfde reutemeut doorgaan, heerlijk.
Hai BigAnanasquote:
wij hebben thuis een tsjiwawaquote:
|quote:
klonen melden ze niet meerquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
|
Ik zie niks in het banmeld topic![]()
T_C is wel weer weg trouwens
Wat loop je nou intellectueel te doen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:30 schreef BigKahuna het volgende:
Zijn jullie ook van die poëzie-liefhebbers?
Boeken zijn kut. Gedichten zijn baas.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat loop je nou intellectueel te doen?Met je boeken en je poëzie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |